GTA IV Veroorzaakt ''Problemen'' Op Xbox 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door loeno, 4 mei 2008.

1. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443

LoL denk niet dat het dat is. Heb GTA sinds release en heb nu 11 uur gespeeld. Nooit langer dan 1,5 uur achter elkaar en nooit midden op de dag als het lekker weer is. En toch begeeft mijn xbox het. Tenminste in zovere dat hij opeens geen GTA IV en Saint Row meer afspeelt.

Ik heb mijn GTA IV trouwens bij een vriend in de xbox gedaan en daar deed hij het wel gewoon.
    Daarom gister ook via xbox.support een reparatie aangevraagd, snap alleen niet helemaal hoe het werkt:{

@Cole: Gek cache legen lost zulke problemen meestal niet op. Is puur om paar vastlopers te vermijden. Ik hebz elf ook mijn cache geleegd maar heeft niks geholpen.

Laatst bewerkt: 13 mei 2008
  2. Tepel

Tepel ADDICT

Leuk Bevonden:
    0
    Dit had ik dus ook. Hij is vandaag opgehaald door UPS. IK ben benieuwd wanneer ik hem terug krijg|:-

3. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft GTA voor mijn Ring of Death gezorgt.

Eerst een aantal vastloper gevolgt door de 3 rode lampjes.

4. smitjeh

smitjeh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :x

Ik had ook na een uur gta spelen zwartbeeld op mn boxie. hij doet nu helemaal niks meer, hij geeft allen OPEN TRAY aan, daarna kan kan je m uiteraard weer dicht doen maar hij ziet geen dvd's:'-(=(:mad:

5. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    zo'n 25 uur gta gespeeld nu en maar 1x een vast loper gehad dirty disc error. Maar goed heb ik wel vaker bij andere games gehad dus nothing special.

6. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Als je een andere game had gespeeld had dit net zo goed kunnen gebeuren. Ik had mijn Ring of Death terwijl ik Gears of War zat te spelen. Geef die game niet de schuld maar de console :)

7. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren liep gta helemaal vast maar doet het nu gelukkig weer daar voor al wat momentjes gehad van dat ik dacht oee.

8. mavgink

mavgink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    update: LOL!!! hij heeft microsoft gebeld en is nu zn xbox aan het opsturen. Staat er op zon sticker die je gemailed krijgt en er op moet plakken. "maak de doos onkenbaar" Terwijl er op die sticker staat MICROSOFT Video Game Console wehehehe. Duurt 3 weken zeggen ze... Ga zelf ook zn DVD proberen. Mocht die van mij ook flippen. Zit ik iig binnen de garantie! :p

9. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren kreeg ik ook ineens een error, hij kon ineens het schijfje van gta niet meer lezen.
    Een tijdje later kreeg ik bij het saven van mn game, een heel zwart scherm wat niet meer weg ging...

Echt ik vind mn xbox echt n prima ding, met alle games die ervoor uitkomen enz, maar ik begin er steeds meer n hekel aan te krijgen. Ik ben nu al bezig op mijn derde 360....

Laatst bewerkt: 15 mei 2008
  10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik ben bij Intertoys geweest waar ik het spel heb gekocht.

Ik kan mijn spel daar inruilen voor een nieuwe, dus als het aan het spel ligt is dat opgelost. Want rest van de spellen leest mijn Xbox 360 ook gewoon af.
    Had alleen de special edition gadgets niet bij me dus ik moet nog eens opnieuw gaan|:-

11. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er ook iemand last van dat bij het invoeren van een cheat hij ook even raar doet?

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij mij komt er dan ineens een auto op de straat te staan, echt vaag :)

13. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nergens last van gehad,met de single player.Wel met Multiplayer blijft ie wel eens hangen:confused:maar goed,die speel ik toch niet vaak.

14. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He jij je grapjas aan ofzo? :+

15. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Mijn xbox is al wel drie keer vastgelopen nadat hij disconnecte op Xbox live, weet niet of het specifiek aan GTA ligt.

16. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk wel dat dat aan dat spel ligt want ik heb dat ook weleens.Daarom speel ik MP niet meer.

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb een nieuwe GTA IV exemplaar gekregen en nu speelt mijn Xbox hem probleemloos af. Lag dus aan de disc bij mij.

18. xboxl1ve

xboxl1ve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zat net ff te google over de vastlopers van GTA IV

en ik las op zo,n site dat als je je internet van je xbox 360 of ps3 disabled als je die spel speeld dat je geen freezig problemen meer krijgt voor de mensen die de freezing probleem hebben try this je weet maar nooit en ik heb ook gelezen dat er weer heel veel mensen geen problemen sinds dien meer hebben waneer ze die internet disable

succes voor de mensen die het gaan proberen

19. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij loopt ie ook vaak vast! disc unreadable...

20. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren de hele dag mn telefoon niet kunnen gebruiken. Drukte op he knopje maar er gebeurde niks.

Deel Deze Pagina