Sinds kort is @home, multikabel en casema samengegaan en heet nu Ziggo. Vanaf het eerste moment zijn hier problemen met het internet. Verschrikkelijk TRAAG!! Als dat zo doorgaat word dat abbonement mooi opgezegd en word het tijd voor een andere. Jullie ook problemen?
Same here, zou het bijna sneller noemen eigenlijk, maar ik heb de hele dag op stage op internet gezeten, en dat is tantoe traag..
Ik weet alleen dat @Home Internet/TV/Radio enz. is omgezet naar Ziggo. Maar zitten er verder ook voordelen aan voor ons, of blijft het gewoon bij een naamsverandering?
mijn vader belde me gister ook met de vraag of ik m kon helpen om zn online factuur te bekijken, (zijn @home is naar Ziggo overgegaan). kan dus nog niet omdat zijn @home login niet of nog niet werkt op de portal van Ziggo en je een klantnummer nodig hebt om een account daar aan te maken en dat stond op geen van de brieven die ze gestuurd hebben. (en ik vertik t om voor 10 cent per minuut bij hun helpdesk aan de lijn te gaan hangen voor een klantnummer)
Heb al jaren @Home , mijn internetverbinding loopt als een sneltrein. Even mijn Z3 verbinding getest. Snelheid: 13.89 Mbit/s Maximale Snelheid : 23.49 Mbit/s. Erger me vooral aan de namen van de verschillende abonnementen. Wat origineel Z1 , Z2 , Z3 Ook dat je 1 maand abonnements eerder moest betalen , ik heb bijna € 70 teveel betaald. Dit wordt pas in eind Juni verekend door Ziggo
Problemen met snelheid zullen ongetwijfeld tijdelijk zijn. Heb er zelf nog geen last van. Eerst zaten we bij Wanadoo, dat op den duur overging in Orange en nu volgens mij alweer dochteronderneming van Vodafone is. Nu wordt het dus Ziggo (Wanadoo was onderdeel Casema oid). Vind de naam, evenals die van de pakketten erg slecht. Z3i is toch niet duidelijk, Mega / Maxi was stuk duidelijker. Als we overgezet zijn ook maar eens kijken of ik nieuwe mail aan kan maken. Huidig wanadoo mailadres is goed voor een gigantische hoeveelheid dagelijkse spammails.
ja , dat werkt wel ( / me gaat zich schamen) hoe kwam je daar zo bij? ik probeerde gewoon naar home.nl te gaan maar die wijst al door naar Ziggo.nl
Via de site van Ziggo Ik deed bij Mijn Ziggo een postcode check en werd doorverwezen naar Mijn @Home.
Ah , dan is dat t , dat heb ik gister ook gedaan maar toen kreeg ik een "blah blah blah niet beschikbaar" melding, nu verwijst hij me idd netjes door danke schon
Zou de factuur de komende maanden goed in de gaten houden. Op mijn factuur staan namelijk 2 fouten. 1. Film1 abonnement loopt af op 1 Juni , maar de factuur staat 01-06-2008 t/m 30-06-2008. 2. Mijn 2e gratis maand Internet Intensief 12000 moet ik wel betalen. Met elkaar is er wel € 62,70 teveel in rekening gebracht
@Home + Casema + Multikabel = Zesko Holding B.V. Maar waarom Zesko Holding B.V. nu Ziggo heet begrijp ik ook niet http://ziggo-gebruikers.nl/cms/
Snelheids probleem kan niet komen door een naamswijziging. Voorlopig heb je nog op exact dezelfde manier verbinding als voor Ziggo. Toevallig onlangs een windows-update geinstalleerd (Software Service blablabla ofzo sinds je lage snelheid?). Ziggo is trouwens echt wel heel slecht bedacht. Snap niet dat zoiets er doorheen kan komen als naam voor 3 gigantische ondernemingen.
Ik heb nu ook Ziggo (lijkt mij, ik had casema..) Anyway, geef het bedrijf even de tijd! Je kan niet verwachten dat alles meteen goed gaat...