[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren de verhaallijn uitgespeeld, zit momenteel op ruim 70% (heb al wat andere dingen gedaan uiteraard), nu op naar de 100%. :)
    Vond het verhaal wel leuk, alleen soms wat onduidelijk omdat je voor zoveel mensen, soms tegelijk, werkt.
    Waarom er overal met 10en wordt gestrooid, begrijp ik nog steeds niet, want zo goed is het ook weer niet allemaal. :confused:
     
  2. stoner4life

    stoner4life GTA-addict

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    had staan precies.

    radio rips en die tracks staan nu op nieuwsgroepen en d'r is ook torrent van
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
  4. stoner4life

    stoner4life GTA-addict

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Bedankt voor de tip!:cool:

    Liberty Rock Radio all the way!:D
     
  6. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Als je na een week al op 70% van het spel zit zegt toch al genoeg of niet? Tuurlijk, ik vind het ook geen 10 waard, maar dit is voor mij het eerste spel met een multiplayer en een singleplayer dat ik eerst de singleplayer helemaal doe, bij spellen als Socom/Battlefield/Rainbow Six/Call of Duty/Delta Force ben ik altijd gelijk begonnen met de multiplayer.

    Ben niet zo'n singleplayer fan, maar die van Gta is echt \o/
     
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dankjewel_O_
     
  8. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is michelle toch een kut wijf!
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Title Plat Company Reviews Avg.
    Vote Avg
    Score
    1. The Legend of Zelda: Ocarina of Time N64 Nintendo 31 9.0 97.613%
    2. Grand Theft Auto IV X360 Rockstar Games 59 8.1 97.565%
    3. Grand Theft Auto IV PS3 Rockstar Games 44 7.9 97.508%



    Pfff gelukkig maar want het onvergetelijke Zelda mag dus echt niet van troon gestoten worden door het (naar verloop van tijd toch wat eentonige) GTA IV...
     
  10. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Nee, Zelda was natuurlijk 1 brok aan variatie =/
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Het was wel heel revolutionair voor die tijd. Heb je die game wel gespeeld?
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, eigenlijk wel :)
    Het was sowieso niet: ik wil wraak, ik wordt lastig gevallen, kill die, volg die...
    En gelukkig hadden ze in de Zelda tijd nog geen telefoon want ik wil gvd voor altijd sleep mode en alleen gebeld worden voor MISSIES en niet voor onzin dates bowlen bullshit
     
  13. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Die Orica of Time op de N64? Ja, grootste bout spel dat ik gespeeld heb, alleen het vissen vind ik wel leuk
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Eigenlijk is gta 4 wel degelijk beter dan zelda. Ik heb het nu wel over de mogelijkheden en al dat soort onzin. Revolutionair heeft er niks mee te maken, want dan had pong en pac-man wel op 1 gestaan. Begrijp me niet verkeerd, zelda was een fantastisch spel voor die tijd. Het speelde goed, zag er goed uit, mooi verhaal etc, VOOR die tijd. En dan kun je wel zeggen dat de ervaring zoveel beter was, maar dat ligt toch echt aan jezelf. Als iemand nog nooit zelda heeft gespeeld en hij zal dat nu voor het eerst doen, zal hij echt niet zeggen dat het het beste spel ooit is.

    Het ligt toch voornamelijk aan de mens zelf wat het beste spel is. Ik vind zelda en perfect dark ook zeker een van de beste spellen ooit gemaakt. Maar kwa mogelijkheden winnen spellen van tegenwoordig het van de oude garde. Dus het spel zelf is wel degelijk beter.
     
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind niet dat GTA4 en ZeldaOOT met elkaar te vergelijken zijn want een cijfer is ook maar een mening. Iemand die totaal niet van GTA's houdt kan wel van zelda houden en andersom..

    GTA3 deed voor mijn gevoel meer dan nu met GTA4 wat toch meer van hetzelfde is. Vind het overigens wel een erg tof spel en elke keer als je het speelt ontdek je wel weer wat nieuwe dingetjes.
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind GTA4 eigenlijk vrij beperkend qua mogelijkheden vergeleken met GTA 3/VICE/Andreas...
     
  17. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Nou zoveel kon je niet met Gta 3 anders hoor, ik ben wel met je eens over San Andreas. Maar ik heb wel meer het gevoel deel te zijn van de stad, had ik bij die andere niet.

    Ik heb ze bijna allemaal gespeeld:

    Pc: Gta I en Gta II
    Ps2: Gta III en Gta San Andreas
    PsP: Gta: Liberty Stories, Gta: Vice City

    En ik vind dit eigenlijk wel de beste
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Mwa één met de stad vind ik nu niet echt.
    Dat heb ik bij één sandbox wel gehad dat was scarface.
    Daar kon je echt gangsuitroeien in bepaalde delen van de stad om er zo controle over te krijgen net zoals restauranten, bioscopen, uitgaansgelegenheden over te kopen van je geld. Als ik het nu zo vergelijk met GTA IV moet ik eigenlijk eerlijk zeggen dat scarface misschien net zo leuk was.. Maar dat komt misschien door die subtiele dingetjes zoals rage mode en offcourse tony fuckinggg montana.

    Het is niet voor niets dat GTA IV veel heeft overgenomen uit Scarface (terwijl die game in principe een rip off is van GTA serie).
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    kon jij bij zelda OOT ook naar de stripclub??

    maar ik vind zelda OOT ook het beste spel ooit.
    als je GTA hype niet zo groot was zou het wel een paar plekjes lager hebben gestaan.
    pokemon red/yellow mocht van mij ook wel nummer 2 zijn:+
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je moet je ook niet zo druk maken om die lijstjes, iedereen vind iets anders leuk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina