Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, toch vreemd dan. Ik kon gewoon die oude creditcard verwijderen via die pagina. Heb er niet voor hoeven te bellen ofzo. Wellicht omdat het hier om een verlopen creditcard ging ? Geen idee. Maar fijn dat je het op hebt weten te lossen :)

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    xbox-scene.com

3. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Mn wired headset doet het na anderhalve week al niet meer :x Gewoon normaal mee omgegaan, de microfoon deed het opeens niet meer.

4. Ahara

Ahara Guest

Kan ik ook een getorrent divx filmpje op een usb-stick zetten... die content op de xbox360 hd zetten, en dat afspelen?

(ik heb nog geen xbox360)

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb een Samsung Plasma PS50C91.

VGA is misschien softer maar duidelijk minder scherp dan HDMI.
    Aliasing zie je helaas wel weer wat meer.

6. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag met de component kabel kan je kiezen tussen PAL50 en PAL60

Mijn Plasma HDTV pakt ze beiden maar is er nou wel verschil tussen deze twee?

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat is nogal een ingewikkeld technisch verhaal (pal 60 is geen echte pal) maar in t kort is t verschil dat pal60 60Hz is en pal50 50Hz is en pal 60 dus een tikkeltje rustiger voor de ogen is

8. Justinn

Justinn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    1x vragen is genoeg ;)

xboxhome is betrouwbaar :)

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem sowieso op PAL60 zetten want een aantal games werken zelfs alleen op deze setting.

11. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Over de gevoeligheid van de 360 wil ik het wel even hebben,maar hoe gevoelig is die nu precies?
    Er word weleens de uitdrukking gebruikt dat je het systeem een plek moet geven,en niet meer aan moet komen:)
    Maar is dit nou werkelijk waar?
    Een voorbeeld - mijn eerste 360 nam ik weleens mee naar vrienden en dat ging altijd goed,maar pas veel later ging hij kapot.
    Kan het zijn dat die al daardoor schade opliep door het eerdere vervoeren?

Bedoel een next gen Cosnsole word natuurlijk gevoeliger met hoe krachtiger ze worden,en ik denk ook dat Nintendo daarom zijn systemen bewust om die redenen onder ander hanteerbaarder houd misschien.

12. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Wat was ook alweer waarmee een Xbox's serie nummer moest beginnen voor dat nieuwe moederbord?
    Of dat speciale lotnummer ofzo..

Edit: Dit vraag ik omdat ik mijn Xbox ga omruilen met die van een vriend van me (hij heeft HDMI niet nodig, ik wel, hij heeft net nieuwe , ik niet).
    Wat zijn nog meer dingen die ik in de gaten moet houden bij dit ruilen?
    Ik had al bedacht dat de voeding anders kon zijn.. Dus die ruilen we ook wel gewoon. Verder nog iets? Harde schijf kunnen we gewoon beide houden neem ik aan?

Edit2:
    Op de doos staat:
    Lot no: 0811.
    Team: FDOU.

Verder is de Manufact date 2008-03-14.

Ik neem aan dat dit dan een Falcon betreft of niet? Waar is dat speciale topic wat we hierover hadden gebleven?!

Edit3:
    Hij heeft trouwens ook een andere headset dan ik. Ik wist niet dat MS nieuwe headsets had gemaakt?
    Deze heeft een 'clipje' halverwege, waarmee je hem aan/uit en hard/zacht zet. Verder gaat hij niet erin met zo'n gaar \_/ vormpje, maar gewoon een normale headset aansluiting. Veel chiller!

Laatst bewerkt: 24 mei 2008
  13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hier een dvd liggen die gemaakt is met windows moviemaker maar ik kan het alleen op de pc zien en niet op mijn gewone dvd of 360.Ik heb ook andere gemaakte dvds en die kan ik zien.Maar die dat gemaakt is met windows moviemaker kan ik niet zien.Iemand een idee wat ik moet doen ??

Laatst bewerkt: 24 mei 2008
  14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien is het een ander bestandstype, dan die andere gemaakte dvd's?

15. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Algemene opmerking:

VET! Kwam er net achter dat wanneer je halverwege een DVD terug gaat naar je dashboard, en dan je Xbox uitzet...
    De volgende keer als je hem dan weer aanzet gaat hij gewoon verder met de DVD waar je gebleven was! Terwijl hij toch echt hélemaal uit gaat :D

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ook als je de power supply helemaal lostrekt en hem dan een tijdje laat staan?

Hoe zit het ook alweer met de Falcons? Als er 175W op staat is het een Falcon en wat staat er dan op bij een 'normale' 360? Want op de mijne zie ik bijvoorbeeld verder niks staan.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat staat op de achterkand van de doos als het goed is.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Van het wattage? En dan alleen van de normale 360's? Want op internet kom ik voornamelijk stickers tegen die op de console zitten.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb gelezen dat je op de doos waarin de Xbox 360 zich bevind je het aantal wattage kunt zien. Er zijn ook zat discussies over geweest over wanneer het een falcon, en wanneer niet is. Telkens werd er (ook op andere fora) geantwoord met de sticker op de doos.

20. Smoby NL

Smoby NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje ik heb ik denk al zo'n 1,5 jaar een probleem met mijn dvd drive hij komt er heel moeilijk uit. eigenlijk alleen als hij horiziontaal ligt en dan kan het nog zo zijn dat ik in totaal wel een kwartier aan het prutsen ben, wanneer ik hem weer dicht doe komt hij er meteen weer uit, tenzei ik hem verticaal plaats, dan heb ik hem vaak met een keertje of 4 wel dicht en dan moet ik nog even geluk hebben dat hij hem gaat lezen.

Dit lijkt me dus een niet zelf op te lossen probleem, maar ik heb denk ik inmiddels geen garantie meer dus zijn er mensen die dit probleem ook hebben/gehad, en wat zou dit geintje ongeveer gaan kosten. ik ben ook een beetje bang omdat mijn xbox360 het verder perfect doet dat ik een andere dvd drive of wat dan ook krijg die een vette cirkels op mijn schijfjes zet.

alvast bedankt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina