Oh dus dat bedoelen ze met xbox live. ik d8 al hoe kan ej dit nou online spelen. maar ik kan ook wel een duur beestje gebruiken
ik heb em net vind dit echt een leuk spel maar ik heb wat vraagies namelijk: 1. ik heb 2 bomen (appelboom en een hazelnotenboom) en ik vroeg me af waneer die nou eens vruchten gingen geven? 2. waneer krijg je meer land erbij? 3. is de omgeving waar je tuin is altijd hetzelfde of niet? 4. en hoe kan je z'n helper hernoemen?
ik zal wel wat nieuwe planten en kijken als z daar dan wel komen. vind 't toch wel apart dat 't zo lang duurt
En meststoffen gebruiken, dan krijg je veel meer vruchten aan de boom. Elke boom heeft ook een speciale kleur nodig hiervan, of bij de shop heb je een algemene furtilizer.
Ik heb een vraag die ongetwijfelt al vaak voorbij is gekomen, maar oke . Is het mogelijk om - zonder de instellingen van je 360 te veranderen - die vreselijke Nederlandse stemmen te veranderen naar Engelse?
wat heb je eigelijk aan die schatgraver? ben net lvl 26 en heb m ingehuurd, alleen hij doet helemaal niets ff een ander vraagje, hoe word je eigelijk master romancer? heb verschillende pinata's zich nu helemaal suf laten "dansen" alleen ik word het maar niet
1: als je een mijn bouwt, gaat hij erin en krijg je op zn duur verschillende items zoals geld maar ook een Draganache ei. Als je dat ei laat uitkomen krijg je een Dragonache; de grootste en duurste piñata. 2: Master Romancer award krijg je als je 7 van dezelfde piñatas in de tuin hebt lopen.
heb nu idd een ei gekregen uit die mijn alleen hij komt maar niet uit, moet ik er nog iets speciaals mee doen of gebeurt dat vanzelf? edit: weet nu dat ik die kip moet kopen.
Ik heb hem ook sinds gisteren. Je moet even die kip kopen uit de winkel. Laat hem er op zitten en je ei komt uit! Edit: Woahh, pc stond een paar uur op dit venster. Moest ineens weg. Zie nu dat je er zelf al achter was gekomen.
http://pinataisland.info/viva/ pracht site gewoon. heb dit spel tijdje terug ook gehad alleen vond er niet zoveel aan. nu verdiep ik me er een beetje in en dan kom je erachter hoe vet het spel wel niet is en hoeveel diepgang erin zit
ben nu die leeuw aan het proberen te vangen alleen wat is dat en bitch zeg.. hij eet steeds vecht en wint steeds van die beesten die ie op moet eten alleen die snoepjes die er uitkomen worden steeds door andere opgegeten en bij die leeuw word het maar niet afgevinkt dat ie die beesten heeft opgegeten