Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, maar bij de NPD cijfers zijn er wel 5 verkoop dagen meegenomen. Als er een game is die iedereen op de release dag wil spelen is het deze wel.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het is idd vreemd. Je zou nl ook verwachten dat mensen net iets voor gta aan een console kopen...

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Hier sluit ik me helemaal bij aan, ik heb ook al zovaak geroepen dat het ontbreken aan een echte rally game gewoon schandalig is, Dirt kon mij niet geven wat Rallisport wel deed. En ik weet dat deel 2 slecht verkocht heeft, maar de aanhang die de games wel heeft gespeeld blijft gewoon snakken naar een game als Rallisport, misschien een klein publiek maartoch jammer dat daar niet aan gedacht word. Ik heb namelijk helemaal niks meer met games als Forza, PGR en al helemaal niet met Grid. Doe mij maar een racer met fantasie parcours, dan altijd maar dezelfde bestaande parcours borrring is dat!

Je bent dus niet de enige die gefrustreerd is in het ontbreken aan een echte goede rally game! :)

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Waarom koopt Microsoft trouwens niet met een GTA IV Bundel? Dat was dé kans om veel consoles te verkopen.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Weet ik ook weer waarom uiteindelijk voor de ps3 heb gekozen als basis. Microsoft blijft stunten met zijn hardware:

bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=25178

Hoe staan jullie hier tegenover? Want naar mijn mening kan dit echt niet door de beugel. Na alle drama's van users die zelfs tot 12 kapotte consoles hebben gehad is dit de manier waarop MS zijn nieuwe klanten behandeld. 1 van de meest grove fouten met betrekking tot consoles ooit (in principe kan elke launchconsole redelijkerwijs overlijden) wordt door MS vrolijk doorgetrokken.

Zeker een vette line-up voor 2008, maar de hardware is nog zo brak als altijd.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als dat waar is, hebben ze echt een grote fout gemaakt. Ze moeten die oude consoles gewoon weg flikkeren, je hebt er toch niets meer aan. Maar toch proberen ze die te verkopen..

7. Appelkruimel

Appelkruimel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Opzienbarend idd, maar een boel ruis tussen t originele bericht en de Fok berichtgeving. De Franse site meldt niks over Non-Falcon moederborden. Ze zeggen alleen maar dat die Xboxen geen BenQ drive hebben (wat Falcon's ook gewoon kunnen hebben) en dat er een andere garantiesticker opzit (wat naar mijn weten al een half jaar zo is). Dát zijn voor hun de enige criteria waarop ze zeggen: dit is niet nieuw. Geen foto's van de achterkant van die 360's zegt genoeg: als ze zouden bewijzen dat die boxen geen HDMI poort hebben ben ik overtuigd, nu heb ik het idee dat ze totaal neit weten waar z ehet over hebben.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ach anders overtuigde mijn laatste bezoekje aan de dixons mij wel:

[yt]gI9vIHqGlqo[/yt]

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    :lol:

Jammer, vooral het feit dat het een Elite is.. :emo:

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb ook een Elite van net toen hij uit was, maar nog niet die mooie rooie lampjes gezien hoor dus het hoeft ook niet. Maar ook ik zal uhm ooit wel krijgen, en hopelijk is MS dan zo aardig om mij gewoon een nieuwe te geven 450euro voor een hardware wat nog geen 3 jaar meer gaat kan echt niet. En anders komt er gewoon nooit meer een Xbox in mijn huis...

11. Vriendloos

Vriendloos Guest

Het kan me niet zoveel schelen of andere mensen er last van hebben, maar ik heb er geen last van.

Ik vind het daarintegen wel jammer dat er zoveel problemen zijn, een Playstation 3 kan je nog wel gewoon op internet kopen. Maar bij de Xbox moet je overal op letten:

- Zit er nog Live op, zoja zijn er ook nog beschikbare vrije 1 maand accounts.
    - Hoe oud is hij
    - Maakt hij krassen op de cd's
    - Hoevaak is hij weg gegaan voor reparatie

Microsoft heeft gewoon niet genoeg hun best gedaan op die Xbox 360.

12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een stemming makerij... Ik zit nog steeds met mn launch Xbox (net als een aantal vrienden), ik heb reeds een tweede met HDMI maar die staat op de slaapkamer.

Dit is een promotie van die winkelketen net zoals de Saturn hier in Tilburg dat ook heeft (oude premiums). Wat maakt het uit? Iedereen verkoopt toch eerst zn oude voorraad voordat er nieuwe ingekocht kan worden?
    Je krijgt dezelfde garantie.

Er is nooit een "recall" actie geweest van MS. Ze hebben toegegeven dat de hardware niet optimaal is en daarom hebben ze er zelfs 3 jaar garantie op gegeven. Dus dat er af en toe nog "oude" hardware opduikt is gewoon logisch.

Edit:
    Hier sluit ik me bij aan.

Laatst bewerkt: 17 mei 2008
  13. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het originele artikel heeft het niet over 10 consoles. Verder melden ze niet waar en wanneer de console aangeschaft is.

De 360 bevat drives van verschillende fabrikanten, het is dan ook niet raar om een Hitachi aan te treffen ipv een Benq. Verder heeft men het over een 'sticker' die nu wit is ipv zilver? Dit zijn inderdaad de enige zaken waarmee men de conclusie trekt dat het een oud model is. Over het mogelijk ontbreken van een HDMI poort wordt niet gesproken, dat is natuurlijk het beste bewijs.

Al met al zou ik niet zo snel conclusies trekken, als het al een oud model betreft kan het net zo goed een geisoleerd incident zijn. Misschien gaat het hier wel om een enkele shop die deze bundel zelf in elkaar geknutseld heeft. Of dat men nog een 'oude' versie van een nieuwe console op de plank had liggen en deze in de nieuwe verpakking had gestopt.

*edit*
    Wat Xwon aangeeft lijkt mij nog het meest logische ..

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik kan DIT toch echt niet begrijpen hoor... de game is goed maar echt niet de beste game allertijden dat is voor mij toch echt ShenMue en die is niet in die lijst te bekennen. Doorgestoken kaart zeg ik dan met al die bull 10én van die sites. Xbox versie wel veel meer reviews en hogere cijferts!

15. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ja een 10 voor gta4 vind ik ook veel te overdreven. De game is goed, maar ook weer niet een 10 waard. In de missies zit niet al teveel variatie, meestal kill die gast en breng dit of dat terug. Dit hebben we in eerdere gtas ook gezien. En de moelijkheidsgraad ligt te laag. De shootouts zouden er filmisch uitzien volgens de reviews, maar ik heb er niks van gemerkt. Het coversystteem heb ik beter uitgewerkt gezien in andere games. Kortom het spel verdient hooguit een 9.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Waar ik vorige week al het nieuws gaf dat de game maar in 576p draaide blijkt dit toch niet zo te zijn, hier wat feitjes:

Installatie.... :{
    Gaat nog vol worden op mn PS3 HD. Nu wordt het toch wel een beetje irritant met al die installaties.

17. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    whahah. Frendly Fire staat altijd aan. En ook stom dat je niet gelijk op een niveau lastiger kan spelen

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vroeger waren er minder site's en tegenwoordig heb ik het idee dat site's minder kritiek leveren op bepaalde games =/. Bij sommigen is het totaal onterecht en bij andere terecht maar is het er niet. Als 1 site een 10 geeft geven alle site's het een 10 :confused:...

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Dat over GTA IV is gewoon dikke troep. IV is een hele brute game maar nooit dat hij het beste spel is op de wereld ooit gemaakt. Vind het allang niet meer boeiend wel score games krijgen, het is de laatste tijd alleen maar erger geworden. Elke game krijgt ondertussen een 10. Revieuws moet je eigenlijk ook niet echt meer geloven, helft is toch alleen maar bullcrap.

Trouwens over die PS3 installatie's, is dat nou ondertussen voor elke game ofzo. Lijkt me zwaar irritant, heb je een lekkere harde schijf voor veel dingen moet je bij elke game je speelt 5 GB gaan gebruiken, en wat heeft het voor nut eigenlijk ? Vind het maar slecht eigenlijk.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tja, dat was te verwachten.. Ik riep het al vanaf het begin dat dat aangekondigd werd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina