Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dacht alleen de zogenaamde couch co-op. Alhoewel het me wel logisch lijkt dat een 360 game xbox live ondersteunt.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Boxshot is nice! :cool:
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    die evel is wel gruwelijk, k wil bij fable ook zow worden}:]
     
  4. joeri15

    joeri15 Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb voor een goed prijs Fable kunnen kopen.
    Die ga ik dan eens spelen als een voorproefje.

    Had Fable wel eens eerder gespeeld maar tot de helft ofz, ik wil hem dit keer dan uitspelen. :)
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ziet er inderdaad goed uit, maar was bij Fable 1 ook niet verschillende box arts? Want kon me herinneren dat er eentje voor good en evil was? :eek:

    Vond trouwens die van 1 schattiger met dat kleine kindje, met een evil tegenbeeld van zichzelf. :+
     
  6. Aftermath

    Aftermath .

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Weinig gameplay helaas, maar het stuk wat je ziet is erg mooi! :)
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Op het hoesje van het spel zelf zie je het spiegelbeeld van evil en op het hoesje van de dvd-docu(kreeg je er in het begin gratis bij) zie je in het spiegelbeeld good.
     
  9. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de screens toch ook wel heeeeeel mooi...
    In vergelijking met oblivion, is het misschien niet hyper realistisch, maar dat is het verhaal van fable ook niet. Dus geeft de welgekozen grafisch design en muziek een heel goed passende sfeer naar mijn mening. Zo komt de magie en sprookjes achtige verhalen toch wel heel goed tot zijn recht.
    Oblivion hing niet zo goed samen en voelde daardoor ook veel killer aan...
    Over de uitwerking van fable 2 is zeker goed over nagedacht! En zeker next-gen!
    (hyper realisme is naar mijn mening ook geen typerende eigenschap om next gen te zijn)
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mooi gezegd! Dat strakke van Oblivion, die eindeloze bossen met hetzelfde tot in den treure herhaalde muziekje vind ik niet zo pakkend als de kleurrijke gebieden van Fable met elk hun eigen thema en sfeer. Dat versterkt zéker die sfeer. Heb 'r zin in! :eek: Nog meer dan in GTA4, Ninja Gaiden 2 (heb op NG1 aardig gegeild) of Too Human (en die game word ook zo OMG kick).
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb je voor de release wel eens in de Gta 4 thread gelezen.
    Na elke screen weer mensen die vonden dat het echt super lelijk was en zelf vond ik sommige screens ook tegenvallen maar ingame valt het zo niet op door de sfeer enzo. Fable had al superveel sfeer en dus zal het in de 2de ook echt niet opvallen dat iets niet helemaal supermooi is.:thumbs:

    Edit : willem: oblivion vond ik zooo gaaf hoor :eek: super vet spel. En nu komt bethesda met fallout 3 en die lijkt me ook wel zeker gaaf worden alleen dat is een wat donkere futuristische wereld dus het is hier niet mee te vergelijken.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2008
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Begrijp me niet verkeerd, ik vind Oblivion zeker een beest van een game met ook een super sfeer en een wereld die zeer fraai vorm gegeven is en iets nieuws doet, máár... ik vind de wereld van Fable leuker! Heel de sfeer, het thema, de muziek, alles.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ok.
    Zelf vind ik Oblivion leuker omdat het minder sprookjesachtig is, de rest van fable vind ik wel superstoer zoals het ouder worden enzo dat is gewoon allemaal super!
     
  14. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf heb geen voorkeur, maar vind het wel leuk dat Fable II het anders doet dan Oblivion, twee games die veel op elkaar lijken zijn nooit leuk.
    Daarom ben ik blij dat Fable II wat sprookjesachtiger en kleurijker aanvoelt dan Oblivion.:thumbs:
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben erg benieuwd naar wat Fable II gaat worden. Heb deel 1 zelf nooit in het bezit gehad maar weleens gespeeld bij een vriend. Zag er opzich best sfeervol uit, ook de muziek vond ik een typisch RPG gevoel geven. Heb het spel echter nooit genoeg gespeeld om echt te kunnen zeggen of ie tegenviel ja of nee. Maar als ik het materiaal van Fable II bekijk wordt mijn nieuwsgierigheid ook getrokken. Geheid een pre-order zodra het kan :)
     
  16. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Screenshots ademen weer echt die hele sfeer uit, begin weer helemaal hyped te raken hier.
    Die hele sfeer met die muziek erbij <3!
    Ook echte kudos dat ze dezelfde stijl handhaven qua graphics.
    Wat me al wel opvalt in de SS is dat de guildseal te zien is op elke outfit (de riem waar het zwaard mee vast zit), die kleine details doen t m voor mij omdat t nu ook echt duidelijker wordt dat je een guild "Hero" bent etc.
     
  17. joeri15

    joeri15 Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Fable 1 laatst gekocht hier op de bazaar voor 7 euro.
    Je kant altijd kijken, 7 euro voor zo'n goed spel is niks. :thumbs:
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij is ook te downloaden via de 360, daar niet van. Maar ik wacht wel gewoon lekker op deeltje 2. Heb het momenteel druk zat met andere games :)
     
  19. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf wel benieuwd naar nieuws over die bar-games op Xbox Live Arcade waarmee je buiten de game om en al voor de release kunt gaan beginnen om geld te verdienen dat dan weer in Fable2 gebruikt kan worden. Dat had Peter Molyneux gezegd, maar daarna heb ik er weinig meer over vernomen.
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Had ergens een fimpje gezien van zon pub game. Ik geloof op gametrailers vooraf hij begon over de co-op. Vond het toen als nog niet erg bijzonder uit zien. Was gewoon een spelletje met 50/50 kans dat je iets won. En had er zelfs voor de rest geen invloed op.

    Dus vraag me af hoeveel ze gaan kosten, en wat de achievements dan wel niet zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina