[Hulptopic]Grand Theft Auto IV [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 12 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zipa

    Zipa Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Die helikopter tour he.. word die nog geintroduceerd via de missies of moet je die zelf maar zien te vinden?
     
  2. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Die moet je zelf 'vinden', Hij zit rechts onderin alqonquin vlakbij de construction yard.
     
  3. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet voor een vriend van Brucie, Stevie, een auto ophalen in Industrial. Een buccaneer om precies te zijn. Ik heb in Bohan dat hele Industrial district afgezocht, maar nergens die auto kunnen vinden. Die foto die ie naar me toe smste is ook fkn onduidelijk dus ik zie alleen dat er ergens een reclamebord ofzo op de achtergrond staat.
    Weet iemand of ie uberhaupt in Bohan staat, of misschien in alderney? En de precieze locatie?
     
  4. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Die staan toch in het blauw op de map?
    En anders neem gewoon een taxi en ga daarmee tot daar.
     
  5. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, wordt toch aangegeven op de map??
     
  6. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Als het goed is moet je er zo naartoe kunnen rijden als je in een auto zit, gewoon de blauwe weg volgen.

    Ik moet nu die Roman helpen omdat hij ontvoerd is door Dimitri, maar dat gebouw zit helemaal vol met mensen. Ik kwam al ver, maar toen werd ik opeens geraakt door een RPG, heeft iemand nog tips hoe je die het beste kan doen?
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Alvast armor meenemen, en een M4 en veel granaten. En voor de rest, zo veel mogelijk gebruik maken van objecten en veel schuilen. Zo moet het echt wel goed lukken
     
  8. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Hallo allemaal,

    Mijn excusses als dit al ergens eerder gevraagd is, maar ik kon het zo snel niet vinden. Ik kwam er gisteren achter dat mijn parkeerplekken opeens voertuigen laten verdwijnen.

    Ik heb al een paar keer meegemaakt dat de wagens die ik op plekken (2 voertuigen, netjes binnen de lijntjes) opeens weg waren na verloop van tijd. Zo heb ik de roze cabrio en die lijkenwagen (alle 2 uit missies) speciaal opgeslagen, omdat ik al het idee had dat deze zeldzaam zouden zijn. Helaas kwam ik er gisteren achter dat ze spontaan verdwenen waren.

    Is dit een bekende bug? Zijn er meer mensen met deze problemen? Zou het kunnen komen dat deze wagens verdwijnen omdat het "missie voertuigen" waren? In de vorige GTA's kon je ook gewoon speciale missie voertuigen opslaan en bleven deze gewoon staan.

    Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2008
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hier kun je ook gewoon auto's opslaan, maar ik denk dat je te maken hebt met een bug ofzo. En die roze auto is niet echt zeldzaam want je kan diezelfde auto ook gewoon roze laten spuiten.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    -edit-

    dubbelpost..
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan moet je wel mazzel hebben bij de pay and spray.
     
  12. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Voor het eerst een missie moeten laten schieten, die met die 3 managers van stripclub. Ik heb het 3x geprobeerd, maar drie keer lukte het ook niet
     
  13. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    idd. dat ding werkt verschrikkelijk, 11 x erin gegaan, en nog steeds een groene Infernus|:-


    hierboven: Eerst een (snelle) auto klaar zetten bij de achterdeur, dan loop je door de voordeur. Steek het gastje in het kamer dood, ga dan meteen door naar de manager die een "private Dance" krijgt, schiet hem dood.
    Loop rechtdoor naar buiten, waar je auto klaarstaat;)
    De laatste rent de parkeerplaats aan de voorkant op, en probeert te ontsnappen per auto, dan kill je die nog ff en Mission Passed!
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2008
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    En je moet alvast LAWCHICK daten, zodat die je wanted level weg kan halen.
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ik heb die missie gewoon in 1x gehaald, paar granaatjes hele club opgeblazen. Beetje knallen en klaar (wel met het minste leven dat je kan hebben :D)
     
  16. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Kom ik gisteren eindelijk erachter hoe ik een taxi kan pakken ...... wel handig als die dingen in de handleiding staan. Trouwens over het verdwijnen van auto's het is mij al 2 keer over komen dat de politie auto weg was ..... wat gebeurd er namelijk er zijn van die idioten die tegen die auto aanknallen en dan gaa ie gedeeltelijk uit het vak ... lullig maar dan ben je hem kwijt.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Iemand tips voor Catch The Wave? P. gaat steeds dood.. ><
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat moet je alweer doen?
     
  19. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het vermoorden van derrick heb ik die special ability gekregen van francis, dat ik hem kan bellen om mijn wanted level weg te krijgen. Hoe werkt dit, heb hem al een keer of 4 gebeld op het moment dat ik sterren heb, maar krijg iedere keer zijn voicemail.

    Staat wel bij de opties al ik hem bel, Clear Wanted.
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.838
    Leuk Bevonden:
    9.225
    Werkt misschien alleen met minder sterren?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina