GTA IV Achievements [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 18 apr 2008.

  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    1. alle team games
    2. ja
    3. ja, alle games zie je toch wel?
    4. Ik weet niet waar je kan zien welke races je gewonnen hebt en wat niet.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  2. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    he hoe kan je zien op hoeveel % je vriende staan met hoe aardig ze je vinden.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pauze menu en dan stats en naar beneden scrollen.
     
  4. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Let Sleeping Rockstars Lie
    Okay, die is dus totaal onmogelijk om te halen. Hij schijnt niet viral te zijn.
     
  5. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    oké, thx, roman/brucie zijn zijn dus meestal geen storymissions, net als de jobs van big daddy:)
     
  6. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Ik kan die fucking 5x draaien maar niet halen :mad:

    Heb het al 30+ geprobeerd op het vliegveld :mad:
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Welke missies van roman en brucie bedoel je? taxi en auto's ? nee dat zijn side missies ;)
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Je wilt een lijstje? Je krijgt een lijstje! ;)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zou brondvermelding erbj ook aardig zijn ;) Kheb dezelfde lijst ook..
    Maargoed echt.. véél om te doen voor één zo'n achievement. Had iegenlijk niet verwacht dat GTA zulke lastige zou hebben..
    Valt toch tegen ;)

    Net wat races gedaan, eentje gewonnen.. Maar weet niet meer welke baan het was :9
     
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Had het ook al een aantal maal geprobeerd.
    En vanmorgen spinde ik eerst drie maal.
    Gelijk daarna nog een keer geprobeerd.
    Wederom drie maal en toen kreeg ik die Achievement opeens.
    Vond het maar raar, heb hem in ieder geval wel. :)
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Thnx voor die lijst! Wel veel zeg :eek:! En moet je voor die achievement de races allemaal TWEE keer winnen? Een keer als Race en dan NOG een keer als GTA Race?? Want dan gaat t wel héél lang duren :'-(!

    @RedDevil NL, je kunt opzoeken welke race t was, staat in t zwarte vak van die lijst uitgelegd!

    Gister nog You Got The Message achievement gehaald :thumbs:! Was er wel wat langer mee bezig dan verwacht! Toch een dikke 3,5 uur over die 30 auto's gedaan! 35/50 met 620/1000 gamerscore! Nog ff te gaan dus ;)!
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2008
  12. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan je ergens je % met je vrienden zien?
    Packie, Brucie etc?

    Heb nu namelijk al tig dingen met ze gedaan en ik heb geen idee hoe ver ik nog van die achievements af zit..

    Ik zie enkel het % van Michelle/Kiki etc..
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hoe kan t dat je die van Michelle/Kiki wel kan vinden en de percentages van Brucie/Packie niet???? Die staan namelijk ook gewoon bij je Stats in het pauze menu! Bovenste categorie en dan omlaag scrollen :)!

    EDIT: Hier is trouwens een handig lijstje voor de achievement met je vrienden, maar vooral ook voor de 100%! Je moet namelijk AL die activiteiten in het schema gedaan hebben, waarbij je bij games MOET winnen! Bron: x360a
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2008
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die percentages van Brucie/Packie staan bij Central (bovenste categorie), maar die Michelle en Kiki staan ergens anders hoor.
     
  15. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb hem nou uitgespeeld alleen hoe kan je die ''You Got The Message'' achievement nou doen ik heb dat tel nr nie eens van die gast iemand die me hier mee kan helpen ik snap er niks van
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Kijk hier ff naar, misschien dat dat je helpt?
     
  17. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    dus je moet gewoon alle locaties afgaan kijken of die car er staat en dan droppen op de plaats ''Drop Cars Of Here'' wat op die car staat..
    wat bedoelen ze dan met sms of krijg je die 1 als je in de buurt bent van de plaats waar die auto dan staatO-)
    ik vind het maar vaag8)
    en die kaart zit die trouwens ook op die site www.whattheydonotwantyoutoknow.com??
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Als je de missies Smackdown van Derrick McReary en No. 1 van Brucie heb gedaan krijg je een berichtje van Stevie dat hij bepaalde auto's en motoren wil! Je krijgt het smsje dus vooraf! Maar goed, je had m al uitgespeeld, dus je moet ooit een keer zo'n smsje hebben gehad, kijk ff in je telefoon dus! Maar als het smsje dus niet meer hebt (vreemd, want volgens mij kun je bijna alle smsje gewoon bewaren, je smsbox raakt niet vol dacht ik?), DAN moet je dus alle locaties af om te kijken of daar een auto staat! Als je in een auto stapt die stevie wilt, komt er in beeld te staan you found the car stevie wanted ofzoiets! Als je dan eindelijk de eerste auto hebt gevonden en hem naar de garage hebt gebracht, ga daarna dan naar een savehouse om te saven! Dan skipt de tijd 6 uur en krijg je meteen weer een nieuw smsje van Stevie! Succes ermee :thumbs:!
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2008
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ok dat is dus echt handig, bedankt man :thumbs:
     
  20. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    ok bedankt man zal straks is in m'n sms lijst kijken alleen ik heb er wel een aantal weggegooid ik hoop dat die er nog tussen staat
     

Deel Deze Pagina