Ik heb het spel voor 35,50 incl verzenden gekocht bij Play Asia.
Af en toe zijn er van die spellen waarvan je weet dat je ze eigenlijk moet halen en het toch steeds niet doet. LO is zo'n game. Maar uiteindelijk toch besteld en gisteren lag ie op de mat. Wat een spel! Ik heb er nu ruim een uur opzitten en het is voor mij echt de perfecte mix van oldschool J-Rpg meets next gen.
Het varieren van camerastandpunten, ook in de gevechten en de interactieve rings maakt het hele turnbased principe vele malen spannender. Echter daarnaast blijft het gevoel van de oude FF's sterk aanwezig. Want laten we eerlijk zijn, veel vrijheid is er niet, je volgt 'gewoon' het verhaal van de held en kijkt hoe het zich ontwikkelt.
Vette cutscenes, mooie graphics, heerlijk combatsysteem en een oldschoolfeel. Tot nu toe echt een topspel wat met kop en schouders uitsteekt boven Blue Dragon en Enchanted Arms en ook beter is dan Eternal Sonata (die ik wel beter vond dan de eerste twee).
Hoe is jullie ervaring naarmate je het spel verder speelt? Blijft het boeien?
Ik vrees dat het nog wel even gaat duren voordat ik de eindcredits van GTA voorbij zie scrollen
edit: wat is trouwens de default taal waarin je hem dan ook het beste kan spelen? Hij staat bij mij nu op Japans.
Klik om te vergroten...