Gears of War 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker nooit Gears voor de updates gespeeld?

    De Lancer was eerst minder sterk dan hij nu is. Na de tweede update is de Lancer sterker gemaakt.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja dan is hij toch na de updates te sterk geworden? Of begrijp ik jou nu verkeerd?
     
  3. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem goed nu na de update. Nu is het ook niet alleeen meer shotgunnen.
     
  4. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dit gaat nu over nummer 1. Het moet over nummer 2 gaan :)
     
  5. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, je begrijpt me verkeerd. De Lancer was eerst een stuk zwakker. Hij is nu precies goed.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Toch ga ik wel erg snel dood hoor, vaak té snel. Wat mij betreft wat verlagen in kracht dus. ;)
     
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wordt dan kut, dan wordt er alleen maar meer gesprayed, en wordt het alleen maar meer van die spring heen en weer rol close combat fights,
     
  8. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind de torquebow nog irritanter dan de active reload sniper, dat is ook 1 shot one kill en dan ook als hij in je linker teennagel komt.

    Als ik er goed over nadenk erger ik me eigenlijk aan superveel dingen van GoW 1. Toch raar dat ik het toch wel leuk vind. Maar misschien komt dat wel door de geniale plop bij een headshot :)
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  9. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik de balans in wapens juist het grote pluspunt van Gears. Ik ken geen enkele andere shooter waarbij het in multiplayer bijna niet uitmaakt met welk wapen je rondloopt. Vrijwel alle andere shooters is de sniper HET wapen wat je moet kiezen en in bijvoorbeeld Halo heb je altijd van die UBERcombo's als je met 2 wapens rondloopt.

    De lancer was het enige wapen (voor de patch) die je niet moest hebben. Te zwak by far om een kill te krijgen. Na de patch was hij precies goed, net zo gevaarlijk als alle andere.

    De torque bow is zeker niet te sterk, want ja hij killt met een enkel schot, maar enkel als je raakt schiet. En dan ben je zo maar een paar seconden volledig vulnerable want de boog weer spannen kost lang. Bovendien is mikken veel lastiger dan met een sniper.

    De enige die ik irritant vind is de hammer of dawn, die is echt ietsje over de top wat mij betreft, zeker op dat rooftop level waar je bijna geen kant op kunt om te schuilen.


    Uiteraard is alles persoonlijk, maar in alle shooters loop ik eigenlijk de hele tijd met 1 gun rond, terwijl in Gears ik continu wapens swop.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  10. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond ik ook altijd goed. Geen wapen dat er bovenuit springt en je moet echt goed je wapens kiezen. Zie je iemand in de verte een sniper/torque bow en komt ie dichterbij dan shotgun. Lancer aan het begin enzo, was altijd ook leuk de strijd om de wapens aan het begin van een game.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nu weer eens wat over GoW 2:

    Campaign Details
    - Co-op will allow each player to play at different difficulty levels.
    - If the campaign is played in co-op, players will be treated to special cut scenes and decisions that'll ultimately lead to one of numerous endings.
    - The campaign should take, on average, about 15 hours to complete.
    - A new boss named "Acheron" is reveled and is described as a gargantuan mammoth that the Locusts use to take out vehicles.

    Multiplayer and Gameplay Details
    - A new stamina bar is introduced and will determine how far you can run and how long you can fight. In other words, if your stamina bar is low, your overall performance will be lowered as well.
    - An "En-Garde" multiplayer mode is revealed and will feature nothing but chainsaw combat.
    - Another multiplayer mode called "Ordeal" will be included where teams battle to be the first to score 100 enemy kills. Though, it isn't made clear if the kill count will be made up of opponent or AI kills.

    http://www.gamespot.com/pages/forums/show_msgs.php?topic_id=26399827
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2008
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik hoop op A.I kills voor die nieuwe ordeal mode , a la terrorist hunt van RSV

    ik laas laatst ook wat speculatie over co-op voor meer dan 2 spelers, is daar al meer ove rbekend?
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.860
    Ik hoop zo erg op een Capture The Flag, zou echt goed kunnen in de Multiplayer van GoW2.
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat die stamina bar zichzelf oplaadt, anders wordt het een afknapper.
     
  15. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me er alleen echt niet uitzien. Gruwelijk spel en dan lopen ze daar rond met een vlaggetje :+

    Maar klinkt er vet. Ook dat En-Garde ding! had ik alleen maar van gedroomd. En ook vet 15 uur op middelste niveau. Dus 20 uur op moeilijk voor de snellen. Is toch een flinke tijd :b:
     
  16. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    In GOW 1 wildde ze eerst al Co-op met ze 4en doen. Later is dit afgeblazen, ik hoop dat dit nu wel gaat lukken.
     
  17. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt wel leuk, maar stamina bar moet ik nog zien of dat wat gaat worden... Brute 1v4 acties zijn dan toch niet echt meer mogelijk? Dan ben je na 2 kills 'moe' en wordt je om die reden gekilld door de overige 2...
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit zal heel vers zijn, maar hoe gaan ze dit maken?
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    door de damage die gedaan wordt en uitgedeeld wordt per speler in te stellen denk ik,..dat is toch wat voor een groot gedeelte de moeilijkheid bepaald in GOW.

    eventueel accuracy van vijanden ook apart in stellen per speler
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    CliffyB heeft gereageerd op de geruchten die ik bovenaan de pagina heb gepost:
    Misschien dat er iets niet van klopt, maar zoiets als verschillende difficulty levels was toch al aangekondigd? Ik denk dat er nog wel wat punten van kloppen, maar dat ie dat niet wilt toegeven :cool:

    Gaan we gelijk door met een nieuwe lading geruchten.
    Waar de vorige uit de EGM zouden komen, zijn deze van X360

    [​IMG]
    -New weapon Scorcher (Flamethrower) "most realistic fire in a game we've ever seen"
    -5 vs 5
    -Assasination gametype altered. everyone respawns until their leader is dead. when the leader is killed they stop rewpawing and the game ends when everyone is dead on one team.
    -Assasination renamed 'Guardian'.
    -New gametype 'Wingman' 10 players split into teams of two.each team is played as different character (eg marcus and marcus vs Dom and Dom etc)
    -Features Matchmaking
    -Exectucions now vary on the weapon you holding (eg sniper rifle will be used like a golf club)
    -Curb stomp returns
    -'Y' will cause your character to unleach several brutal punches to a downed enemy, killing him.
    -'A' will cause you to pick up the enemy and use him as a shield. The player your using as a shield will go to the respawn line.
    -New gametype 'meatflag' sort of like CTF but epic have done this in their own way. The flag will instead be character wandering around the centre of the map. He has his own weapons and even a place on the leaderboard.
    To capture him you will need to down him and pick him up as a meatshield and take him back, slowly, to your base. If you shoot the meatflag enough times while he's being dragged back to base, his captor will loose him and he'll go crazy on everyone around him.
    -Specific weapons will cycle round the maps.
    -Stopping power - if your running towards an enemy but he is firing straight into your chest, you will slow down.
    -The oppurtunity to spawn with either the lancer or hammerburst.
    -Hammerburst gone through significant alterations. The faster you tap the the right trigger, the faster it fires. quicker shooting = more recoil however.
    -New weapon Medusa. could be considered a power weapon. 6 shots per burst.
    -Bullet shields. big metal shield that stops you from getting hit. can be planted into the ground to make a new cover. enemies can kick it down though if they get close enough.
    -Grenades can be stuck anywhere. not just on enemies. they can be planted on the ground,walls,doors etc to produce a proximity mine.
    -smoke grenades carry a stun effect that ragdolls anyone in range.
    -new weapon poison gas grenade. produces a cloud of smoke that kills anything that lingers in it. they can be stuck onto enemies were the will slowly die. people stuck by the gas grenade can also injure team-mates if the get too close.
    -On games with no respawn, when you are dead you can fly around the map as a "ghost cam". You can even take screenshots that will be uploaded to the community.
    -Gridlock returns. However its more overgrown now, plants and grass growing.
    (everything is still the same though- cars are where they where etc)
    -New map - 'river' - symetrical map, each team has a thin strip of land with a house and sniping tower, and inbetween them a river.
    -New map - 'Security' - long thin map. to the left and right are stairs leading to veranda's that run the entire length of the map. you are barred access however by red lasers, which will kill you if attempting to pass through. A power weapon is barred on the other side of the map while at the other it is defended by sentry guns. There is a button in the middle of the map that turns the lasers and sentry's off for 20 seconds.
    -New locust 'hammerhead' (helmet makes him look sorta like a hammerhead shark)
    -New locust 'Grenadier' (this is the guy we saw in the video were marcus punches him to death)
    -Two people can chainsaw one guy at the same time.
    -New cog 'Tai' has aboriginal tattoo's.
    -New cog 'Dizzy' "looks like chuck Norris"
    -Cole returns for multiplayer at least.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina