Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    tja. als je een spel als dat Vissen op de Wii hebt ben je daar in 1 dag op uitgekeken.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het wordt beweerd, het is nog niet officieel bevestigt en aangekondigt..

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ben ik de enige die vind dat deze screens geen enkele sfeer uit ademen? Alles is grijs en grauw, iets wat niet mistaat in een game als Gears of War. Maar kom op, ik zou niet vrolijk worden van zulke screens. :confused: Maargoed ik zal wel weer dingen niet zien die er wel zijn... zoiets als spanning/sfeer of Xbox fanboy genoemd worden en dat terwijl ik Sega fanboy ben.

4. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wat je bedoelt. Maar ja muziek kan ook sfeer verhogend zijn. Blijft dus moeilijk om dat goed in te schatten nav screens. Wat mij echter wel opvalt, aan deze nieuw vrijgegeven screens, is dat zij bijna allemaal genomen zijn van Cutscene`s. Er zitten bar weinig echte ingame screens tussen.

5. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MMMM, in Gears misstaat het niet maar in MGS 4 wel?

:confused:

MGS heeft nooit bekend gestaan om vrolijke Mario kleurtjes of iets dergelijks.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dan moet je de filmpjes maar ff checken, doen het meer recht aan :)

@ Dazlin: ook twee tijdschriften hebben het al bevestigd.

7. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, GfK cijfertjes zijn weer binnen over week 20. Gek genoeg heeft GTA IV in die week meer verkocht op Xbox 360 dan op PS3 terwijl het de week daarvoor juist andersom was. Sinds de launch 3 weken geleden is de verhouding nu in totaal 51% PS3 tegenover 49% Xbox 360. (De consoles zelfs lagen 100 stuks uit elkaar in het voordeel van de PS:cool:

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Bron: CVG

Cutscenes van 90 minuten? Hebben die mensen bij dat magazine nou teveel aan de drugs gezeten of is het echt abnormaal? Mij hoor je niet klagen over lange cutscenes, maar cutscenes van bijna 90 minuten is een beetje teveel van het goede :+

Logisch dat Kojima zei dat Blu-ray te weinig ruimte bevat...

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Dat weet ik en bedoel ook niet vrolijke mario kleurtjes, maar dat het contrast staat erg laag of er zit gewoon haast geen kleur in.

In Gears is het ook grauw en grijs maar daar zet het een sfeer neer, ik vind dat echter ontbreken in de geposte screens van MGS4, zo duidelijk?

@ Kevf
    Ik ga dan nogmaals de filmpjes kijken. :)

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Goh! Zie MrX in de Veronica Gids! :+

11. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat ze in totaal 90 minuten bedoelen................anders gaat het helemaal nergens over....tis toch een game?

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Nee, het is niet in totaal 90 minuten aangezien er al eerder gezegd is dat het behoorlijk wat cutscene bevat. En daarnaast is 90 minuten bijv al minder cutscene dan in MGS 2 en 3, dus het is misschien toch echt 90 minuten cutscene.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Sterker nog, heb stukken minder zin in het spel als dit het geval is......

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel ik de MGS serie altijd een warm hart heb toegedragen gaat dit me ook een beetje tever en moet ik het helaas met Kevf eens zijn....

15. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als dit echt zo is haak ik ook af, huur ik wel een filmpie ofzo.

Na GTAIV heb ik toch maar besloten om alle games 2e hands te gaan kopen.............na de eerste week zijn mensen ze meestal toch al zat(en vaak terecht)

16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop wel dat je de optie hebt om te saven tijdens cutscenes, anders wordt dit spel niet speelbaar voor korte sessies... Even een uurtje gamen zit er dan niet meer in, want je loopt de kans dat je in een lange cutscene beland die je dan óf moet gaan uitkijken, waardoor je je trein mist/je vriendin je verlaat omdat je haar een half uur laat wachten bij de bios/je ontslagen wordt omdat je chronisch te laat komt, óf je skipt hem en gaat je er de rest van het spel aan irriteren dat je niet álles hebt gezien in het spel/verhaal.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    _O_

Hoop dat hier snel duidelijkheid over komt. Begin uiteraard wel aan het spel, maar zelfs met LO is het af en toe al lastig voor mij en dat zijn cutscenes van een paar minuten :+

en trouwens weer een install van 5gig.......good going Sony :mad:

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Is het nou ook zo als je bijvoorbeeld die oude installaties weggooit omdat je de game even niet meer speelt of als je HD vol zou zitten, ben je dan ook gelijk je save games kwijt? :confused:

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, staan los van elkaar.

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Oh okeej das dan wel beter, want lijkt me erg vervelend als je dan weer over nieuw zou moeten beginnen. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina