GTA IV Downloadable Content

Discussie in 'Algemeen' gestart door egelhunter, 3 mei 2008.

1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vond SA vetter dan GTA 4. Op een 1 of andere manier.

Meer sfeer ofzo, naja, op sommige plekken dan. Het is wel zo dat GTA SA heel veel legen plekken had, zo'n beetje de helft bestond uit dessert en bos.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Hoop nu alleen op wat meer missies en misschien wat voertuigen en een silenced wapen.

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik hoop dat er snel downloadable content komt. De episodic content mag dan pas in augustus komen, ze hebben niet gezegd dat ze geen andere dlc zullen uitbrengen.

4. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Eigenlijk hadden deze dingen er standaard in moeten zitten, maar hier zouden ze mij erg blij mee maken:

Parachute, zoveel hoge gebouwen, zoveel mogelijkheden tot basejumpen en geen parachute? Een parachute is alleen al handig als je uit je chopper wilt springen zonder dat je dood gaat.

Kleding, meer kleding zou leuk zijn. Niet dat je alles aandoet, maar het aanbod voelt mager aan in vergelijking met San Andreas. Ook zou een politiepak een mooie afwisseling zijn.

Fun Land, gooi dat pretpark open! De ideale plek om je vrienden/vriendin mee naar toe te nemen en spelletjes te spelen zoals bij Bully het geval was. Het was een flinke teleurstelling toen ik erachter kwam dat je nergens in kon. Er bekroop mij een gevoel dat Rockstar zich hier makkelijk vanaf gemaakt had. Nu staat er wel bij Fun Land dat het tot de zomer gesloten is en augustus is de zomer, dus wie weet. *)

Side Missies, taxi, ambulance, brandweerwagen, ijstruck en zelfs bus side missies zouden tof zijn. Er staan overal bushaltes in de stad en er zitten zelfs mensen te wachten, maar nergens een goed werkende bus. Het zou toch tof zijn om zoals bij GTA 2 mensen op te pikken met je bus voor geld! :+

Properties, laat ons zoals Vice City bedrijven kopen zoals die ijswinkel en taxi centrale. Dan doe je nog iets met je geld en na het uitspelen van die properties kan je gelijk dagelijks je geld rondje lopen. :+

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Vind ik ook, ze kunnen een grote levende stad maken en alles erop en eraan.
    Dan was het niet zo moeilijk geweest om die achtbaan werkend te maken.

6. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    +1! Dit zou ik ook allemaal erg toffe extra content vinden :)!

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Same here!

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoop zelf dat er ook meer cheats inkomen en dan vooral fun cheats zoals dat iedereen wapens op straat heeft enzo. Dat maakt het spel een stuk leuker.

9. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen? In sommige buurten hoef je niemand een klap te verkopen of een auto te jatten want dan trekken echt wel een paar NPC's hun pistool of ze proberen je neer te slaan.

Ik zou het handiger vinden als cheats worden toegestaan in Party Mode want soms is er een tekort aan bepaalde voertuigen als je met veel in een party bent; zoals boten...

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ken je die cheat niet ? zat in Vice City zodat iedereen op straat wapens heeft en dat er complete chaos kwam :D vond ik altijd echt super..
    het was ook maar een voorbeeld en ik bedoel gewoon dat ik hoop dat ze wat meer fun in de game stoppen..

11. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    Doe mij maar een extra eilandje erbij o.i.d. en mischien nog een vette multiplayer mode (volgens mij word mafiya, carjack city en turf war amper gespeeld)

Ik voel er weinig voor om nu nog eens clubs/bars etc. te gaan kopen nu ik het spel al heb uitgespeelt. stop dat maar weer in de volgende gta.

12. Ronald_

Ronald_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff terug naar het verhaal van san andreas...

moscht het waar zijn dan gebeurt er vast dit:

Je koopt een kaartje naar san andreas. Je zit in het vliegtuig ziet het wegvliegen. Dan opeens valt het beeld uit en staat er: 'insert gta San Andreas' (als je de oude xboxversie tenminste kan spelen....) en dan kan je met niko in SA kloten

pfff wat een fantasie8)

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik ken ze zeer zeker! _O_

Je gebruikt dan die cheat dat iedereen met een wapen rondloopt. En dan had je ook nog zo'n cheat waardoor iedereen kei boos werd en iedereen met elkaar begon te knokken. Het was altijd geweldig om die dikke chaos te zien als iedereen elkaar vol lood begon te pompen. :D

Ik vind het ook erg jammer dat er geen fun cheats in GTA 4 zitten.
    Want het enigste wat ik eigenlijk nog deed in VC en SA na het uitspelen was gewoon wat kloten en dikke chaos maken met die cheats..

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik lees net dat de DLC uitgesteld is.
    Nieuwe release: tussen november 2008 en januari 2009

15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Omdat ze bang zijn dat toch te veel mensen SR2 zullen gaan spelen en dan dus minder snel de DLC zullen aanschaffen? Of is het gewoon nog niet af??

16. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    dit staat op gamernet:

De downloadable content voor Grand Theft Auto IV op de Xbox 360 zal wat later uitgebracht gaan worden dan tot dusver was gepland. Tijdens de onthulling van de financiële cijfers, heeft Take-Two bekend gemaakt dat de episodische content in het eerste kwartaal van hun fiscale jaar 2009 zal verschijnen. Hierdoor zal de content ergens tussen begin november en eind januari online gaan.

17. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd hoe groot het word, hopelijk wachten ze ermee omdat ze er nog dingen aan willen toevoegen, ipv dat ze het rond kerst willen uitbrengen voor de cash

18. Ninja_Sean

Ninja_Sean Finished the Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Troika ! :)
    Mogelijkheid om naar San Andreas,Vice City te gaan.
    Bungee Jumpen op de wolkenkrabbers van Liberty City! :D
    Je eigen muziek op de Radio!

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Een vlammenwerper!

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik weet dat al heel veel dingen die ik nu ga zeggen er al staan, maar wil toch graag ff opsommen welke dingen ik graag terug zou willen zien.

* Parachute: Vond het echt te gek toen een vriend liet zien dat er op een gebouw dat ding lag. Zou me leuk lijken om die fun van het springen van gebouwen of uit helikopters te herleven.
    * Accesoires: Vind het aanbod aan dingen om NB mee te stylen toch erg magertjes. Wat mij betreft mogen ze best een paar nieuwe duren winkels openen waar je Brillen / Petten / Pakken / Piercings / Tattoo's / Kleding etc. zou kunnen kopen.
    * Bedrijven: Het meest vette aan Vice City vond ik het kopen van die bedrijven en ze vervolgens d.m.v. missies uit te breiden. Ik hoop echt dat ze deze bedrijven erin zetten: Filmstudio - Auto bedrijf - Kledingzaak - Fast Food Restaurant. Deze zouden je dan ook geld per tijd dat je op NB zit opleveren. Hoe groter uitgebreid, hoe meer geld.
    * Huizen: Vind onze huidige safehouses wel heel erg magertjes. Ik zou graag wat nieuwe safehouses zien verspreidt over de stad. Met als Grande Finale een villa (met zwembad , helikopter , kamers) in de villawijk op het eerste eiland (naast de pier). Voor die mansion zou je dan ook echt moeten sparen d.m.v. je bedrijven.
    * Privejet: Zou cool zijn als je op het vliegveld een Jet kon kopen (ook voor deze luxe zou je moeten sparen) waar je dan in kon vliegen over de stad, en gewoon een leuke tijd in hebben. Zou je dit ding eventueel in de prak vliegen zou die gewoon respawnen na een tijdje.
    * Tunen: Ik vond het echt te gek in San Andreas om auto's een beetje te pimpen, ik heb het nu voornamelijk over het exterieur, maar zou ook leuk zijn als je onder de motorkap het een en ander zou kunnen opvoeren. Doe bij de Pay & Spray gewoon ook de linker open voor Tunen.

Dit is wat ik op het moment kan bedenken, zullen vast wel meer dingen zijn.

p.s. Giev Silencer Pistol!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina