Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet het perse de wired headset zijn ? De wireless kan niet ? :eek:

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Oh vast wel, waar stop je die in, nergens?

//edit De wireless headset werkt, maar dan moet je hem syncen aan je controller, niet aan de gitaar.

Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  3. slayerX

slayerX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe haal ik rock band in de EU?

Kijk welke landen ze krijgen en welke datum.
    FR was geen optie om daar heen te gaan.
    GB was vrijdag
    Duitsland is woensdag, had een media markt 2 weken geleden gebeld en zei kregen hem al woensdag (gelijk even een reservering gemaakt ;) maar toen waren ze gesloten dus ging ik vandaag maar even.

Vandaag 22/05/2008

05:15 wekker
    06:15 deur uit.
    07:05 trein naar Hengelo en vanuit daar naar Oldenzaal
    09:53 aankomt.
    10:00 stond een vriend van me met de auto te wachten om naar de media markt in duitsland te gaan.
    10:25 aankomt bij de media markt, loop naar de bali bij het games gedeelte, zei me naam en kreeg de set + game mee.
    10:30 kassa en dus geld op :p
    BTW alleen maar nederlanders die rock band kwamen kopen he zeker een stuk of 5 die ik met de set + game heb zien weg lopen, het ging erg hard zie die gast bij de toonbank.
    10:55 terug bij oldenzaal station en gelijk op de trein.
    13:55 aankomt den haag, ff tram naar huis en nu hier
    14:50 verhaal typen en zo snelmogelijk rock band uitpakken !!!

ow yeah look what I got :D:D:D:D

Meer indrukken volgen uiteraard soon, maar ben eerst vanavond nog naar indy 4.

[edit] net ff gekeken, ok spel hoes en boekje zijn in het duits maar voor de rest is ALLES Engels de menu's de hele game gewoon.
    + hij werkt dus gewoon er is dus maar 1 pal versie voor heel de EU

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dat je hem moet syncen aan je controller is niet zo'n ramp. Dan leg ik die controller wel naast me neer. Beetje krom gebeuren, maar het is maar tijdelijk en het werkt dus. Cool :D

@ hierboven : Nice ! Ik ben jaloers :cool:

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik krijg m waarschijnlijk over precies een week. :D Laatste examen voorbij, en meteen gamen! M'm Logitech Vantage mic heb ik trouwens net ontvangen. :)

Edit: Huh? Hoe werkt dat ding nou? Ik doe 'm in de USB-port van m'n Xbox maar ik kan er niet mee praten? Of is dat ding alleen voor Rock Band als zingspel, niet om messages mee te versturen?

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Alleen zingen :+ Rockband weet hoe ermee om te gaan, de 360 gewoon niet :9

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oh, oke. :) Kep er zin an. :D

8. ponymaster

ponymaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh oh........site van Dimension Plus ligt eruit..........ze zijn er toch niet met onze centen vandoor???!!!!:):

Doet het gelukkig alweer......pffwew....

Er staat wel opeens een datum bij van 27 mei verwacht....=(

9. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb eergister alles besteld bij amazon.co.uk gister was mijn instrumentenpack verstuurd en zojuist het bericht dat het spel is verstuurd.
    Als het dus een beetje mee zit kan ik volgende week er van genieten*)

10. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Bij welke MediaMarkt heb je hem gekocht en hoeveel koste hij daar? Waren er veel exemplaren van de instrumentenset? Zo te zien is de instrumentenset gewoon in meerdere talen? Want ben niet zo'n fan van allemaal Duitse text op de doos. Alvast bedankt als je deze vragen kan beantwoorden. ;)

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja ze krijgen 'm maandag of dinsdag binnen, dus wij hebben 'm misschien donderdag of woensdag. Ach, ik ben tevreden als ie voor vrijdag binnen is. :)

12. sjefke123

sjefke123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo, ik had een paar vraagjes, wie weet waar je het gehel;e spel kunt krijgen (tenzij iemand dit thuis heeft die hij/zij verkoopt, voel vrij een bericht te sturen) en of de instrumenten niet te snel kapotgaan/haperen.

groetjes sjefke

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, als ik hem eind volgende week binnen heb vind ik het prima. Is beter dan nog tig maanden wachten eer ie hier een keer in de winkels komt te liggen. Heb ik in elk geval de game al, kan ik het gitaargedeelte vast gaan masteren. En heel misschien tussendoor een keer zingen door m'n headset, al is het alleen maar om te kijken of dat een beetje wil werken :+ Tegen de tijd dat de hardware hier in NL verkrijgbaar is koop ik misschien alsnog een drumset/microfoon :)

Kan ik nu mooi nog even de laatste twee discs van Lost Odyssey uitspelen, vanaf eind volgende week zal Rock Band voorlopig mijn 360 niet meer uitkomen vermoed ik zo :cool:

14. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Iemand al het spel binnen via amazon.co.uk?? Ik heb wel al de instrumenten binnen (binnen 1 dag)..echt bizar....gisteren besteld, vandaag al binnen (die gitaar is echt een stuk mooier dan die van guitar hero). Nu nog wachten op het spel zelf...ik hoop morgen \o/

15. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ram nu al anderhalve maand op de drums en ze zijn nog steeds niet kapot :D
    De gehele set is van super goede kwaliteit (kan je van de gitaren van GH niet zeggen).

16. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Kan jij je track en trace info even posten? Mijne staat nu in meadows op het vliegveld, hoop dat hij morgen komt...

17. slayerX

slayerX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Northron, nee ze hadden niets meer over na 30 min.
    zoals ik al zei txt van de doos is in het duits maar voor de rest is alles ENG.

best grappig btw, instumenten pack heeft ook een boekje en welke taal denk je dat daar al in staat.... precies, nederlands

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Gitaar schijnt wel slecht te zijn hoor, in de zin van heel irritant werken met starpower en knoppen die niet werken (zoals bij les paul).

19. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Het ging me meer om de instrumenten pack aangezien ik het spel zelf al besteld heb bij Dimension Plus. Een vriend van me gaat binnenkort naar Duitsland dus ik hoopte dat hij de instrumenten kon meenemen maar misschien is het dan toch verstandiger om ze zelf maar te importeren.

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou persoonlijk dus never nooit geen hardware importeren, maar goed.... :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina