Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    hmm, ook een idee. ff kijken of ik dat account nog heb.
    tnx.
    goede ervaring met die store?
    bij billing address hoeft trouwens geen plaatsnaam vaak. is gewoon je adres gegevens zoals je dat normaal ook doet. althans, dat is mijn ervaring. ken die winkel verder niet.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Geen ervaring met die store.
    Is me aangeraden via het Rock Band topic. :)

Ik had bij Billing Address net Straatnaam Huisnummer gezet.
    Maar toen kreeg ik een melding dat ik Line 1 van Billing Information niet zou hebben ingevuld.
    Nu maar dit gedaan
    Regel 1: Straatnaam + Huisnummer
    Regel 2: Postcode
    Regel 3: Plaatsnaam

M aar over die postcode twijfel ik nog, die wordt namelijk later nog een keer gevraagd. :9
    Damn, wat is bestellen uit het buitenland lastig! 8)

3. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    dat had ik net toen ik wat probeerde te bestellen bij amazon.co.uk ook. had ik straat + huisnummer ingevuld, zegt ie dat ik regel 2 moet invullen. heb ik daar idd ook maar plaatsnaam ingevoerd, omdat je postcode toch ergens anders ingevuld staat.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Gewoon postcode dus weglaten, en daarvoor in de plaats de plaatsnaam invoeren? :9
    Dit is mijn eerste keer dat ik iets uit het buitenland bestel, dus ik wil het niet verkeerd doen. ;)

5. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    opzich moet het niet uitmaken. het word vaak toch op postcode verzonden. en daar je de postcode appart invuld moet het goedkomen als je het zo invuld. dus ik zou idd line 2 de plaatsnaam doen.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Laatst bewerkt: 21 mei 2008
  7. Appie X

Appie X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over Gamehubs, als je daar een xbox game besteld die live ondersteund, kun je dan ook gewoon online gamen met elkaar?

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    niet perse, live ondersteuning is nogal een ruim begrip. Sommige games hebben bijvoorbeeld alleen ondersteuning in de vorm van leaderboards enzo.

Om te kijken wat voor online modes een game heeft kun je het beste even kijken op bijv gamefaqs.com

Als je wilt weten of spellen uit andere regio's ook hier online kunnen dan is het antwoord Ja, de games die gamehubs.com verkoopt zijn op alle vlakken volledig compatible met je nederlandse Pal xbox 360 dus ook met Xbox LiVE

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof dat alle 360 spellen zeggen dat ze XBL ondersteuning hebben. Live Aware is nl ook een vorm van XBL, en er zijn meestal ook wel wat downloads te vinden voor elke game, en dan noemen ze het XBL ondersteuning :confused:.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tja, downloaden doe je op Xbox ''Live'' he.

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik neem aan dat hij bedoelt of de importspellen ook Live gespeeld kunnen worden, in dat geval: ja

12. Appie X

Appie X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoelde ik inderdaad, bedankt voor de antwoorden.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zojuist Paypal gemaakt, en mijn bankrekening er aan gesloten. Binnen 5-7 dagen zal er 2 kleine bedragen op mijn rekening komen om te controleren of het goed is gegaan. Daarna moet ik het volgens mij weer terug sturen. Hoe gaat het daarna, moet ik dan via daar geld van mijn rekening naar mijn Paypal rekening zetten ?

Zijn er nog tips die ik moet weten ? Kan het zijn dat het via Gamehubs ook word onderschept door de douane ? Soms zie ik wel eens dat mensen ervoor zorgen dat ze er een andere prijs opzetten, doen ze dit standaard of zal ik dan een mailtje moeten verzenden ?

Laatst bewerkt: 23 mei 2008
  14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je hoeft niet terug te sturen, je moet de bedragen alleen intypen op de paypal site. Dus je krijgt gratis en voor niks een paar eurocent *)

Je hoeft geen geld naar je paypal rekening over te schrijven. Je eigen rekening is er aan gekoppeld, en door de voorwaarden te accepteren geef je paypal toestemming om geld van je bankrekening af te halen als jij je e-mailadres en wachtwoord geeft.

Paketten kunnen altijd worden onderschept, mij is het nog nooit overkomen.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb dus vorige week Rock Band besteld @ Gameseek.co.uk besteld.
    Weet iemand wie de pakketjes van Gameseek hier in Nederland bezorgd? Is dat gewoon TNT/UPS/Selektvracht, of komt het met de ooievaar?
    Ik wil weten of ik nog hoop mag hebben dat het vandaag komt. :+ (Selektvracht bezorgd bv. vandaag niet)

Wel vervelend btw dat ze je geen trackingnummer bij je order meegeven. :9

Voor de delivery staat 3-6 dagen, dus ik weet dat ze nog niet te laat zijn, maar ik ben gewoon ongeduldig

16. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij komt het gewoon met TNT :eek:

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hmm, mijn hoop blijft leven. :9

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    lees net het mailtje van gamehubs. Krijgen we nou een gratis t-shirt? :9

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    geloof t wel , maar dan moeten we (nederlandse klanten van gamehubs) m wel zelf ontwerpen,...

ik heb liever een keertje gratis UPS shipping maar het idee is leuk :+

20. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    halleluja, daar mogen we blij mee zijn :).
    wie gaat 't ontwerp doen :p?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina