Hoe groot schat jij de kans dat er ooit nog een nieuwe Midtown Madness of RalliSport Challenge komt? (Ik weet dat de ontwikkelaar dice nu onder EA valt maar bij wie liggen de rechten van deze 2 licenties?)
Iets als MM3 is er nog steeds niet en die game was vooral online ontzettend leuk.
En colin mcrea dirt is leuk in het begin maar in de kern te weinig een echte rallygame om lang te blijven boeien, om over het online gedeelte nog maar te zwijgen.
Nee wat goede Race en voornamelijk RallyGames betreft is er vandaag de dag echt een gebrek, Ook op de ps3. Dat was op de vorige generatie wel anders. (waar blijft bijvoorbeeld de nieuwe WRC game?)
En de demo van grid vond ik ook maar matig.
Mischien nog maar eens proberen.
Het liefst wil ik weer eens pure racegames zien.
Enkel echte rally of F1 (al ben ik niet zon fan van F1) of puur alleen de DTM zoals het vroeger wel was.
En niet van die alles in één half af mixen die op papier leuk klinken maar in de praktijk zwaar tegenvallen (dirt.)
En je moet niet denken dat ik straks ga zitten juigen als GT5 eindelijk klaar is want die neppe autop*rno van die jappaner(naam even kwijt) ben ik al sinds deel 3 zat. (het concept moet flink verbeterd, want hoewel het leuk speeld werd vooral deel 4 heel snel saai.)
Is er dan gewoon geen vraag meer naar racegames? of is het soms 10 keer makkelijker om shooters te maken (om ze te verkopen is er zowiezo een grotere markt volgens mij) en kiest de industrie dan maar daarvoor omdat het meer opbrengt? (we leven immers in een maatschappij die draait om geld en zelfverrijking)
Zou graag een reactie hierop krijgen van iemand die hier meer over weet.
Bedankt in elk geval voor het lezen van mijn frustratie.
Sander.
Klik om te vergroten...