als je gewone stock auto's nodig hebt die je wil gebruiken mag je altijd een PM sturen.. dan gift ik ze je en dan rijd jij je race ermee en dan gift je ze terug.. jij blij, ik me garage ff iets schoner.. iedereen blij.
[/QUOTE]dat het 95% skills is, 1% assists en 4% setup.[/QUOTE] Dat is echt bullsh*t dat 4% de setup is.. met Sebring in R2 klasse kwam ik er gewoon niet aan, omdat we (DRC Sander) en ik de setup niet goed kregen.. Op Sunset infield was het geloof ik dan weer de setup goed en dat resulteerde in een tijd lang een WR en daarna op een paar duizenden na 2e.. setup is is wel heel belangrijk dus..
Zo ik zit nu zelf EINDELIJK op 97% van career moet nog 3 endurance races en dan ben ik er. Maar ik heb al gezien en je kan dus never nooit alle auto's krijgen met dat geld wat je verdiend heb denk. Hoe hebben jullie dit gedaan? Als ik met career en me eindexamens klaar ben ga ik ook weer live kopen en dan wil ik wel eens proberen een set-up te maken dat heb ik namelijk nog nooit gedaan, volgens mij kost dat veel tijd maar na me eindexamens heb ik veel tijd Misschien kan iemand mij dan adviseren/helpen en dan wil ik ook wel eens racen tegen anderen. Ik rij zelf zonder abs en tc want dat vind ik wel lekker en is het wat uitdagender. Wel doe ik die endurance races op easy want ik wil het wellis verkloten na een half uur. De rest heb ik veel op hard gespeeld.
Je kan alle races gewoon overnieuw doen en krijg je weer prijzengeld. Ik heb hem al een aantal maanden 100% en ik mis nog steeds ongeveer 50 auto's
Voeg me dan maar toe op Xbox Live.. ik tune al bijna 1 jaar auto's voor Sakura Tuning en heb al veel goede tunes neergezet(heb de 47e tijd geevenaard in een Golf MK2 GTI, en heb de snelste Evo op Maple Valley Short Reverse getuned) ik ben altijd in voor een raceje.. kan ik je gelijk tips geven enzo..
ben nu bezig met de arcade race achievements. moet nog iets van 6 races en dan heb ik 3 achievements erbij heb overigens ook lvl 10 bereikt in career en ben klaar met Proving Grounds, op naar de volgende events
Thanks, maar het zal na mijn examens worden nog ff bikkelen voor school. Beetje jammer dat je voor kimi bent dat wel
ik heb geen zin in examens volgende week -_- maar ik heb nu alle arcade races gedaan en allemaal gold gehaald ik ben blij, ze staan nog niet op mijn gamercard want moet nog aansluiten op het internet
Wanneer je bij het hoofdmenu bent, moet je naar 'Multiplayer' gaan. Dan bij het kopje 'Xbox Live' zie je 'Auction House' staan. Je moet dan wel aangesloten zijn op het internet. Volgens mij kan je met Xbox Live Silver wel kijken op het Auction House, maar er verder geen gebruik van maken.
nou ik zal je mijn naam uitleggen. wij kregen een hond. geen naam voor kunnen vinden. toen kwam ik op het briljante idee om hem kimi(wel raikonnen, inspiratie) te noemen(is een teef). dus kreeg ik Xbox Live zegt mijn pa. moet je KIMI NL doen.. ik wist toch niks anders dus maar gedaan.. krijgen wij 1 jaar later nog een hond.. raad eens 3x hoe die heet.. juist ja MIKA(hakinnen). ik was al niet van plan mijn naam te gaan veranderen maar toen zag ik dat er al een MIKA KIMI was. dus om verwarring te voorkomen doe ik het ook niet.. ben overigens wel voor Kimi ja.. is gewoon het beste