Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Real_Guru, 27 sep 2006.

?

Zijn jullie bereid om extra geld te betalen voor een NL vertaling van een game?

1. Ja hoor, vind ik niet erg

15 stem(men)
    6,4%
  2. Nee, ik zit niet op een NL gesproken game te wachten

129 stem(men)
    55,4%
  3. Nee, stoor me er niet aan, maar ga er niet extra voor betalen

26 stem(men)
    11,2%
  4. Nee, vind een hogere prijs voor een NL vertaling onacceptabel

63 stem(men)
    27,0%
  1. lupaie

lupaie youtube.com/lupaie

Leuk Bevonden:
    0
  2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind ik ook nog wel meevallen. Alleen de eerste paar seconden, het merendeel gaat nog steeds over de voertuigen. Banjo 3 had de enige game geweest die mij weer aan een 360 had gekregen, maar na het zien van de beelden is dit dus niet meer het geval......

Heb gisteren Banjo op de N64 nog even aan gehad. Blijft echt een fantastische game.

Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is het niet goed mogelijk dat deze beelden zich gewoon focussen op de nieuwe gameplayelementen.
    Als een soort introductie tot het nieuwe zeg maar.

En dat de latere beelden weer wat meer dat oude vertrouwde platformen laat zien?

Ik heb deze beelden op de plaatjes na nog niet gezien. Ik wil wachten totdat ze beschikbaar komen op de XBL Marketplace :9

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zou kunnen, maar dan nog. Vind de toevoeging van de vele voertuigen en de nadrukkelijke aanwezigheid van die voertuigen (die je moet gaan gebruiken) echt een nekslag voor deze game.

5. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is feitelijk niet te vergelijken met de vorige versies of met andere platformers. De focus is wel degelijk op de voertuigen en niet op standaard platformen.

Is het dus geen goed game? Ik denk van wel, ik denk dat dit een zeer frisse originele aanpak is.

Enerzijds roept iedereen de hele tijd om vernieuwingen. Zodra ze er dan zijn is het weer niet goed |:-

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Om nou te zeggen dat het de nekslag is vind ik wat overdreven dramatisch.
    Het zorgt sowieso voor leuke afwisseling.

En als er een groot Sony logo op geplakt was zou jij dat ook zeggen. ;) <- dat is een knipoog

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind jij misschien, ik niet. Is hetzelfde als een Mario platformer opeens allerlei voertuigen zou bevatten die centraal staan, dan zou ik dat ook een nekslag voro die game vinden.

Staat er los van...............
    Ben een groot liefhebber van Rare (en van Banjo). En als Banjo fan, vind ik de nieuwe weg die men heeft gekozen niet ok. Vind de keuze gewoon jammer, that's it. ;)

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Toch maar eventjes zeggen:

Hier niet beginnen voor 360 vs PS3 of alles wat er mee te maken heeft, daar hebben we de versus thread voor. Het gaat hier enkel en alleen enkel over Banjo & Kazooie.

9. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie moeten me nou echt eens vertellen waarom ik deze game zou kopen, ik heb de N64 versie nooit gespeeld.

Toen ik de trailers een beetje aan het bekijken was leek het me toch wel leuk alleen ben ik nog steeds niet helemaal overtuigd.

Wat is nou eigenlijk het doel van het hele spel?

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Jammer dat die focus daar ligt. Daarom kan het best een goede game worden, maar ik vind het wel een gemiste kans. Het platformgenre wordt helemaal overgeslagen op de Xbox 360. We hebben al genoeg spellen met racen en het goede knalwerk. Er zijn heel veel platformliefhebbers, maar dan moet je blijkbaar een PS3 kopen voor spellen als Ratchet & Clank en Jak & Daxter. Ik baal er wel van dat de 360 zich teveel richt op shooters en racegames. Daarom is het juist extra teleurstellend dat Banjo geen traditionele platformer is, want ik kan geen titel voor de 360 verzinnen die het gat op kan vullen. Een nieuwe Conker zal ook wel nooit komen

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb net de gameplay trailer gezien en ik ben aardig verrast. Ik vind dat gebeuren met die voertuigen echt leuk gedaan. Alles is aan te passen, en je kunt de leukste voertuigen maken. Dit is ook vooral leuks voor de kids, het is en blijft een kid game natuurlijk. Qua platform heb ik nog niet zo heel veel gezien, maar dat zal wel goedkomen. De game is nog lang niet af of uit dus hebben ze nog genoeg te doen. Ik kan deze 'gewaagde' stap wél waarderen. No offence hoor Alonso. ;)

12. lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    we hebben net 2 uur aan de chat gezeten met de producer van Banjo 3! En we hebben veel nieuws te melden. Samen met enkele collega fansites mochten we de producer de kleren van het lijf vragen.

Je kunt banjo uitbouwen qua uithoudingsvermogen, gezondheid en snelheid en sterkte....er is co-op, veel multiplayerdingen, veel info over de gameplay..Informatie over de Spiral Mountain en hoe die erbij ligt en nog veel meer informatie. Wat je niet in de persinterviews kon lezen..lees je wel hier.

Deelnemers waren buiten ons (perfect-rare) ook Spiralmountain, MundoRare, Rare-Elite, Rare-Extreme en natuurlijk Rare Witch Project.

Lees hier meer:
    http://www.perfect-rare.nl/index.php?p=artikel&id=19

Sorry voor de link maar het zijn 6 a4'tjes..en die passen hier niet.

@alonso: zoals je kunt lezen hebben ze een Banjo3 versie gehad zoals jij zou verwachten maar ze vonden hem niet vernieuwend en leuk genoeg en zijn daarna gaan doordenken. Nou ik heb er nu echt wel alle vertrouwen in hoor!

13. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het zo dat ze de moves van Kazooie eruit hebben gehaald want dat zou ik toch wel echt balen vinden

14. lupaie

Leuk Bevonden:
    0

jip bijna allemaal. Kazooie bedient nu the Magic Screwer of zoiets. Die heeft wel veel nieuwe mogelijkheden. Maar in het algemeen heeft ze dus alleen dat en haar eigenaardige character... vrouwen..pwoef

15. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    de co-op en multiplayerdingen zouden dit spel echt vet kunnen maken. Lijkt me leuk als je met je zelf gebouwde voertuig tegen elkaar kan racen o.i.d.

16. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben heel niet bekend met banjo, maar de trailer ziet er toch wel erg leuk uit :) . Misschien dat ik deze eind van het jaar wel ga halen

17. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dit is absoluut geen racegame. De voertuigen zijn oplossingen voor obstakels, niet om mee te racen. Het is wel degelijk een "platformer", maar niet in de zin van zo maar van het ene plekje naar het andere plekje springen (van platform naar platform, ofwel waar de naam "platformer" vandaan komt)

Je moet allerlei opdrachten uitvoeren, dingen verzamelen en van plekje naar plekje zien te komen. Daarvoor heb je de mogelijkheid om voertuigen te bouwen, maar ook vliegtuigen en van alles wat je fantasie maar toe laat. Qua creativiteit en originaliteit moet je dit echt vergelijken met een Mario Galaxy en Little Big Planet. Althans wij willen het graag tegenover dergelijke zwaargewichten positioneren. En ik denk wel terecht als je kijkt naar het type spel en de kwaliteit ervan.

Ik denk dat dit een toppertje is voor de doelgroep die van dit type spel houdt. (Racer en shooter fans komen niet erg aan hun trekken)

O ja, deze game wordt volledig Nederlandstalig gemaakt. Eens te meer om voor ons een nieuwe, bredere doelgroep te bereiken. Juist buiten de bekende shooters en racers.

Laatst bewerkt: 15 mei 2008
  18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nederlands, wtf nee. =(

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik neem aan / hoop dat je het ook op Engels kan instellen? :eek:

20. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel, maar weet het niet zeker. Hoe was dat met Viva Pinata?

Deel Deze Pagina