Eigenlijk hadden deze dingen er standaard in moeten zitten, maar hier zouden ze mij erg blij mee maken:
Parachute, zoveel hoge gebouwen, zoveel mogelijkheden tot basejumpen en geen parachute? Een parachute is alleen al handig als je uit je chopper wilt springen zonder dat je dood gaat.
Kleding, meer kleding zou leuk zijn. Niet dat je alles aandoet, maar het aanbod voelt mager aan in vergelijking met San Andreas. Ook zou een politiepak een mooie afwisseling zijn.
Fun Land, gooi dat pretpark open! De ideale plek om je vrienden/vriendin mee naar toe te nemen en spelletjes te spelen zoals bij Bully het geval was. Het was een flinke teleurstelling toen ik erachter kwam dat je nergens in kon.
Er bekroop mij een gevoel dat Rockstar zich hier makkelijk vanaf gemaakt had. Nu staat er wel bij Fun Land dat het tot de zomer gesloten is en augustus is de zomer, dus wie weet. *)
Side Missies, taxi, ambulance, brandweerwagen, ijstruck en zelfs bus side missies zouden tof zijn. Er staan overal bushaltes in de stad en er zitten zelfs mensen te wachten, maar nergens een goed werkende bus. Het zou toch tof zijn om zoals bij GTA 2 mensen op te pikken met je bus voor geld!
Properties, laat ons zoals Vice City bedrijven kopen zoals die ijswinkel en taxi centrale. Dan doe je nog iets met je geld en na het uitspelen van die properties kan je gelijk dagelijks je geld rondje lopen.
Klik om te vergroten...