Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0

gemiddelde ps3 gebruiker heeft toch maar 3 a 4 games. Dus die passne daar wel op

2. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de blog post maakt men duidelijk dat de game in 720p resolutie wordt weergegeven, technisch KLOPT dat. Echter, dat is volgens de demo niet de native resolutie. Het is leuk dat sommige bronnen spreken over een native resolutie maar die uitspraak wordt niet gedaan in de originele bron. Er is een groot verschil tussen een native resolutie en de weergave resolutie ...

Laatst bewerkt: 17 mei 2008
  3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik flipte ook totaal toen ik mijn nieuwe 360 helemaal had geinstalled bij al m'n andere electronica, en er toen meteen 3 rode lichtjes brandden. Maar de rode lichtjes betekenen ook dat de voedingkabel niet goed zit ofzoiets, dat was dus het geval. Waarschijnlijk is dat in die winkel ook zo, en anders komt het doordat ze het ding dagenlang ongeventileerd in een vitrine hebben laten draaien.

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nee hoor, 3 rode lichtjes is wel degelijk de RROD. Als je dus naar de logica van dat kijkt dan lijkt het niet zo vreemd dat de 360 nogal vrij slecht gebouwd is :+.

5. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb je je er niet in verdiept. want als je je kabels verkeerd aansluit krijg je ook RROD. En dan is dat helemaal niet dat het kapot is.

Als er te weinig voltage of te veel voltage op staat krijg je ook RROD.

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Niet echt, ik zit dan ook nog "maar" aan m'n 2de 360 dus heb me er nog niet echt in moeten verdiepen :+.

7. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lees m'n verhaal nou goed slimmerd:+ Het is echt wel zo dat 3 rode lichtjes ook betekent dat de voeding niet klopt. Ik had dus 3 red rings, maar dat bleek de voeding te zijn. Zoek het maar op in de boekwerken die je bij je 360 krijgt. Dombo:cool:

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Wat is daar grappig aan? Het heeft juist nut, aangezien het een gameplayelement met zich meebrengt:

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    LoL net of het een super realistische shooter is. ;) Dan hadden ze eerst maar eens een andere setting moeten kiezen, maargoed friendly fire aan is wel beter dan uit dat dan weer wel.

10. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    Leugens, leugens, leugens ><

11. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is natuurlijk triest dat ze toch proberen te verkondigen dat hij wel op 720p native draait en niet op 576p en dat is leuk voor de spec-geile mensen....MAAR als de game er toch gewoon erg goed uitziet en hij speelt lekker, who cares about the resolutie?

GTA4 draait ook op een lagere res op de ps3 maar de game ziet er evengoed uit.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Idd weinig boeiend. Mijn plasma heeft een res van 1024 x 768, maar ik durf de wedstrijd met de gemiddelde hd-ready lcd prima aan :+

Neemt trouwens niet weg dat ik Haze niet erg mooi vind. Maar daarbij boeit het me niet op welke res het nou draait.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    helemaal mee eens, framerate gaat voor resolutie,.. als ze mij een soliede 60fps kunnen garanderen gaan ze daarna maar s kijken of de resolutie omhoog kan :D

14. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk gaan framerate, gameplay en dat soort zaken boven resolutie. Echter, wees gewoon eens eerlijk, gaat niet eerst A verkondigen en later B.

15. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Is niet handig gegaan inderdaad, ben ik met je eens. Waarom geef je uberhaupt de resolutie prijs als uitgever? Alleen als hij echt in 1080p draait is het de moeite en marketingtechnisch aantrekkelijk.

Als de game er verder goed uitziet gewoon je mond houden. Laat de community dit maar lekker uitzoeken als ze het zo belangrijk vinden :eek:

16. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    En go!

Bron

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat zijn nou mooie cijfers. :) 12 miljoen mensen geregistreerd op Xbox Live.. Ik ben benieuwd hoeveel dit er zijn op Playstation Network.

18. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    Nu we het toch over cijfers hebben.

Ik vond wat Japan liet zien vorige week nogal shocking.

1. PSP - 89,884
    2. Wii - 67,308
    3. DS - 51,228
    4. PS3 - 8054
    5. PS2 - 7464
    6. Xbox 360 - 1298

Toch een gemiste kans wat betreft MS, weer geen 1300 gehaald :x

Anyway, de PS2 verkopen zijn bijna gelijk aan die van de PS3. :eek:

BRON: >> CLICK <<

Als je btw gewoon een beetje het gamenieuws volgt had je deze cijfers gewoon geweten. Maar goed ik zal de bron erbij vermelden want pas dan is het waar.

Laatst bewerkt: 19 mei 2008
  19. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb j e ook een bron toevallig? En zijn dit week of maandcijfers? :eek: Niet echt denderend nee!

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    PSP op 1, en de Wii op 2. Nooit. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina