was in de demo wel vaag dat iemand geen ghost werd als hij/zij stil stond, waardoor je wel heel makkelijk iemand kan opwachten en wat de neiging tot beuken bevorderd. beetje raar, hopelijk verandert in echte spel.
Doet me denken aan de demobuild die ik gespeeld heb van NFS: Carbon. Die prviewbuild was ook raar qua besturing, maar het spel op zich zette dit recht. Enkel is GRID volgens mij al lang gedrukt op ronde schijfjes en op weg naar alle winkels. Dus veel zullen ze niet meer kunnen veranderen denk ik.
@Max Qubit: Een compliment voor het werk dat je hebt gedaan. De beelden geven een idee hoe het spel speelt en met de muziek erbij blijf je de film makkelijk uitkijken. Knap gedaan
Hier kan ik me echt niks bij voorstellen. Als ik een filmpje zie van iemand die rijdt, heb ik nog geen idee hoe dat rijden nou aanvoelt.
Hij blijft aan zijn naam en signature dan ook een beetje plakken in het verleden... (Toen PGR2 uit was, waren er ook amper online gamers op LIVE denk ik, toch in vergelijking met nu) No offense hoor...
Whooh, die Multiplayer met 12 man online is echt heel erg leuk Ik denk er aan om dit spel te halen, en dat gebeurt niet vaak na het spelen van een demo bij mij (alleen bij crackdown, maar daar had ik later spijt van =[) Maareh, wie speelt er nog meer wel eens online een potje in de demo? Voeg me maar toe ; Jeroentje NL
Ikkuh! Is wel wat druk in die eerste bocht altijd, probeer er altijd tussendoor te sneaken //edit wow nu al de 3e keer dat er na 25sec al die timer gaat tellen dat je binnen 30sec moet finishen. Hele spel gaat dan dik traag bij iedereen. Lijkt op een glitch ofzo die iemand misbruikt. Of iemand is aan het standbyen
dit is de tracklist: valt me erg tegen. ze zijn wel leuk, maar t zijn er weinig. ze zeiden 70 tracks, dan wordt het dus netzoals pro street dat er van elk circuit 5 soorten zijn ofzow: Circuito del Jarama Nürburgring GP circuit Donington Park Istanbul Park Milan Le Mans Circuit de Spa-Francorchamps Okutama Grand Circuit Yokohama Docks Shibuya Mount Haruna San Francisco Washington DC Detroit Long Beach (mooie review boven mij)