Ik zit net even een beetje te surfen op imdb. Ik zag dat Chow Yun Fat jarig is vandaag, zie ik opeens in zijn profiel dat er een Dragonball film komt met echte mensen. Oud nieuws voor Dragonball fans lijkt me, want de film is al in post production. Grappig, ben wel benieuwd hoe die film zal worden. Hopelijk beter dan die spellen
Allemaal leuk en aardig maar ik snap geen kloot van die besturing . Op goed geluk druk ik op wat knoppen en dan komt er (vaak) wat aardigs uit. Hopelijk zit er iets van een practise mode in. Dat je wat moves kan oefenen op een character die erbij staat als een zak hooi
het heeft wel verslavende gameplay.. alleen weet ik niet hoe ik mijn powerup moet activeren... en het had net wat meer next-gen gekunt.. zoals elkaar ook door de grond heen rammen en bergen en etc.. en dat als je je power-up gebruikt ook de grond onder je omhoog komt... maar goed.. wie weet zal dat ooit nog gebeuren..
1 van de achievements is wel dat je moet winnen + de omgeving moet verbouwen Anyway, voor wanneer staat de releasedatum? Ik ga hem wel halen!
Heb die move met die button bash uitgevonden... Eerst activeer je aura-spark. Vervolgens druk je op RT en Guard. Dan krijg je dat filmpje dat ze elkaar helemaal kapot slaan..*)
6 Juni dacht ik. Ik wil hem eigenlijk wel halen bij Gamehubs, alleen hebben ze daar de PS3 versie. 360 versie zou binnenkort ook wel komen hoop ik, en dan ook voor een prijsje van 32 euro zou mooi zijn. Binnenkort Paypal accountje maken dan.
De drama-pieces lijken op willekeurige momenten te worden geactiveerd. Elke keer als de tegenstander jou flink aan het inmaken is wordt zo'n drama-piece geactiveerd, ik denk dat de makers dit gedaan hebben om jou de kans te geven om terug in het gevecht te komen.
@Rezne er zit een tutorial mode in, dus je leert gelijk heel veel....krijg je ook meteen een achievement erbij @Riesjart nope, hangt af van de situatie: Als Raditz bijv. blocked terwijl jij met Goku een Kamehameha doet, krijg je die drama piece dat Raditz praat dat je je KI kunt plaatsen in 1 plaats. ik had ergens een lijstje, zal kijken of ik hem kan vinden
vind het echt een top demo, heb m nu al helemaal suf gespeeld, krijg weer helemaal het DBZ gevoel ervan. ga deze game zeker halen.
Ben ff gaan vragen in de Chatbox van Gamehubs wanneer je DBZ kan bestellen, dat kan niet want hij is niet regio vrij! Jammer.
wat de fuck kan je met dat aura spark...beetje fel teleporteren enz alleen? tenminste dat is wat mij lukt...en met een flinke streep even fel vechten met button bashen.. als dat het is, is het lame**
Klopt Ik had hem een paar weken terug al besteld daar, maar kreeg vorige week ofzo een mailtje dat 'ie dus niet regio vrij is. Heb nu Lego Indiana Jones besteld Misschien dat ik deze game toch nog wel ergens oppik
ik ga hem niet reserveren omdat ik verwacht dat dit geen game is die 300 man reserveren. Daarom ga ik gewoon langs iedere winkel om te kijken of ze hem verkopen. De release date is overigens 6 juni voor diegene die het nog niet wisten.
ik heb de demo gedaan en moet toch zeggen dat ik het leuk spel vond. heb de eerdere delen nooit gedaan maar ziet er allemaal leuk uit. weet iemand toevallig met welke characters je allemaal kan spelen?