Dan voor mij ook een andere keer. Hoor ook net dat mw een film wil kijken. Andere mensen de demo al co-op geprobeerd? Kan je het hele spel co-oppen?
Laatst een keer de demo gespeeld. Vind het een vet spel, en de muziek in het startscherm is een ook pluspunt, erg mooi!
Waar ik vorige week al het nieuws gaf dat de game maar in 576p draaide blijkt dit toch niet zo te zijn, hier wat feitjes: Installatie.... :{
Heb daarom maar gisteren een grotere HD erin gezet van 200GB / 7200 rpm. Specificaties qua stroomverbuik e.d. kwamen zo in de buurt van een 5400 versie dat ik dit wel aandurf. Laat Haze dus maar komen met zijn install.
Wel jammer dat er geen special edition van de game komt. Ze hadden best wel wat leuks kunnen doen. Vind het toch wel jammer dat er maar een aantal games zijn waarvan een special edition is.
Ik vond de demo wel aardig, maar ligt het nou aan mijn controller of ondersteunt de demo geen rumble? Bij een FPS hoort gewoon rumble anders vind ik het een stuk minder spelen.
harde klap. die review. een van de slechtste games van het jaar. en daar wordt reclame mee gemaakt als PS3 exclusive game.
Alsof IGN "heilig" is in haar oordeel? Ze hebben Viking: Battle For Asgard ook tot op zekere hoogte de pan in gehakt (cijfer 6,5)... Totaal onterecht, mijns inziens... Ik zeg niet dat ze niets weten, maar een 4,5??? Dat betekent dat Haze een spel is dat nog slechter is dan Hour of Victory op de Xbox 360... Die kreeg nog een 5,7 terwijl ik Hour of Victory toch heel wat minder goed vond spelen dan Haze... Een andere vergelijking: IGN geeft History Channel: Battle For The Pacific een 4,5 en dat is precies hetzelfde cijfer als voor Haze dus... History Channel: Battle For The Pacific is totaal onspeelbaar, dat kan ik je verzekeren... Dat is echt een puinspel, dat mijns inziens nog niet eens een 2 waard is... Let wel: ik zeg niet dat IGN het altijd fout heeft, of dat Haze nu opeens een goed spel zou zijn... Nee... Ik beweer met bovenstaande vergelijkingen dat er iets ABSOLUUT fout is met de ratings die IGN vooral de laatste tijd geeft aan games... Er is geen touw meer aan vast te knopen en als je gaat vergelijken klopt er niks van... Ze hadden Haze - als ze het dan een matig spel vinden - beter een 6,0 of een 6,5 kunnen geven... Dan kun je je nog achter je oren krabbelen of het spel de moeite waard is, maar dat komt wat geloofwaardiger op mij over in vergelijking met het slechte Hour of Victory en het verschrikkelijk slechte History Channel: Battle For The Pacific... Nu is IGN volstrekt ongeloofwaardig... Ik heb de demo van Haze gespeeld, het is geen topper maar een 4,5 is belachelijk laag voor dit spel... Maar dat is mijn mening... :b:
Wat krijgen we nou, jij zou toch nooit van z'n lang zal tie leven een PS3 kopen dit minpunt is wel erg vreemd natuurlijk 4.0 Graphics Tons of visual issues abound within the game, from texture tears and non-descript environments to pop-in and odd animation problems. en nu GTA 10 Graphics The level of detail is astounding. Liberty City feels alive and lived in. While there are some technical issues, the artistic merits push the score to the max. A true marvel. En dat terwijl GTA IV exact hetzelfde probleem heeft als dat dikgedrukte.
ja. behalve dat de wereld van GTA geweldig groot is en dat je het van tevoren al wel weet dat dat er bij komt kijken. Maar dat dat bij Haze helemaal niet hoeft en het dan slecht is als dat wel is.
Ik moet zeggen dat ik de graphics van de demo toch een stuk hoger waardeer dan een 4. En die 10 voor de graphics van GTA slaat ook nergens op btw...
Deze game boeit me totaal niet, maargoed voor de mensen die het nog niet hebben gezien in de Versus topic. "Haze review scores: Famitsu 34/40, PSM Italy 9/10 The first review scores for Haze have come in ahead of the games May 23rd release. Famitsu have given the game 34/40 and Playstation Magazine Italy have givent the game 9/10" Het is maar wie je geloofd, ik vind IGN's cijfer ook wat aan de lage kant maar pop-up in een first person shooter kan echt niet meer hoor! De rest kan ik niet over oordelen want heb geen PS3, en geen Haze!
Na 4 uur doorgebracht te hebben in de single player concludeer ik dat het een bovengemiddelde shooter is. het schiet heerlijk weg het oerwoud ziet er schitterend uit.. vooral dat donkdere bos... ik geef het spel al een 8!!
Da's wel een beetje appels met peren. De omgevingen van GTA zijn zo groot en uitgebreid dat dat meer rekenkracht kost dan redelijk lineaire levels... Voor wat het doet is GTA best een behoorlijke prestatie (maar die lelijke ruis-shaders mogen ze schrappen, die zagen er in mass effect ook al niet uit).