Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Laat ik allereerst zeggen dat ik het deels met Itagaki eens ben.
    Heb zelf Sigma op de PS3 gehad,en de graphics en paar extra,s waren geweldig!

Maar ik kon het echt niet uitstaan dat je van die loading screens tussendoor kreeg.
    De een irriteert zich daar mischien minder aan als de ander,maar ik vond het zwaar vervelend.

Bij de xbox versie had je uiteraard ook laadtijden,maar nooit in het midden van een battle.

En als je op Very hard of master ninja speelt,is het zwaar kl*te als je uit je concentratie word gehaald.

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan me idd voorstellen dat je het vervelend vind, zeker op de hogere moeilijkheidsgraden. Sowieso omdat je in dit spel op ieder klein gaatje in je verdediging zwaar wordt afgestraft. Maar dat Itagaki de game 'slecht' vind omdat hij niet aan het hoofd van de productie heeft gestaan vind ik persoonlijk een beetje bullcrap. De game is immers, zoals ik al zei, wel een remake van een productie die wel van hem afkomstig is. En het is een verdomd goeie remake in mijn ogen. Minstens net zo goed, zo niet beter dan het origineel.

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Jij snapt het!:thumbs:

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277

Ben ik het ook helemaal mee eens.

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Er is een verschil tussen iets weinig vernieuwends vinden en iets slecht vinden.

Het is en blijft een remake. Als ze niet alleen de graphics hadden veranderd was het een ander spel. En na NG Black was er weinig toe te voegen.

Heb je ooit weleens iemand kritiek horen hebben op een remake van een spel met een graphische update als het verder gewoon hetzelfde spel is.

Het is en blijft namelijk een remake en zo zou het ook beoordeeld moeten worden.

Enigste minpunt aan Sigma wat ik hier lees wat begrijpelijk is is het laden.

6. kid h0tsh0t

kid h0tsh0t Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over ninja gaiden 2. Ik zie in elke webshop van elke winkel dat ninja gaiden 2 pas 6 juni uitkomt. Maar heel veel sites zeggen dat hij op 3 juni komt. En omdat ik deze game meteen op de release wil spelen vraag ik me af of het 3 of 6 juni is.

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    In europa staat de release voor 6 juni,en in de US staat de release voor 3 juni.

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Microsoft and Tecmo today announced that the whirlwind of blood and errant body parts known as Ninja Gaiden II has gone gold. In other words, the game is completely and totally finished and only awaits pressing and packaging before copies are whisked to retailers everywhere on June 3. The press release also announces that the remaining promotional Ask a Ninja episodes will arrive on Xbox Live Marketplace on May 27, June 3 and June 10, so keep an eye out for those. Finally, a documentary entitled The Way of the Warrior: Ninja Gaiden II, which will air on Cablevision IO Digital on May 30. The documentary will also be made available on XBLM starting June 10. The documentary focuses on "the history of the ninja and how it impacted the game" and purports to feature "members of Team Ninja, historical areas of Japan, real life ninjas and exclusive looks at behind-the-scenes footage."

Strangely absent in the press release is any mention of the playable demo that's supposed to drop sometime this month.

Excuses voor de dubbelpost.

9. kid h0tsh0t

kid h0tsh0t Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dus hij komt overal ter wereld gwn op 3 juni uit? Maar waarom staat er dan overal 6 juni?

10. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de games worden op 3 juni verstuurd naar de winkels, dus op 6 juni kun je ze kopen

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Over de demo is op het moment nog weinig bekend, enigste wat bekend is dat ie af is en dat MS hem dus binnen heeft. Waarschijnlijk komt de demo in ''10 days of the ninja'' ofzoiets.

12. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Zijn de achievements al bekend?

Aangezien de game gold is en er al een aantal mensen de game hebben gespeelt.

Maar aangezien de game achievements nog verborgen zijn voor het publiek van die profielen. Vroeg ik me af wat ze zijn.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik wil nog wel ff de demo spelen hoor! Aangezien ik Ninja Gaiden 1 nog nooit heb gespeeld enzo.

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    http://www.xbox360fanboy.com/2008/04/18/rumor-ninja-gaiden-ii-achievements/

Demo duurt idd wel erg lang.
    Toch raad ik je aan NG1 is een keer te downloaden van marketplace.
    Of ergens goedkoop te krijgen bij een gameshop.

Echt een game die je gespeelt moet hebben. ;)

15. scooby doo

scooby doo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier een paar reviewcijfers *)
    ign 8.7..gamesradar 7..gamez.nl 8.7..

Laatst bewerkt: 26 mei 2008
  16. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Erg nice review, vooral nice dat er veel gameplay video's inzitten.

Gingen overigens ook geruchten dat de eerste reviews, reviews waren van een eind-build zeg maar en niet de retail versie. Daardoor zouden de cijfers minder hoog zijn.

18. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    ja nightbringer dat las ik ook op gametrailers in het forum had iemand dat gepost maar dat is wel de fout van tecmo die horen gewoon goede build te sturen lijkt me.

19. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees in verschillende reviews dat de camera een probleem is ...
    Weet iemand of je met de rechtertrigger de camera weer achter Ryu kan zetten?

20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ja dat is nog steeds mogelijk.
    Heb net ook alle reviews die er tot nu toe verschenen zijn aandachtig gelezen.
    En vind het toch wel jammer van de iets lagere cijfers die ik verwacht had.

Begrijp me niet verkeerd ik blijf nog steeds een die-hard NG fan en kan echt niet wachten tot deeltje 2,maar had iets hogere cijfers verwacht.

Blijkbaar is de camera gewoon echt kut in NG2 erger dan in NG1.
    Ik qoute even een stukje uit een nederlandse review:

Maar helaas zie je dat niet altijd even goed. Een probleem dat de vorige delen ook al kende, komt nu ook weer terug in Ninja Gaiden II. Het is zelfs erger geworden. De cameravoering is echt verschrikkelijk op punten. Gevechten zijn hierdoor soms heel moeilijk te volgen. Vaak heb je geen idee waar je vijand zich bevindt, waardoor je in het niets staat te hakken, of je hebt geen idee waar je zelf bent.

Uit beeld

Veel van de gevechten vinden plaats in kleine ruimtes en daar is het altijd lastig om de cameravoering goed te krijgen. Ik kan het dan ook nog wel over mijn hart verkrijgen dat de camera af en toe achter een hoekje blijft hangen, maar dat de camera mij en m’n vijanden vrijwel helemaal uit beeld verliest, gaat wat te ver.

De camera is dus erger dus dan in het 1e deel.
    Ach ja.. niet elke game is perfect.
    Kan iig niet wachten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina