Gears of War 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, stats maken het spelen voor mij in ieder geval altijd veel leuker. Als je gewoon goed bent blijft dat tenminste nog ergens bewaard zeg maar.

2. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Online multiplayer achievements zuigen imo. Mensen die geen Live hebben kunnen ze sowieso niet halen. Dan zie ik liever een systeem á la CoD 4. Niet met al dat exp enzo, maar dat je buiten de achievements om nog online challenges hebt oid.

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Of misschien is het wel zo dat mensen gewoon xbox live moeten kopen?

Vet trouwens die nieuwe excecution modes! wordt echt 1 grote gow2 gangbang.

En carMine is terug \o/

Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik hoop ook gewoon 8 vs 8

5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze het niet doen is het om gameplay redenen. Het kan niet meer aan de performance liggen iig.

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Eurogamer preview:

Click.

7. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Bij Player Matches kunnen mensen komen en gaan maar bij Ranked speel je met vaste teams. Plus de stats worden bij gehouden. En het kan ook leuk zijn om voor de leaderboards te spelen.

8. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Dat je in Ranked met vaste teams speelt valt ook wel weer mee, ik wordt gek van al die quitters de hele tijd. Hopelijk doen ze daar ook iets aan in Gears 2.

9. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, daar irriteer ik me ook mateloos aan. Maar als er niemand weggaat en je zit met goede en relaxte spelers, dan is de ervaring echt ontzettend leuk.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En laat ze asjeblieft wat aan dat host-systeem doen. Oftewel het online connection gebeuren, wat er van over is. :emo:

Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  11. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon het systeem wat ik ook ooit al bij Halo wilde, als je leaved in een Ranked Match kan je 15 minuten lang niet een wat voor andere game dan ook joinen... Dat is echt een klotestraf, dan ga je niet eventjes snel weg om weer een andere game uit te proberen. Meer dan 3x leaven op één dag is een tijdelijke ban van ranked matches. Lekker streng, zodat die rotkindertjes het niet weer allemaal verpesten.

12. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt de host side hit detection etc.

13. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Client side bedoel je.

Gears 2 kan echt heel vet worden als ze al die irritante zooi van 1 eruit halen, zoals de host-voordeel en die irritante beatdown. Ik heb er wel vertrouwen in :)

Dat achievementgedoe vind ik maar onzin, laat die kindjes maar spelletjes spelen waar ze alleen voor achievements gaan, ik heb er nooit last van gehad.

14. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, ik vind dat nieuwe achievement-systeem echt nergens op slaan. Dan moet je dus 100 games spelen voor een '100 kills with the <vul maar in>' achievement. Nee, dat is leuk. Gewoon zo laten en het aan de spelers zelf overlaten hoe snel ze hun achievements halen.

15. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat ze er gewoon voor willen zorgen dat het zo lang mogelijk wordt gespeeld door zoveel mogelijk mensen. In deel 1 deden ze dat met Seriously..., in deel 2 gaan ze dat met elke achievement doen.

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee host side. Client side is wat halo3 en cod4 hebben.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Seriously moet ik nog steeds halen. Ik heb welliswaar ruim 11.000 kills, maar nog steeds geen achievement. Mijn cd is kapot, dus ik zal een nieuwe moeten regelen wil ik de game nog kunnen spelen.

18. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zouden toch andere spelers bevatten in gears 2 dan bv Dom en Marcus ect?

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dom en Marcus zullen er echt wel in zitten. (live) maar je hebt gelijk, er worden een handvol nieuwe personages geïntroduceerd in deze nieuwe Gears of War. Ik denk dan ook dat je met die online zal kunnen spelen.

20. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    En jij denkt dat we weer precies dezelfde achievements krijgen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina