[Wii] Super Mario Kart [Wii]

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 11 okt 2007.

1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb het inmiddels al helemaal doorgespeeld, alles unlocked en ook alles met het stuurtje gedaan. Het stuurtje was even wennen, maar ik rijd er al lekker vlotjes mee.

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tis niet zo dat het echt niet lekker werkt, ik heb er ook een paar GP's gelijk mee op Gold gehaald daar niet van. Maar toch, Classic Controllertje speelt ook prima. Komt ook bij dat het met dit weer gewoon een stuk minder relaxt is om de hele tijd als een idioot 'actief' te gaan zitten gamen :+

3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb 'm ook (eindelijk). Kort gespeeld en tot nu toe met het stuurtje gereden. Rijdt wel fijn, maar ja ik had Excite truck al, dus was wel een beetje gewend om zo te racen. Maar als je het op manual zet, is het dan niet meer mogelijk om een item achter je aan te slepen? Als dat zo is, is dat wel nep.

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan wel, maar dus niet met het stuur ;) Tenminste, volgens mij niet. Met de Classic Controller kan het bijv. weer wel gewoon. Nog een rede waarom ik dat stuurtje liever niet gebruik want je krijgt er dus ook nog een gameplay handicap bij.

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    met stuurtje kan het ook wel.. moet je volgen s mij links op vierpuntersdruktoets ingedrukt houden ipv naar voren/achter.

6. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    |:-
    Aan het begin rijdt iedereen met het stuurtje omdat dat gewoon een leuke gimmick is. De gamecube of classic controller rijdt veel beter en die heb je dan ook nodig om online goed te presteren en om de 3 star ratings te halen.

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aah oke, volgende keer eens uitproberen dan. Wel raar dat het met het stuurtje ineens perse met links moet i.p.v. voor/achter :eek:

8. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Ik heb wel een paar keer met stuurtje 3 star rating gehaald, en online gaat t me allemaal makkelijk af. Ook al een paar keer iemand met gouden stuurtje 9000 punten gezien(online dus). Gewoon blijven oefenen :thumbs::+

9. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel op 13 april besteld bij bol.com, en nog steeds is er geen uitzicht op een levering. Ik mag mezelf volgens mij gelukkig prijzen als ik hem in juli binnenkrijg...

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Downloadable content? :eek:

Hopelijk komt er dan ook nog een Bob-Omb Battle :eek:

11. Veno Xavier

Veno Xavier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem op 19 april bestelt, ik was de eerste op de lijst. Ik dacht dat dixons het was vergeten ofzo. Vrijdag kreeg ik een belletje dat hij binnen was gekomen. Dus ik helemaal verbaasd. Hadden ze ook nog een officieel stuurtje in de winkel staan, jackpot!

Best een leuk spelletje, mooie tracks, maar vooral de motors zijn moeilijk te besturen met het stuurtje. Dat is heel even wennen maar ik vind he wel toegevoegde waarde hebben.

12. Syndr0me!

Syndr0me! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    stuurtje de deur uit haha, nee heb 2 stuurtjes voor als er vrienden komen ofzo maar geef mij maar de gamecube controller voor mario kart (vooral met de motors) vond de game wel tegenvallen had er meer van verwacht. maarja had alleen maar previews gelezen khad hem namelijk op 13 april al x].

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    En ik heb hem nog niet binnen, half april besteld bij de wehkamp :mad:

14. Syndr0me!

Syndr0me! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je had m gewoon VOOR 13 april moeten bestellen haha ;p ik had m trouwens bij van leest besteld en kon er gelijk 2e stuur bij krijgen zonder te bestellen

15. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    ik had hem gewoon in de winkel gekocht :mad: zo doe ik het altijd, werkt perfect voor mij

16. Syndr0me!

Syndr0me! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hm ja sommige winkels hebben inderdaad gewoon games op voorraad terwijl ze overal zijn uitverkocht. zelfde als met mn Wii. Kging gewoon nederland afbellen en ben er naar toe gereden haha en iedereen maar 5 weken wacthen x]

17. DanJen

DanJen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kleine tip, die beslist al eens langs is gekomen:

als je de mogelijkheid hebt, koop het spel in Duitsland.

Vraag me niet waarom, waarschijnlijk omdat het een groot land is, maar in Duitsland is dit spel volop verkrijgbaar.

Bij de Duitse MediaMarkt hier in de buurt lag het spel letterlijk metershoog opgestapeld.
    En de vorige keer dat ik er was ook.
    Dus het was geen toeval.

Schietspellen e.d. zou ik niet daar kopen, want die zijn meestal zó gecensureerd dat er niks meer van overblijft, maar een game als MarioKart is goed te doen daar.

18. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt vooral omdat de Deutsche afdeling van Nintendo veel beter in elkaar steekt dan die van de Benelux. Helaas, want het is belachelijk dat spellen hier maandenlang nauwelijks verkrijgbaar zijn.

19. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel dan eindelijk (besteld van bol.com, kreeg uiteindelijk ook eentje met een Duitse doos), en ik moet zeggen dat ik dit echt de beste kart-racer ooit vind. Het baanontwerp is geweldig, met het aantal voertuigen zit er veel meer diepgang in het spel dan voorheen, en de nieuwe drift-methode spreekt me ook veel meer aan dan die uit vorige MK spellen.

Voordat ik het spel had las ik een zooi reviews en ik hoorde ook van mensen die het spel hadden dat het qua items nu ongebalanceerder dan ooit was. Gelukkig viel het in mijn ogen mee en was het wapensysteem niet hindelijker dan in Double Dash. Ik heb inmiddels alle GPs gehaald en de ster-rating binnengehaald zo dat ik online kan laten zien hoe stoer ik wel niet ben (:9), en ik beleef er nog steeds veel plezier aan time trials te rijden en tijden van vrienden te kloppen, met vrienden online te spelen, en VS mode en Battle mode te doen.

Er was in recensies trouwens ook een hoop gezeik over de Battle mode, maar deze vind ik beter dan ooit. Ten eerste kan je hem nu ook tegen de computer doen voor als er even geen vrienden beschikbaar zijn, en ten tweede vind ik in tegenstelling tot veel recensenten het hele idee van twee teams erg leuk. Ook in battle mode zijn de nieuwe levels echt geweldig.

Het stuurtje kon ik helaas echt niet aan wennen dus ik speel nog met de goeie ouwe GC controller, al ga ik het nog wel een paar keer met het stuurtje proberen. Graphics boeien me niet zoveel meer, maar toen ik de nieuwe versie van levels als Mario Raceway, D.K.'s Jungle Parkway en Bowser's Castle (allemaal oorspronkelijk van de N64) zag, vond ik het er toch wel erg indrukwekkend uitzien allemaal.

Om een lang verhaal kort te maken: een heel erg leuke game die me nog lang zal boeien.

Ik las deze post nog. Graphics zijn in zo verre belangrijk dat ze je niet moeten storen tijdens de gameplay, en dat is bij Mario Kart Wii dus helemaal niet het geval. Het spel is ook gewoon mooier dan Double Dash maar dat terzijde. Dat gezegd hebbende gaat het bij de Wii inderdaad niet om graphics. Dit betekent dus niet dat de graphics kut zijn, laat staan dat Nintendo-gamers daar blij om zouden zijn, maar dat, in plaats van zich alleen maar te focussen op grafische vooruitgang (zoals bij Xbox 360 en PS3 vaak wel het geval is), er eerder nieuwe manieren worden gezocht om games te spelen en het dus langer boeiend te houden. Dit is niet alleen iets van de Wii, maar iets waar Nintendo, en dan met name Miyamoto eigenlijk altijd al mee bezig is. Tuurlijk, Playstation heeft dingen als Eyetoy e.d., maar noem me één game van deze generatie die zo'n nieuwe game-ervaring biedt als Super Mario Galaxy en we praten verder.

Dat is dus wat we bedoelen met gameplay boven graphics (en dus niet alleen maar gameplay en kut graphics). Super Mario 64, Starwing, F-Zero, Super Mario Kart, Goldeneye, Super Mario Galaxy; allemaal zijn het spellen die een compleet nieuwe draai gaven aan het genre waarin ze zich bevonden en dat hadden ze niet bereikt als ze er alleen maar leuk uitzagen (hoewel ze er allemaal wel leuk uitzien maar dat terzijde). Zelfs Super Smash Bros. is een spel dat, hoewel het in een bestaand genre hoort (vechtspellen), zich dusdanig onderscheidt dat geen enkele game vergelijkbaar is, en dat is de kracht van Nintendo - dat het continu nieuwe game-ervaringen brengt en soms hele genres opnieuw uitvindt. Graphics moeten hierin een middel zijn, maar geen doel, en dat is dus precies wat er bedoeld wordt met gameplay boven graphics.

Laatst bewerkt: 11 jul 2008
  20. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    ik heb Kart een tijdje niet meer aangeraakt. Maar dat komt volgens mij vooral door WoW en SSBB

Deel Deze Pagina