Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Vind de NG serie anders echt niet uitgemolken.

En toch hoop ik dat als er een deeltje 3 komt itagaki eraan gaat werken.
    Ik ken veel games die in het verleden verpest zijn door een andere ontwikkelaar.

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    :mad:

Ja, een wereld met zack :D

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het kan toch? Ik zie hem er wel voor aan dat hij op zoek gaat naar een nieuwe uitdaging. NG3 wordt dan overgenomen door een ander team.

When asked if he plans on making a "swan song" Ninja Gaiden title for the PlayStation 3, Itagaki replied " that would be ridiculous."

Hehe..

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Oeps, dubbele reactie.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Sterker nog er is volgens mij wel een game geweest met zack, genaamd ''shadow man''. Was op de dreamcast ofzo uitgebracht.

Die outfit zat nog in DOA ultimate.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hmm,.. ik geloof dat ik die op de n64 had, best een tof spel (zoveel horror games heb je niet op de n64 :D )

7. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is Michael LeRoi en de franchise is gebaseerd op een Amerikaanse comic.

Overigens een briljante game voor de Nintendo 64, de PSX-versie daarentegen was om te huilen.

En jammer dat NGII waarschijnlijk de laatste uit de serie is. Op zich snap ik de keuze uiteindelijk wel. Dan wordt het dus tijd om zoveel mogelijk van de serie te gaan verzamelen.

Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Haha waarschijnlijk ben ik dus de enigste die het wel k*t vind dat het waarschijnlijk de laatste NG game word van Itagaki.

Een game als dit mag van mij uitgemolken blijven worden zolang het een goede game blijft uiteraard,dus geen slap aftreksel.

Het gaat ook meer om de actie etc en niet echt om het verhaal dus dat zal niet snel verpest kunnen worden.

Trouwens is het nu al officieel bekend of er een mission mode in komt?
    Dacht het wel ergens een keer gelezen te hebben,maar weet dat ook niet zeker meer.

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nou'ja vergissing dan, alleen weet ik 100% zeker dat die outfit ook in DOA:ultimate zat met zack.

10. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Komt er nog een demo van NG 2? We zitten nu al half in Mei en 6 juni komt NG2 al uit, enigste wat op marketplace staat zijn wat gamerpics.

Bedankt :thumbs:, het is me gelukt.

11. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Chillco

12. Aftermath

Aftermath .

Leuk Bevonden:
    0
  13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan echt niet wachten tot ie in de winkels ligt. Heb um al een behoorlijke poos gereserveerd staan en draag het pre-order shirt al 4 dagen achtereenvolgens dus dat zegt genoeg :+

Heb het origineel op de Xbox een tijd geleden nog kapot gespeeld bij een vriend van me, eerst op Normal, daarna op Hard. Heb Sigma een paar dagen geleden nog op Normal uitgespeeld, ben nu eveneens bezig op Hard. Het blijft een toptitel. Als je verder komt in het spel zie je pas echt hoe goed uitgebalanceerd het spel is. Het is op bepaalde punten idd best een pittig spel en ik kan me voorstellen dat niet iedereen er het geduld voor heeft. Maar die Ninja Dog mode vind ik eigenlijk wel een beetje overdreven. Met een beetje oefening is het spel op Normal goed te doen, op Hard eigenlijk ook nog wel. Pas vanaf Very Hard wordt het spel echt een bitch 8) Ik vind de Devil May Cry franchise ook tof, met name ook vanwege de typisch Japanse manier van presentatie en de machtig mooie eindbazen die er in het spel zitten. Maar qua diepgang, snelheid en vooral ook de afstraffing op kleine foutjes zoals nét even niet blocken heeft de Ninja Gaiden franchise bij mij toch nog altijd een paar streepjes voor. Ik zeg 6 juni : Bring It On ! _O_

14. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik ben tot nu toe de enigste die NG2 heeft gepreorderd hier XD

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    je bent echt niet de enige, ik heb NG2 in februari gepreordered bij gamehubs :D

16. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Wat is eigenlijk het voordeel van preorder?

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    vaak scheelt een pre-order je een paar euro ,.. Of als je graag een limited edition van een spel wil zorg je op die manier dat je op releasedag niet met lege handen staat.

Maar voor mij persoonlijk is het vooral gemakzucht,.. ik kijk af en toe op wat websites en bestel de games die me leuk lijken al vast en dan worden ze lekker thuis bezorgd :D

18. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @D3lphiki
    bedoelde eigenlijk dat ik de enigste was die hem had gereserveerd bij de lokale gameshop, had blijkbaar mijn zin niet af gemaakt

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zoiets vermoede ik al maar ik kan t niet laten om dan bijdehand te gaan doen

/me heeft een afwijking wat dat betreft

wanneer komen eigenlijk de eerste reviews?

20. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 16 mei 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina