De HDTV en Digitale Televisie thread [Deel 18]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat is dan ook de spijker op zn kop. LCD ziet er goed uit als er veel omgevingslicht is. Plasma ziet er veel beter uit als er weinig omgevings licht is. En dat is soms al overdag het geval. Maar ik kijk of speel alleen maar films/games `s avonds. Overdag heb ik het toch veel te druk met andere zaken als, werken of genieten van het lekkere weer. Maar ga bij al means lekker met je LCD in de tuin zitten terwijl de zon schijnt. Lekker gamen en een lekker kleurtje op de koop toe...hmm misschien ook maar es een LCD scoren :)
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vandaag de UPC HDTV-DVR Mediabox aangesloten. Super! Geweldig beeld en de HD zenders zien er ook verbluffend mooi uit. Het opnemen gaat ook goed.

    Ik ben voorbereid op het EK! :cool:
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoeveel minuten kan je opnemen in HD-kwaliteit ??
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Geen flauw idee. Er zit een 250GB hardeschijf in. 110uur beeld. Maar dat zal wel SD zijn, en niet HD.
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het verschil tussen HD en SD is goed te zien tijdens de reclames.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb een tijdje naar History Channel HD zitten kijken en dat is echt kraakhelder. Zeer mooi! :)
    Zal 's achterhalen hoelang je in HD kunt opnemen.
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    20/30uur ofzo
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, volgens personen op www.chelloo.com zal dit tussen de 30 en 60 uur liggen.

    /edit: Een regulier tv programma pauzeren en doorspoelen (zonder op te nemen) is toch wel héél handig! :cool:
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  9. Alexis

    Alexis Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een goede site voor lcd/plasma meubeltjes toevallig?
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ikea! :9
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ikea Oppli _O_

    30 uur is meer dan voldoende !!
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet even een 2e HDMI kabel hebben, want nu blijf ik elke keer switchen tussen PS3 en Xbox 360. En dat is gewoon onhandig, en ook niet goed voor die uitgang van de consoles.

    Maar wat is het prijsverschil van die kabels idioot groot zeg, de meeste winkels die ik erover bel hebben ze te koop vanaf 30 euro en dan heb je nog maar 1,5 m. Ik kocht toen mijn PS3 kocht een tijdje terug bij de Intertoys een 5m HDMI kabel voor 12 euro..helaas heeft geen enkele intertoys die kabel meer,maar wat een afzetterij bij andere shops dan zeg.

    Ik kan bij een gamezaak een HQ HDMI kabel krijgen voor 20 euro,...maar als ik hier eentje bestel heb ik voor 6 euro al een prima HDMI kabeltje..mijn vraag....zit er verschil tussen HDMI kabeltjes? Kan ik deze bijv wel gebruiken? -->

    http://www.allekabels.nl/na/0/1303/HDMI-naar-HDMI-Kabel.html

    19 pins, geen idee of PS3/360 iets speciaals moet hebben?
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kreeg morgen mijn FullHD en dan kan ik ook testen of de Silvercrest (Lidl) een signaal van 1080p kan verwerken.

    De Silvercrest (2m) kost bij de Lidl maar € 7,99
    Over de beeldkwaliteit (720p en 1080i) ben ik zeer tevreden.

    Heb hier ook nog een HQ HDMI-kabel gekocht bij de plaatselijk onderdelenhuis.
    Deze kabel heeft 2 grote minpunten.
    1. Kabel is zéér dun (storings gevoelig ).
    2. Stekkers zijn van een slechte kwaliteit.
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar ik heb hier ook een 12 euro kostend kabeltje en goed genoeg. En volgens mij zit er geen enkel beeldkwaliteitsverschil tussen goedkoop en dure kabeltjes bij HDMI, toch?
    Ik moet alleen weten of die HDMI kabel die ik postte geschikt is....
     
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn xbox via component op een HDready TV aangesloten. Normaal Xbox games etc geeft mn TV aan dat er 720p invoer is.
    Maar wanneer ik een DVD erin doe zegt hij '576p invoer'.
    Dit is neem ik aan omdat DVD's gewoon een lagere resolutie zijn? Ziet er iig nog steeds super uit ;)
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb een vraag, het zal vast wel eens langsgekomen zijn maar m'n broer vertelde mij dat ik moest wachten met het kopen van een HDTV. Hij zegt dat eens om de zoveel tijd er een actie is bij de MM waar ze een uitverkoop van TV's hebben, waaronder HDTV's dus. Weet iemand wanneer er zo'n uitverkoop actie is? Ik speel nu op een redelijk grote monitor via VGA, maar heb wel eens zin in iets nieuws. Thanks. :)
     
  18. Shizzel

    Shizzel Guest

    Denk voor het EK nog wel een actie, soms heb je geen-BTW acties, maar die zijn er niet zo vaak. Je bent eigenlijk net 2 weken te laat voor die Bevrijdingsdag-acties, waarbij veel TV's zo'n 10% goedkoper waren.
     
  19. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, Mediamarkt had twee weken geleden alle LCD's en Plasma's in de aanbieding. Zal wel weer even duren totdat ze weer zo'n actie hebben. Maar elke vestiging komt wel elke maandag met een nieuwe folder, waar meestal ook wel een tv in staat.
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Dat klopt ja.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina