Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orange, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Whaah hoe hard verloren?

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    eindelijk de golden dragunov en bijna de golden ak47 8)

3. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ben al niet zo goed in CoD, maar dit was wel heel erg..

Edit: Gamble speelde beter dan Revolt ;)

4. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

top 3 kutmappen:

-wetwork
    -countdown
    -bog

top 5 vetste mappen:

-broadcast
    -chinatown
    -backlot
    -downpour
    -vacant

5. Alwinter

Alwinter pwnranoia

Leuk Bevonden:
    0
    Wetwork is best tof, maar je kan hem het best met 1 vertrouwde persoon spelen. de een loopt links en dekt rechts, de andere visa versa. Dit is de manier om wet work te spelen in mijn ogen.

als je focust op de kant waar je alleen zelf loopt ben je doomed. (en heb je minder kills)

Ik vind Countdown een klote map. En weiger hem dan ook te spelen.
    Bog is ook wel klote, maar die speel ik dan nog wel.
    Downpour is klote om onderaan te beginnen, dan weet ik zelf altijd slecht waar ik t best heen kan gaan. huis=ambush gatonderaandemuur=ambush richting schuur via kant huis = ambush en de laatste optie is ook kut.
    :mrgreen: .
    opwachten, rondlopen en ratatatatatatatatakaputmachen

tofste maps:
    vacant, downpour, strike.
    en backlot.

6. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0

Dat had ik dus met die Golden Guns, prestige had ik geen zin in, en zodra ik alle challenges had + alle Golden Guns had ik het wel gezien. Ook de nieuwe maps hebben daar niet echt verandering ingebracht, hooguit een paar potjes gespeeld. Ik had ze volgens mij in Januari, en sindsdien is er amper een uur aan speeltijd bijgekomen.

Ik hoopte eigelijk op nieuwe Cammo's/Challenges/Levels/Wapens. Maar ze komen tot nu toe enkel met nieuwe maps. Ik heb toch een beetje het gevoel dat dat de schuld is van de Xbox 360, waar ze dus geen grote patches voor kunnen uitbrengen. Bij de PS3 zie jij bij sommige games grote gratis patches verschijnen, en dan krijg je ook echt iets extra's.

Zolang er niets van dat bovengenoemde komt, heb ik het gezien met dit spel.

7. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem zal ik nooit hebben, want ik speel CoD4 voor een betere K/D ratio, en de fun natuurlijk. Prestige, golden weapons levels is voor mij allemaal een bijzaak.

8. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hey ik ben me sinds kort (paar dagen geleden nadat ik gears of war eindelijk een beetje gespeeld heb) gaan interesseren in schietspellen... hiervoor nooit zoiets echt gespeeld of leuk gevonden.

Met name het samenwerken met een team online trekt me. Nu effe een aantal vragen:

1. Ik ben ongelofelijk slecht in dit soort spellen (denk ik, ben dus een ultranoob, geen ervaring met dit genre)... is dit een geval van oefening baart kunst, of is dit spel zo hardcore (dat ik om de seconde afgeschoten wordt online ofzo) dat ik er maar niet aan moet beginnen?

2. is ie al afgeprijst?

9. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    1) Het niveau ligt in CoD 4 heel laag, dus waarschijnlijk wordt je niet constant afgeschoten. Het zal even duren voordat je met de betere spelers mee kan, maar zoals je al zei: Oefening baart kunst..

2) Voor zover ik weet is hij nog niet afgeprijst. Wel is er een Game of the Year Edition, hierbij zitten de 'nieuwe' maps inbegrepen.

Als je echt goed met je team wilt gaan samenwerken, zal je S&D is moeten proberen. Het niveau ligt hier alleen wel iets hoger dan bij de andere gametypes.

Kortom het is zeker een aanrader, ook al heb je geen ervaring met shooters.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dit is een mooie instap als je schietspellen leuk begint te vinden,.. er zijn ontzettend veel spelers online dus er zit altijd wel iemand tussen van jouw niveau. Daarnaast is het niet echt heel moeilijk qua besturing en blijft het gewoon een enorm vet spel ook in de singleplayer.

ik zou je van alle populaire shooters deze als eerste aanraden om te beginnen, je kunt later altijd nog overstappen naar wat meer hardcore games als Rainbow Six Vegas 2

11. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    COD 4 heb je redelijk snel onder de knie en team work is totaal geen begin aan...

vindt echt nadeel zoveel blije mongolen daaro op COD kindjes zijn net 14

ik doe altijd Hardcore search en destroy now zeg... shieten ze je dood gaan hun ook dood gaan ze helemaal flippe endan in lobby kan je ze niet mute zwaaaaaaar irritant!

12. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Speel dan geen hardcore 0.o

13. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Thx voor de info mensen, ga em gelijk bij de mm halen zo.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

je kan toch iedereen die niet in je friendslist muten via privacy settings :D heel erg handig voor COD4 en Halo3

15. Boony

Leuk Bevonden:
    0
    @orange nee hardcore vindt ik juist tof maakt mij niet uit dat doodgeschote ben ofzo:p maar had over die irritanten mensen met hun micro

@D3lphiki ja maar speel vaak ook met vrienden van vrienden die niet in mijn friendlijst staan... en heeel soms werkt wel iemand samen als zeg achter je dat die dan ook kijkt b.v. :p

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    vrienden van vrienden voeg ik gewoon toe als ik ze vaker tegenkom en de rest zoekt t maar lekker uit :D ik weet wel dat ik de kans misloop met mensen te gamen en praten die WEL normaal kunnen doen en zelfs misschien wel als een team kunnen spelen maar dat heb ik er voor over om niet die voortdurende stroom van verbale diarree en schelkannonades aan te hoeven horen

17. Boony

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gezecht beter kan ik het niet ;)

ik ben lvl 49 dus niet echt heel hoog en K/D ration van 1.03 maarja:p heb vaak wel fun een keertje spelen?..

zie het wel als je me toevoegt.... groete

18. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Heren , deze nieuwe member heeft hulp nodig , weten jullie misschien een oplossing?

19. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iceman77

Probeer je modem/router of wat je dan ook mag hebben eens te resetten. Als dat niet werkt ga je naar system -> Network settings -> restore to factory defaults en stel je netwerk weer opnieuw in. Als je de xbox wireless network reciever gebruikt haal 'm er dan even uit, en plug 'm er weer in. Dit zijn de enige oplossingen die ik kan bedenken. Ik krijg het namelijk ook wel eens af en toe maar bij werkt het gewoon als ik mn netwerk reset.

20. arnold76

arnold76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel dit nu ook sinds gisteren online maar tering ik raak bijna niemand joh,heft er iemand wat tips waardoor het iets makkelijker aimen word?
    heb online geen last van motion sickness trouwens :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina