Xbox LIVE Arcade Games [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

1. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Yaris? :')

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686

Gaat dit ook het geval zijn in de Xbox360 game?

3. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Het is zeker een aanrader en al helemaal omdat ie gratis is. \o/

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wanneer kwam die Happy Tree Friends Arcade game nou ? :cool:

5. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn dat alle gratis game?

Yaris en Eagis Wing?

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hexic :+ Undertow was ook gratis, weet alleen niet of dat een blijvend was. Texas was ook gratis maar verloop van tijd moest je daar weer voor betalen.

7. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Texas heb ik gemist, en Undertow heb ik maar dat is echt een poepspel :+

8. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    En Carcassonne was ook tijdelijk gratis. Texas heb ik ook gemist.

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Deze woensdag Assault Heroes 2 voor 800 punten

10. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    weet iemand waneer die Bionic Commando arcade precies uitkomt als ik me goed herinner was dat ergens in Mei toch??

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ikaruga, by far. Komt ook omdat ik 2D shooters altijd wel tof gevonden heb maar Ikaruga is van een klasse apart. Op Gametrailers.com hebben ze een top 10 van 2D shooters allertijden samengesteld en Ikaruga staat daar op 2. Is natuurlijk ook een persoonlijke mening van de gasten die die top 10 hebben samengesteld, maar toch. Het is een genadeloos moeilijk spel, maar wel eentje waar je steeds beter in kan worden. Kwestie van aanvalspatronen van je vijanden onthouden, beetje hetzelfde principe als Contra dus, maar het is fokking verslavend. De levels zijn vet, de bazen zijn vet, de dikke explosies en daarbijhorende framedrops die je krijgt áls je een baas hebt verslagen zijn vet, de graphics zijn vet, de muziek is vet....hell het hele spel is vet.

Laat je overigens niet misleiden door de Default Settings waarbij je maar 3 levens en geen Continues hebt, dat kun je veranderen. Ook de voorwaarden voor het verkrijgen van nieuwe levens kun je veranderen. Doe je een van die dingen, dan doe je niet mee in de Leaderboards maar fuck dat. Met 3 Continues en 5 levens per Continue kun je beginnen, maar naarmate je het spel meer speelt unlock je meer Continues. Heb er nu zelf 7. Als je het voor elkaar krijgt de game vanaf Chapter 1 t/m de laatste uit te spelen zonder Game Over te raken (ongeacht Difficulty, ongeacht aantal Continues wat je verbruikt) unlock je naast de standaard Arcade Mode ook nog een zogenaamde Prototype Mode, waarbij je zelfs een bepaalde hoeveelheid ammo hebt. Veel zieker dan dat gaat het niet worden. Maar echt, het hele principe van die Polarity Switches is echt briljant en iets wat Ikaruga zó anders maakt dan andere 2D shooters.

Zo, dit moest er ff uit :+

Ik word me trouwens wel een partij huiverig van al die horrorverhalen over licenties met XBLA games wanneer je 360 stuk gaat en je een andere terugkrijgt. Ben ik even blij dat ik in de periode van mijn eerste 360 maar twee XBLA games heb gedownload. Dat waren idd ook de enige twee games die aangaven dat ze Trial games waren op het moment dat ik niet ingelogd was op Live. Gelukkig zijn het twee schijtgames (Gauntlet en Hardwood Backgammon) die ik inmiddels een tijdje geleden verwijderd heb omdat ik ze toch nooit meer zal spelen. Maar dit betekent dus dat mocht mijn huidige 360 ooit nog stuk gaan (*klopt af) ik sowieso mijn HDD niet meestuur en ik van MS ga eisen dat ze mijn eigen 360 terugsturen en niet die van een ander. Desnoods wacht ik dan maar wat langer op de reparatie, want tegenwoordig heb ik dus 15 XBLA games i.p.v. twee.

Laatst bewerkt: 16 mei 2008
  12. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik hoop dat die eisen helpen. Ik zit nu al meer dan 5 maanden in de molen zonder dat ze het fixen...

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In principe zou het moeten helpen want het is je goed recht als consument om bij reparatie je eigen apparaat terug te krijgen en niet die van een ander. Kwestie van serienummer noteren voor je je 360 de deur uit doet en dan kun je het controleren. Maar goed ik loop nu op de zaken vooruit, hopen dat het nooit zover komt :eek:

14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Al iets bekend over wanneer Vigilante V8 uitkomt? Dacht dat ie eind mei uit zou komen, maar hoor er nog niks van. Iemand een release lijst wanneer welke arcade games gaan uitkomen?

15. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    net dat Yaris even gespeeld. Opzich is het best leuk bedacht, ik denk dat ik er wel een paar uurtjes plezier aan zal hebben. Jammer dat bijna niemand het meer online speelt.

Als het niet gratis was, zou ik het nooit kopen. Maar voor een gratis spelletje is het niet zo slecht.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zag net op Insidegamer dat deze week de arcade game van Penny Arcade zou komen. *)

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Penny Arcade is leuk, maar de game lijkt me niks.
    Trial dan maar eens proberen :cool:

Laatst bewerkt: 19 mei 2008
  18. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik wacht zelf nog op Happy tree friends. De Achievements zijn al wel bekend, maar wanneer is de release?

19. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo slecht? Dat spel is uber slecht!

20. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    penny arcade kost 1600 punten, beetje duur.

Deel Deze Pagina