[PS4] [PS3] Haze

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 4 nov 2007.

1. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    Haze zou dus DE Halo-beater worden.

Als je ziet dat de gemiddelde score nu 5.4 bij metacritics is dan klopt die 4.5 van IGN iig meer dan de 9 van de Italian Playstation Mag. Gewoon een bagger game dus.

2. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal geen appels met peren vergelijken. vooral dat tearing gedeelte niet. Werkelijk ieder PS3 spel heeft er bijna last.

Ik wil alleen maar aangeven dat technische minpunten bij een overhypte game als GTA IV er niet toe doen, en dat ieder technisch minpuntje dat bij het toch al afgeschreven Haze 10x zo zwaar telt.

Laatst bewerkt: 21 mei 2008
  3. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ziet wat voor een omgeving je tot je beschikking hebt is het een logisch gevolg van de hardware, dat er pop-ups en dergelijke zijn. Bij een lineaire shooter mag dit gewoon niet. De levels zijn een stuk kleiner die ingeladen moeten worden en er gebeurt veel minder.

Deze graphics zijn in een shooter dus terecht een 4 waard omdat je naar het totaalplaatje moet kijken. In een game als GTA4 kijken ze ook naar het totaal plaatje en is het grafisch gewoon het uiterste wat uit een console atm te halen is in deze omvang. Geen 10 natuurlijk, maar een 9 zeker wel.

4. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah, ik vind van niet, GTA IV is een leuke game. Maar het is niet de eerste Free-roaming game. Het is net alsof dat spel helemaal niks fout kan doen omdat het GTA IV is.

games mag je allemaal met mekaar vergelijken. Natuurlijk heeft GTA 4 een creditje meer wat betreft de grote open wereld, maar dan nog vind ik het contrast te groot.

Gamewebsites zijn wat mij betreft compleet onbetrouwbaar geworden. Haze is voor mij echt geen topper, en ik ga hem ook zeker niet halen, maar wat die grote websites doen, is een cijfer geven waarom gevraagd wordt. Compleet subjectief meeliften met de zeikers op alle fora, om zoveel mogelijk mensen naar hun website te lokken die zich een epilepsie aanval staren naar de advertenties op hun pagina. IGN en Gamespot zijn daar een kei in.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ga de game straks ophalen! Heb er zin in. :)

6. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    De demo vond ik persoonlijk niet echt goed. Grafisch is hij opzich in orde, maar de gameplay is erg standaard. Ook het nectar gebeuren is niets anders dan een verkapte nightvision.

Ik laat deze liggen.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game zojuist gekocht. Ben erg benieuwd. :)

8. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Heb de game ook na mijn werk op kunnen pikken....nu nog even installeren... ;)

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game inmiddels een tijdje gespeeld en hij is echt niet zo dramatisch zoals bijvoorbeeld IGN claimed. Ben net voorbij het punt dat je switched van Mantel naar de rebellen (het grootste gedeelte van de game speel je overigens als rebel). Het gebruik van Nectar in de game is erg tof. Je ziet als Mantel trooper echt dat Nectar met je kloot. Het is trouwens erg tof om te zien als een Mantel trooper een overdosis Nectar krijgt! Het spuit dan helemaal uit z'n nek en hij draait echt compleet door. Ze schieten dan ook op alles en iedereen die ze tegen komen. Zo raakte een Mantel trooper met een overdosis net een andere Mantel trooper. De andere Mantel trooper greep hem bij z'n stot en schoot hem door het hoofd. Iedere keer doen ze weer iets anders. Als rebel is het erg tof om een beetje te kloten met de Mantel troopers. De Nectar granaat en het Nectar mes zijn m'n favorieten. Verder speelt de game gewoon erg lekker, het knalt lekker weg. Vind het tot nu toe gewoon een prima game.

Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Qua graphics hetzelfde verhaal als de demo? Ik vond ze wat wazig en alles behalve geweldig,maar ze konden ermee door.

Maar ja, net de videoreview van IGN gezien en ik snap hun wel . Het ziet er gewoon totaal niet boeiend uit, en dan heb ik het over de gameplay, niet eens perse de graphics.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er is geen sprake van een wereld groot verschil. De uiteindelijke versie is wel wat meer gepolished.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik zit nog steeds te twijfelen of ik de game nou zal kopen of niet. Ik bedoel, met al die slechte/matige reviews en de demo die me niet echt aansprak...

13. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet de demo nog ff instaleren, ben ik eigenlijk neit aan toe gekomen met GTA IV die er standaard in zit:D

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Reviews trek ik me de laatste tijd niet meer zoveel van aan. Onterechte en rare reviews lijken de kroon te spannen tegenwoordig. Oordeel zelf wel.
    Owja, waar Haze op IGN US een 4.5 krijgt, krijg Haze op IGN AU en IGN UK respectievelijk een 6.2 en een 6.5. Scheelt ook niet zoveel...........

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ja, ok... Maar een 6,5 is nou ook niet echt geweldig. Nu vind ik de reviews ook niet echt 100% geweldig, aangezien iedereen de graphics erg slechte cijfers geeft, maar in de demo vond ik de graphics gewoon goed. Waar ik echter het meest over twijfel is de gameplay die ik ook in de demo wat minder vond.

16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb Haze toen gespeeld op Gameplay en vond het wel lekker spelen. Nu toch maar eerst even snel de demo downloaden, en kijken of hij echt de moeite waard is. Anders laat ik hem lekker een tijdje in de winkel liggen totdat hij 30 euro is :)

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind de gameplay prima. De game knalt gewoon lekker weg. Ga vandaag de multiplayer en de coop proberen, ben erg benieuwd.

18. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist Haze uitgespeeld in 7 uur... kort maar het was wel een heel vet knalfestijn! single player vond ik super het knalt vloeiend weg, wel is het heel irritant nadat je dood gaat de game zolang moet laden voordat je verder kunt. voor de rest prima game een 8!

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb net het strand / boot / hotel level gedaan. Wat een tof level zeg! :) Volop actie, volop knallen! Vooral het hotel zag er grafisch erg tof uit. Toffe game. De weapon steal is trouwens echt een hele gave move.

20. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet Metacritics/Haze aanhouden. De game scoort tot nu toe een 5.7, wat natuurlijk zeer slecht is voor een game die met zoveel tamtam is aangekondigt en zo vaak is uitgesteld. Ik heb het volledige spel niet gespeeld maar wel de demo en die viel mij zeer tegen, niet in de laatste plaats vanwege de grafix.
    Anyway, als je dus kijkt naar Metacritics dan is de score die IGN eraan heeft gegeven niet eens zo raar te meer omdat Eurogamer (een zeer goede site qua reviews en zelfs een beetje PS3 biased) het zelfs een 4 gaf. Dus met die reviews in het achterhoofd en de demo gespeeld te hebben kan ik maar tot 1 oordeel komen. Total failure.

Deel Deze Pagina