[Hulptopic]Grand Theft Auto IV [Spoilers][Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    [​IMG]
    Hulptopic
    Zoals de titel al zegt is dit topic bedoelt voor vragen en hulp in GTA IV.
    Zit je vast, heb je hulp nodig, lukt een bepaalde minigame niet of wil die ene achievement maar niet unlocken; post of vraag het hier!
     
  2. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je een ding halen om deze achievement voor te halen?
    Chain Reaction
    You must blow up 10 vehicles in 10 seconds.
     
  3. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    heeft iemand miss tips op het rijden in een auto een beetje beter te kunnen :p?
    het kan miss aan mij liggen, maar het enige wat ik bagger vind van gta is het besturings sysmteem van de auto.. hebben hier meer mensen last van?
     
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Parkeerplaats bij de gevangenis (3e eiland) staat altijd wel vol, moet je ze gewoon wat dichter tegen elkaar aan zetten/rammen. Of gewoon ergens keihard een kruispunt opknallen (wel iets raken natuurlijk) en wachten tot er een opstopping volgt. Is goed te doen hoor met rocketlauncher. :thumbs:

    Dat rijden is even wennen, maar sportauto's zijn echt merkbaar beter en sneller.
     
  6. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke maar dan moet ik dus wel een rocketlauncher hebben hihi.Maar goed ik zoek wel even
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Als je remt voor een bocht, hou de rem dan niet de hele tijd in anders glij je door. Probeer pompend te remmen en dan insturen.
     
  8. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja of je strooit wat granaten of molotovs, moet ook lukken denk ik.
    Is er al iemand die een NOOSE busje heeft gevonden ergens trouwens?
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja ik toevallig twee. Ik reed met drie sterren rond op het derde eiland, opeens van die twee politie jeeps.
    Die bedoel je toch?
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    volgens mij bedoelt hij zo'n zwarte geld busje.
     
  11. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je voor het vinden van stevie's auto's ook reageren ofzoiets op zijn smsje? Ik heb geprobeerd zo'n auto te vinden, maar weinig luck gehad.
     
  12. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn van die busjes met 'ME' erin. Met 4 sterren (of :cool: komen ze vanzelf, maar hoopte dat er wellicht ergens 1 geparkeerd stond.
    Kun je trouwens nog iets met die garages op de kaart? Want het staat met logo aangegeven op de kaart, maar ik kan er niets mee. :confused:
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    welke kaart?
     
  14. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    kaart van rotterdam en omstreken, nou goed:p

    je hoeft niet te reageren op de smsjes van stevie, die auto's staan er altijd, probeer al rijdend me tje mobiel rond te kijken,

    vervolgens breng je die auto naar dat garage icoontje op de kaart als je in-game op start drukt:p
     
  15. JelleN

    JelleN Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    trouwens ik heb een vraagje. Ik heb de story nu uitgespeeld en wil bezig gaan met de sidemissies. Er is er ook een waar je 30auto's moet stelen. Je hebt een keer daar een sms'je over gehad. Alleen kan ik die niet meer terugvinden. Ten eerste weet ik dus niet welke auto ik moet stelen als eerste. Ten tweede als ik die auto in bezit heb, wordt er dan gezegd waar ik heen moet rijden??
     
  16. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow goeie, daar is het dus voor. :9 Ik heb nog geen enkele auto gejat die je via email (of sms?) binnenkrijgt. O-)
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ai....dat wordt lastig |:-! Enige wat je kunt doen is alle locaties afgaan ben ik bang! Hier is een map met alle locaties:

    [​IMG]

    Bron: x360a

    En er wordt niet "gezegd" waar je ze moet afleveren, maar er is een icoontje op je map verschenen van de garage waar je heen moet, staat ook op bovenstaande map!

    EDIT: Mijn eerste auto die ik moest jatten was trouwens de Coquette, maar volgens mij is t in willekeurige volgorde, dus kan t bij iedereen anders zijn...
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2008
  18. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik kan nergens hidden packages vinden, komen die later in het spel pas?
    en unlucken XX hidden packages weer leuke dingen maar safehouses?
     
  19. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn geen hidden packages deze keer, maar vliegende ratten, in sommige kringen ook wel duiven genoemd,
     
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    vliegen die ook echt of zitten ze op vaste plaatsen :9?

    en hoeveel zijn er totaal en unluck je bij een bepaalde hoeveelheid iets bij je schuilplaats?
     

Deel Deze Pagina