Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik had m in ieder geval nog niet gezien , wat ziet dat er weer lekker sfeervol uit :eek:
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Betwijfel het
     
  4. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Eerlijk gezegd hoop ik dat ze Fable 2 wat moeilijker en langer maken dan deel 1, ik was namelijk al in een weekje door deeltje 1 heen en ik had nog Lost Chapters ook.
     
  5. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    die hond flipt hem alleen in het filmpje bij het gevecht met de personage met die bijl..
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    US Boxshot:
    [​IMG]

    [gt]33940[/gt]
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind de beelden toch tegenvallen. Heb het idee dat ik naar Fable 1 in HD zit te kijken. Vond deel 1 achteraf flink tegenvallen. Er werd zoveel belooft met deze game en er is amper wat van waar gemaakt. Ben daarom heel erg terughoudend en huiverig voor games van Molyneux. Aangezien deel 1 totaal niet mijn game was, word dit hem ook niet voor mij.
     
  8. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    ik vind het er juist heel vet uit zien :D. Nog steeds de sprookjesachtige omgeving, absoluut niet realistisch ofzo, maar dat wil ik ook niet..
    Het is alleen niet echt een trailer...
     
  9. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op de PS3 nog niets gezien wat ook maar in de buurt komt van deze graphics, tenminste een RPG dan. CoD4 wel uiteraard, maar dat is niet te vergelijken, maar Folklore bijvoorbeeld als wellicht goed alternatief haalt het bij lange lange na niet. Tuurlijk, tuurlijk, FF XIII ongetwijfeld, maar dat is weer lucht tot 2009 2010.

    Beloftes zijn leuk, maar Fable 2 is 100% 2008.

    Mark my words: 2008 wordt een kopie van 2007. Wii met een handjevol goede games, PS3 met een handjevol en 360 met een truckload aan goede games in 2008. PS3 met een truckload aan beloftes voor 2009, wat ook weer een kopie is van 2007 met beloftes voor 2008.
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Waarom moet je echt van bijna ALLES (in ieder geval tegen mij) een Xbox 360 vs PS3 verhaal maken (hebben we btw een versusthread voor)......... :{ Het doet je kennelijk nogal pijn. :):
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zullen we de versus-gesprekken bewaren voor in de daarvoor bedoelde thread? Alonso haalde in zijn reply nergens de ps3 aan, dus deze opmerking raakt kant noch wal.

    @ Alonso: Begin nou zelf dan ook geen vervelende discussie hier :)

    Weer ontopic dus.

    Ik vind de screens wel super trouwens! Sfeer is idd sprookjesactig en het co-oppen spreekt me erg aan. Is het dan de 1e rpg met co-op?
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    White Knight Story komt aardig in de buurt (over overtreft het zelfs) van Fable 2 en zou in 2008 gereleased moeten worden (in Japan natuurlijk).
    EDIT: Oh, sorry Kevf :+

    Maar terug on-topic en voor wie meer over dit te zeggen heeft, je weet de versus thread te vinden!
     
  13. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat er werkelijk NIETS is wat we in jouw ogen kennelijk goed doen. Nooit is er ook maar 1 game die je bevalt, terwijl ik er van overtuigd ben als je je blauwe PS3 bril afzet er wel degelijk veel te halen valt op de 360.

    Terwijl ik alle sympathie voor je console problemen hebt. 7 kapotte Xboxen is een bijzonder trieste balans. Maar buiten dat, ondertussen vrijwel opgeloste probleem, doet de 360 echt niet onder voor welke console dan ook. XSterker, op de 360 heb je veruit de beste games en veruit de meeste games. Dat is een marketing lijn, maar die komt wel degelijk ergens vandaan.

    Ik snap gewoon niet waarom jij niet net zo teleurgesteld bent in Sony als in ons. Zij geven veel meer en nog steeds aanleiding tot teleurstelling.

    Fable 2 is zonder twijfel de mooiste RPG tot op heden. Dat is echt onmogelijk te ontkennen. Er is werkelijk zelfs op de PC geen RPG die er zo mooi uit ziet. Hoe ik dat weet? IK heb hem zelf al gespeeld.

    Is het je smaak niet, je ding niet, a la, maar ga niet zeggen dat die grafisch tegenvalt wat dat is klinklare onzin. (PS KZ2 vond ik dus grafisch tegenvallen, maar ongetwijfeld ben je het daar niet mee eens. )

    /Mod Ahum, versus thread aub - Pegas

    /Mod edit: of pm aub ;)~Kevf
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Wat me trouwens wel opviel in voorgaande filmpjes is dat de drawdistance niet erg ver is. Al na enkele meters begint het een soort grijzige waas te worden. Zelf vind ik het niet zo super erg maar wat vinden jullie? :eek:
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Daar hoef je je echt niet druk om te maken, heb je in Fable 1 een slechte drawdistance gezien? Nee dat zal dus in deel 2 ook niet gebeuren. Ik heb er alle vertrouwen in.

    Fable 2 is voor mij de reden dat ik een 360 heb, deel 1 heb ik zoveel keer uitgespeeld en alles ondekt, kwa sfeer gewoon super en grafisch was het ook top. En dat er nog steeds mensen beginnen over dat ze in deel 1 teleur waren gesteld is gelukkig niet voor iedereen zo. Komt ook vaak door de hype dat ze te hoge verwachtingen scheppen (PM had daar ook aan meegeholpen), het was naast RSC2 mijn favoriet van afgelopen gen. :thumbs:
     
  16. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    RSC2!!! :), ik hoop tegen beter weten in nog steeds op een derde deeltje :emo:
    Fable II verzacht de pijn dan wel weer een beetje...alleen die uitspraak van 20 tot 30 keer groter dan het eerste deel neem ik met een korreltje zout
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Fable II is niet DE reden dat ik een 360 heb (dat was Oblivion :D ) maar wel een game die ik blind ga pre-orderen zodra t kan,.. de sfeer is echt uniek en nu we samen met vrienden lekker kunnen co-oppen en aankloten wordt t alleen maar gezelliger :p
     
  18. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    _O_
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina