Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Is het een idé om een lijstje te maken met mensen die deze game importeren? Zodat we elkaar kunnen toevoegen op xbox live en evt. een band kunnen maken?

2. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja leuk, laten we met de 10 mensen in heel Nederland die dit spel gaan importeren online een band beginnen. =( ...sorry, maar ik wou dit spel heel graag toen hij uit kwam in Amerika vorig jaar, maar nu hoeft het voor mij allemaal niet zo meer. EA doet echt niks om dit spel te laten slagen in europa (behalve dan misschien in de 3 landen waar hij wel uit komt)...ik zie het wel als hij een keer in de winkel ligt of ik hem dan meeneem..maar op dit moment zie ik dat voorlopig nog niet gebeuren.

3. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Is toch alleen maar makkelijk :cool: Hebben we straks de beste band van Nederland ;)

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik wil zeker een nederlandse band joinen! Ik ben lead guitar (expert duh). 8)

5. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik! haha. Nee ik wil wel drummer zijn dan :thumbs: Heb al een keer stiekum gespeeld op medium en dat ging me goed af. Wil zo snel mogelijk de stap maken naar expert, net zoals met gitaar.

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik ga zoveel mogelijk op gitaar FC'en met Rock Band. :) Ik denk eigenlijk dat ik wel de meeste 100% kan halen op expert..ze zijn wel erg makkelijk vaak.

7. boatfreak

boatfreak Guest

Wanneer komt deze in de EU nou uit? Ik snap er namelijk helemaal niks meer van. Maakt niet uit of ie alleen in frankrijk is ofzo, als er maar een PAL versie is...

8. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik ook doen, maar wel als bijzaak :) Ben expert speler in GHIII dus verwacht ook niet zoveel moeite te hebben met RB, alleen bij de Metallica nummers en Green Grass & High tides. Maar heb het spel echt gekocht voor de drums, paar keer bij iemand anders op drums gespeeld en dat vond ik echt heel leuk :)

@boatfreak

A.s woensdag in Duistland, donderdag Frankrijk, Vrijdag Engeland.

Laatst bewerkt: 19 mei 2008
  9. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb het spel ook maar besteld met de gehele set erbij, het spel bij dimplus en de rest bij play.com. Zolang ik maar kan drummen of zingen :D

10. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop andersom? Het spel is aanzienlijk goedkoper bij play.com en play.com verzend niet buiten de UK...

11. boatfreak

boatfreak Guest

kan er ook een normale usb microfoon worden gebruikt trouwens? of misschien zelfs de standaard headset?

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja, kan beide volgens mij.

13. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Ja de microfoon die je bij Rockband krijgt is zelfs gewoon de "Logitech Vantage USB Microphone". Gewone live hs moet ook werken, maar die is minder precies en heeft een kleiner bereik waardoor niet alle noten/octaven goed worden geregistreerd.

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Is dat zo? Dus als ik zo'n ding koop kan ik die gewoon op mn xbox gebruiken? Chill, dat ga ik wel doen.

Alleen is het enige nadeel dat je niet die solo dingetjes kan doen moet je tikken ofzo, ik weet niet. :+

15. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook gewoon hoor :D Dat klappen wordt gewoon door de mic geregistreerd, je moet namelijk met je hand boven op de mic slaan, deze hoor dat je erop slaat en registreert het als een noot voor bijv. de koebel. Je kan zelfs de hele tijd boe roepen, ipv. erop slaan.

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Awesome-ish, morgen bestel ik die gelijk ook ff.

Damn, deze week krijg ik 3 nieuwe spellen, gelukkig heb ik deze en volgende week eindexamens. :+ Maar ik hou ze nog ff appart. :9

17. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Haha top :thumbs: Zoeken we alleen nog een bassist ;) Succes met je examens!

18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Bass is wel gruwelijk, bij liedjes zoals van Muse, maarja ik heb hem nog steeds niet besteld :+, ik zie wel.

Laatst bewerkt: 20 mei 2008
  19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb m nu besteld bij Dimensionplus, samen met zo'n logitech mic. :) Volgende week knallen!

20. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Alle DLC content staat trouwens nu ook online, heb het nog zelf niet kunnen checken zit nu op het werk.

Ga denk ik de volgende DLC halen:

Metallica pack
    The Police Pack
    David Bowie Pack
    Oasis Pack
    Boston Pack
    Gimme Three Steps - Lynyrd Skynyd
    Simple Man - Lynyrd Skynyd
    LimeLight - Rush
    Working Man - Rush
    Interstate Love Song - Stone temple pilots
    Ten Speed (Of God's Blood and Burial) - Coheed and Cambria