[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wtf?! Dat had ik niet meegekregen. Daar ben ik dus niet blij mee. Hoop dat je het kan opsplitsen oid, ik zit praktisch nooit 1,5 achter elkaar achter de ps3 en dit zou de game voor mij dus gewoon onspeelbaar maken |:-

edit: of dat je hem opnieuw kan zien, dus dat je net voor een cutscene opnieuw kan beginnen en dan spoelen oid

verder neem ik dan aan dat de hele geschiedenis vertelt wordt :+

2. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Kan niet waar zijn. 1,5 uur?! Normaal zijn ze hooguit 10 minuten..

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    9 is toch een goed cijfer.

4. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1.5 uur durende cutscene's... ik ga de popcorn alvast klaar zetten dan maar :9

5. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Ja klopt, maar aan de review te zien. Heeft hij alleen maar een 90 gegeven, omdat hij een MGS fan is. En bij de conclusie: "Is MGS 4 een goede game? Nee, dat is ie niet. Als je kijkt naar de spelelementen en de emoties die de game bij je oproept, moet je tot een andere conclusie komen." Dus MGS 4 moet het van het verhaal hebben :).

6. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    het is toch te hopen dat je die cutscene wel kunt skippen

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    een 90 voor een game die tegenvalt? beetje rare score dan,... wat hebben ze voor kritiek zoal?

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Je gaat toch geen cutscenes skippen in een MGS game? Dat is als een Ferrari kopen om er nooit in te rijden.

9. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Dat de game als je hem voor de eerste keer speelt nogal raar is. Over bepaalde momenten en het verhaal in het algemeen.

10. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    normaal skip ik nooit cutscenes, aleen ik ga ook geen anderhalf uur naar een cutscene kijken, dat ze hem maar ergens neer planten zodat je hem alsnog kan kijken

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegd vind ik een cutscene van anderhalf uur ook een beetje teveel van het goede, maar goed. Dat betekent dus dat ik de PS3 in de huiskamer neerzet als ik MGS4 ga spelen, daar in de huiskamer gerookt mag worden en ik dat op m'n kamer niet doe 8)

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fijn, na MGS4 dus nog maar 10 GB over (ervan uitgaande dat DBZ Burst Limit geen install vereist) :emo:

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    \o/ Eindelijk de mogelijkheid om cut-scènes op pauze te zetten, die optie mis ik zowat in elke game. Maar goed, 90 minuten is misschien wel te veel van het goede maar zolang het boeiend is hoor je me niet klagen (en een 45 minuten lange in MGS2... welke bedoelen ze dan?).

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Jeroen zegt iets heel anders, lees maar eens goed verder. Hij zegt: ''Dus het antwoord op de vraag of de game goed is moet ik, als fan, eerlijk beantwoorden met nee; de game is fenomenaal. Check de cover ook. Metal Gear Solid 4. Goed? Nee! Fenomenaal? Ja!

Vind de lange cut-scenes geen probleem. Deze zijn in de MGS games altijd van super goede kwaliteit. Daarnaast is MGS4 een game waarin de hele serie word afgesloten. Veel dingen (zoniet alles) word in deze game beantwoord. Ik stoor me er niet aan, kijk er naar uit!

Laatst bewerkt: 23 mei 2008
  16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kan ik me niet bij aansluiten. Ik game doordeweeks hoogstens 1,5 uur en in het weekend misschien iets langer. Dan wil ik niet na een half uur in een cutscene van 1,5 uur terecht komen 8)

dus toch het verhaal eerst lezen of kijken, ik had gehoopt dat het allemaal in deel 4 als optie zou zitten oid. Pegas poste geloof ik artikelen. Zijn er ook filmpjes van? Staat de geschiedenis op de dvd?

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal niet zover gaan door te zeggen dat ik mijn pre-order van MGS4 nu ga cancellen vanwege extreem lange cut-scenes. Bedoel, de hele serie staat erom bekend dat je de helft van de tijd speelt en de andere helft kijkt, om het maar even simpel te zeggen. En het lijkt me verder gewoon een hele mooie game worden. Maar een cut-scene ter lengte van een film (!) vind ik echt overdreven. Ik mag hopen dat je tijdens cut-scenes kunt saven want ik ben echt niet van plan een dergelijk lange cut-scene af te kijken als ik toevallig weg moet, en ik ga ze ook zeker niet opnieuw kijken als ik meer dan de helft al gezien heb voordat ik weg moet. Nee, in zulke gevallen wordt het hele gebeuren dus gewoon geskipped. Vette pech.

Laatst bewerkt: 23 mei 2008
  18. Tinuva

Tinuva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cut scenes in Metal Gear is altijd genieten geweest en nu zal het niet anders zijn! Integendeel, het zal nog boeiender (voor mij persoonlijk dan) zijn daar ik echt super benieuwd ben hoe het verhaal zal verlopen en hoe alles uit de doeken gedaan zal worden.

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Zie startpost en daar staan ook de Metal Gear Retrospectives van gametrailers (ze zijn nu aan deel 2 van 4-5 en morgen komt deel 3 uit).

20. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Dat is denk ik niet mogelijk dat ze een cutscene van 1,5 uur erin zetten. Misschien bedoelen ze dat de eind scene een anderhalf uur is. Dus als je hem hebt uitgespeeld. Dat zou ik niet erg vinden. Maar een cutscene van 1,5uur tussendoor zou wel erg zijn. Je koopt een spel om te gamen en niet om een film te kijken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina