Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orange, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alwinter

Alwinter pwnranoia

Leuk Bevonden:
    0
    -leer het midden van je scherm kennen (ervaring en een paar rondjes opwarmen scheelt ook)
    -Niet aimen voordat je midden-positie in de buurt van de vijand is, want dan ben je te traag.
    -neem de tijd en ga niet te veel rennen. SMG's zullen vrij snel tijdens je sprint aimen en bewegen op loop tempo mee tijdens aimen. Assault rilfes zullen meer tijd nodig hebben om uit sprint tot aimstand te komen en mikken wat taaier.
    -3/4 kogels kan een kill zijn, schiet er dus als je echt zo n00b bent gewoon een clip op leeg. gegarandeerd dat er wel een paar raak zijn.
    -Gebruik de radar/map als informatie, maar ga vooral op je ogen af, aangezien er UAV jammers zijn, en mannetjes met dempers.
    -leer de chokepoints van de game

en als het allemaal niet werkt neem je gewoon net zoals ubern00bs een dikke LMG, Deep Impact perk, Juggernaut perk en sproei je bij het leven op alles wat je ziet.

Ik raad zelf gewoon een MP5(SMG), AK47(Assault) en M4(assault) aan, hoewel een m16 ook heel hard beukt, maar dat vereist betere aim dan je lijkt te hebben.

Ohja, en een red-dot werkt beter dan een gewoon vizier. zodra je create a class hebt unlocked kan je na 25 kills met een wapen een red dot op je gun steken. 10000 keer beter zicht zo.
    Hoewel je dus met een AK47 en MP5 ook zonder red dot redelijk beeld zult hebben.

succes man\o/

2. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    @iceman777

Kun je nu nog wel online?? anders kijk als je NAT voor je xbox settings openstaat dat helpt ook bij sommige online games veel

3. Iceman77

Iceman77 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het één en ander lopen "kloten" met mijn modem en nu doet hij het weer!!! Gelukkig, kan ik weer aan m'n XP werken!!!!!

Bedankt bedankt voor het reageren in ieder geval!!!!

GAME-SE!!!!!!

4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik twijfel of ik voor de 3de keer prestige moet doen ?? K heb al de golden dragunov en bijna de gouden AK47 maar die wapens gebruik ik heel weinig....en ik heb er heel veel moeite voor gedaan.

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Toen net als laatst een potje gehad op shipment 107-19 geloof ik. 4 helicopters stuk of 6 airstrikes en een hoop UAV's. Niet mijn record aantal kills. Dat ligt ergens in de 120 geloof ik.

Ik ben sinds gister ook aan het no-scopen netzoals ZzirGrizZ dat doet op al die youtube filmpjes. Het is echt wel moeilijk om precies te timen. Het is me wel 2x gelukt om iemand van zo'n 150 meter neer te schieten noscope. Echt wel vet als dat dan links in je scherm staat.

6. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn record op shipment is 168 kills aantals deaths weet ik niet meer zo..

7. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Duco _0/

Bloc zuigt pas zwaar \o/

En Bog is juist een hele goede map :)

Laatst bewerkt: 19 mei 2008
  8. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Het wordt weer eens tijd voor een paar nieuwe mappen hoor, tjonge jongen wat duurt het lang...........

9. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn pas nieuwe mappen uit :p ofja 2maande

10. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar baseer jij die 150 meter op :D?

11. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    ja 3 mappen maar, die andere speel je nog nooit als je alleen maar S&D speelt.

Ze moeten om de 3 maanden vier mappen droppen......

12. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey Groningen!

wist niet dat je ook zo nu en dan op xbw zat:) Maar ik vind bloc niet zuigen: je kan daar idd gesniped worden, maar alsnog vind ik het wel chill om zo'n flatgebouw te clearen met een submachinegun.

13. Benignus

Benignus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al een COD4 clan van xboxworld.nl toevallig..
    Of heb ik net met mijn neus zitten zoeken?

14. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Die is er niet er waren wel ideeën... maar ieder blijft toch bij z'n eigen clan.

15. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stappenteller :lol:

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha briljant 8) _O_ Sorry voor offtopic, maar deze krijgt een lijstje :cool:

17. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu in de 9e prestige, rode ster. En daarna nog 1x. En dan kan ik eindelijk echt stoppen, en clanmatche's spelen met alles erop en eraan :lol:

18. d-arnhem

d-arnhem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu ook in de 9e prestige,wou elke keer niet verder maar ja de verleiding was te groot.
    Gaat elke keer wel snel als ik prestige heb gedaan zit nu alweer in level 28,dus nog effe 2dagen door bijten mits ik geen gta speel.

19. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 5 dagen speeltijd, en ratio van 3.55. Ik speel alleen maar SnD dus dan gaat het snel. Ak47 speelt echt lekker soms

20. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gouden ak47 met silencer en stopping power. ze zijn dood na 4 kogels. die ak heeft 2x zoveel damage als bijvoorbeeld de m4. gister ging ik weer lekker. 18 kills, 2 deaths met snd op bloc.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina