Microsoft office word 2007 hulp nodig!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Acolyptus, 18 mei 2008.

1. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dear xbw members, ik heb dringend jullie hulp nodig bij een probleem dat ik ben tegengekomen in microsoft office word. Als je heel veel ----- achter elkaar doet krijg je automatisch een lijntje, ik dacht dat het wel makkelijk was om dingen uit elkaar te houden alleen nu krijg ik ze dus niet meer weg?

Image Hosting

2. Shizzel

Shizzel Guest

De beste Breakdance filmpjes? :emo:.

Ik zou naast backspace niets weten, maar als je het echt niet weg krijgt, dan is een oplossing bijvoorbeeld alles copy & pasten naar een nieuw document, en dan de lijntjes niet meekopieeren.

3. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee de beste breakdance muziek ;) Ik breakdance nogal actief dusja, vrij logisch dat ik zo'n foldertje heb als ik ongeveer 10 gigabyte aan breakbeats heb.

Laatst bewerkt: 18 mei 2008
  4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Onder de lijn klikken en muisknop inhouden, tot boven de lijn slepen en loslaten --> delete. Soms moet je een iets groter gebied selecteren.

5. Multifase

Multifase Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo snel mogelijk van je computer afgooien dat programma. Die *** applicatie kan niet eens normaal over weg met opmaak :mad::mad::mad::mad::mad:

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Onzin, dat ligt dan aan jou ;)

7. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet echt wat je hiermee bedoelt, boven welke lijn slepen?, want als ik 'm wil slepen dan kan die maar een maximum hoeveelheid naar onder of naar boven.

8. boatfreak

boatfreak Guest

Zorgen dat dat knipperende lettertypding boven de streep staat, dan shift ingedrukt houden en op pijltje omlaag drukken totdat de lijn is geselecteerd. Dan op delete of backspace.

Als het niet werkt dan eerst ctrl + Z alles is weer normaal nu. Dan groter gebied selecteren en nog eens proberen.

ps. breakdance is de shit, hier in de omgeving doet niemand het :mad:

9. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Blauwe scherm, witte letters

ik heb ook een beetje hulp nodig.
    Sinds mijn werk overgegaan is naar office 2007, ben ik thuis ook maar aan de slag gegaan.
    Mijn vraag is of iemand weet of het blauwe scherm in words met witte letters, ook in 2007 zit?

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Blauwe scherm met witte letters? Geen idee wat je bedoeld :+

11. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    er is een mogelijkheid met 2003 dat je als tekst typt bijvoorbeeld in afdrukweergave dat de achtergrond blauw is, ipv wit. De tekst die je schrijft is wit ipv zwart. (maar als je bij afdrukvoorbeeld kijkt is het witte achtergrond, zwarte tekst). Ik vind het prettiger werken, aangezien zo'n wit achtergrond na verloop van tijd best wel fel is.

12. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
  13. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29

Die knop wordt gebruikt om dat soort strepen te maken. Als je die weer weg wil halen, moet dat ook met diezelfde knop. Ik heb het net ff geprobeerd en als het goed is moet je boven of onder de streep staan met de cursor (moet je maar ff proberen) en dan 2x klikken op het icoontje dat aangeeft waar de lijn staat :)

14. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Je weet dat je een post uit mei quote? 8)

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Whaha, helemaal niet gezien 8) Nouja, uhm voor de zekerheid dan maar O-)

16. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ook nog een vraag over word2007: Als je iets van wikipedia kopieert, krijg je zo'n blauwe achtergrond hoe krijg je die weg?

17. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Aan het einde van de geplakte tekst zie je een vierkantje waar je op kan klikken, en dan kan je kiezen uit "alleen tekst houden, aanpassen aan doelopmaak" e.d. Als je alleen tekst houden kiest ben je van alle gedonder af en heb je gewoon platte tekst over :)

18. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze kan op slot by the way, dat was een project van vorig jaar ..

Deel Deze Pagina