Ik heb nu die crib al n tijdje, maar ik heb echt geen idee welke kast je bedoelt. Hoe kom ik in die kast dan?
Jawel, dat moet wel perse Dat is de enige kledingkast waar die outfit te vinden is, zelfs als je em al eens gedragen hebt.
Volgens mij is het eerder iets wanneer je een aantal van die duiven neer hebt geschoten of niet? Ik zie daar maar 1 kast, en die kan niet eens open
God jongen het is ook niet letterlijk een kast waarin je kijkt. Je gaat gweoon naar de plek waar je andere kleren aan kunt doen. Dus je drukt op LB ergens voor je bed (hééél toevallig vlak nast een klerenkast). Dan zit hij gewoon tusesn je andere outfits.
Kan me niet voorstellen dat er iemand is die het niet weet, maar bij die sollicitatie bij het advocaten bureau als je die gast ff een tijdje laat uitpraten zegt hij op een gegeven moment: 'Guns don't kill people, videogames do', leek wel op een Jack Thompson uitspraak.
maat van me is chinees en die vertelde dat op brucies borst IK staat en op zijn rug TRAVESTIET in het chinees
Fiasco wat doe je nou, ik ben de laatste 2 weken daarmee ook bezig geweest. Ik was het net een beetje vergeten plaats jij dit weer.
jullie kennen denk ik de ninja chick al?? zoniet: [yt]IGS8CPOQmVs[/yt] wel grappig dat ze nog blijkt te leven op het eind (eigenlijk krijgt ze een schop en beweegt ze niet uit haar zelf zie ik nu)