Ben enorm pissig maar hoop dat iemand raad voor me heeft. Wat is het geval? Ik heb TDU ooit helemaal uitgespeeld op mijn 360 Premium en toen ook een aantal car-packs gedownload. Enige tijd later een Elite gekocht, met de transfercable alles gekopieerd en alles leek te werken. Ongeveer een half jaar geen TDU gespeeld en vandaag wilde ik weer gaan spelen. Op het moment dat ik kan kiezen voor Continue Game, komt er een melding dat er een verwijzing is naar downloadable content die niet meer beschikbaar is en of ik dus naar de Marketplace wil gaan. Eerst gekeken op mijn HDD (System -> Memory) en daar staan alle packs die ik heb gedownload. Ik naar Marketplace en alles packs nogmaals gedownload. Spel doet nog steeds vervelend. Wat raar is; op mijn HDD staan alle 6 de car-packs (plus wat aanvullende content) maar als ik naar Marketplace ga, moet ik voor die car-packs gewoon weer 350MS neerleggen. Ik kan nu dus niet spelen tenzij ik voor "New Game" kies maar dan ben ik al mijn geld, auto's en dergelijke kwijt. Iemand??
heb dit ook al gekregen, gwn opnieuw opstarten en je kan spelen. en packs die je al aangekocht hebt kun je zo weer gratis downloaden.
Ik weet niet of je dit gedaan hebt; Bij downloads kun je 'recently downloaded' kiezen. Als je daar de mappacks aanklikt, krijg je de optie ze nogmaals te downloaden. Als het goed is leest TDU ze nu wel..... Zie hieronder, zelfde verhaal, maar dan voor refurbished http://www.xbox.com/en-US/support/systemuse/xbox360/account/postrepair.htm
Een vraagje over de foto's,maar kun je die niet via de usb poort uploaden ofzo? Net zoals met Gran Turismo 4 kon.
Wow, bedankt voor de link maar dat werkt dus ook niet. Denk dat ik van de week Microsoft maar eens aan de telefoon ga krijgen en kijken wat zij er over te zeggen hebben.
Ik heb het nu een half uur gespeeld denk ik (net gekregen dus) en ik vind het behoorlijk tegenvallen.. Ik weet niet of het nog heel erg anders wordt maar ik vind het vrij saai. Matige besturing (niet te vergelijken met PGR ofzo), saaie omgevingen, geen lekkere muziek. De races die ik tot nu toe gedaan heb ook, het gaat allemaal zo gezapig en er is niet bijzonder veel te doen op het eiland behalve rondrijden lijkt het wel. Anyway, m'n vraag is, zie ik het helemaal verkeerd en moet ik zeker nog doorgaan spelen of kunnen jullie je wel een beetje vinden in m'n eerste indruk? Hoor het wel, thanks..
Dit spel is gemaakt om chill over een eilandje te rijden met je moter en/of auto. Wat had je dan verwacht?
Tdu is voor mij eigelijk een soort interactieve mediaplayer achtergrond. Rs4 uit de garage, raampje open, muziek aan en karren maar.
Ok, dan weet ik dat.. Wat ik had verwacht? Niet de besturing van een arcadekast van 10 jaar geleden, betere graphics, een schademodel, races die de moeite waard zijn.. Nu heb ik het gevoel dat toeren een stuk leuker is in GTA ook al is dat iets anders en vind ik de gameplay van PGR een stuk beter en ook Burnout Paradise doet het wat mij betreft beter.. Ik ga het nog wel een paar keer proberen maar ik kan me niet voorstellen dat ik me hier erg lang mee kan vermaken.
vandaag weer eens TDU onders stof weg gehaald, blijft een gaaf spel. Wat ik me afvraag is het volgende: Als je niet LIVE speelt en hebt, en je ziet toch mensen rijden enz. Is dit dan wel echt (dus zijn dat gewoon de mensen die op dat moment spelen?) En spelen er nog wel meer mensen het spel hier, is wel leuk om een keer ergens in het spel af te sprken en dan met een vette club te gaan cruisen?
Nee dat zijn gewoon random mensen in het spel, het zijn dus geen echte mensen. Je kunt ze wel uitdagen en races tegen ze doen. Hmm meetings in dit spel zijn erg leuk om dan met een hele groep wat te gaan cruisen, dit hebben we een hele tijd hier op het forum ook een paar avonden geregelt. Maar ik weet niet of daar nu nog animo voor is.
maar das dan wel vreemd, ze reageren ook echt als echt mensen, veel toeteren en botsen en echt je achtervolgens enzo? Is dat dan allemaal computer gestuurd?
Ik heb daar ook wel zin in. Ik heb de game vanmiddag gehaald voor heel goedkoop dus kon moeilijk een miskoop zijn. Geniaal spel, het idee gewoon dat je vrij rond kunt cruisen en mensen tegenkomt. Ik had iets van 10 gold cups gehaald en besloot een nieuwe auto te halen dus haalde ik die daarna uit mijn garage wilde ik rustig cruisen, kwam er een engelsman naast me rijden waarbij ik ook direct communicatie had via de microfoon. Hebben we een dikke uur rond gereden en heeft die over het spel zitten vertellen . Het klinkt allemaal zo raar maar de interactiviteit in deze game is gewoon geweldig. Ik heb alleen een vraag: Ik had iets van 200,000 bij elkaar geraced en besloot toen van de lagere klassen een auto te kopen. Ik zocht een auto van D, E en G dus ging ik bij Trade kijken. Daar heb ik het een en ander gehaald maar had ik het idee dat sommige best traag waren voor wat ik er voor betaald had.. ook zie ik een upgrade icoontje met een 3 bij een auto van me. betekent jdit dat die al 3 keer is geupgrade en niks meer aan kan? Hoe kan ik dit het beste aanpakken als ik een nieuwe auto zoek?
Dat 3 icoontje betekent dat hij stage 3 getuned is. Er zijn verschillende tuneshops die dus bepaalde merken/soorten auto's tunen en stage 3 betekent dat de auto/motor maximaal is getuned. En als je snellere auto's wilt moet je kijken naar acceleration en top speed.