Ik heb dit weekend even een EK gespeeld met Nederland in 4-5-1 en de hele selectie kloppend gemaakt met de selectie die nu naar Oostenrijk en Zwitserland gaat. Ook de rugnummers, alleen het tenue is niet de nieuwste, maar dat boeit mij niet.
Ik krijg alleen de wedstrijden niet in de goede volgorde als ik de poules invul, ook kloppen de halve finales niet met het echte schema.
Niet dat dat mij veel uitmaakt. Toernooi ging lekker, 1e pot helaas 0-1 tegen Frankrijk, 2e pot 3-0 tegen Italië en de 3e 2-1 tegen Roemenië (door de ene goal ging Roe ook door). 1/4 finale tegen Griekenland, ging moeizaam maar won wel met 1-0. 1/2 finale tegen Portugal veel gemiste kansen en won diep in blessuretijd door een bal die in een leeg doel getikt werd nadat de keeper een simpel voorzetje raar verwerkte. Altijd mooi tegen die Portugezen. Droomfinale tegen Spanje gewonnen met 2-0 door goede goals vanaf de rechterkant, eerst kopgoal Kuyt en later een mooie volley van v. Nistelrooij.
Ondanks dat het een van de minste uit de reeks is, nog altijd erg leuk om te spelen en heb zo zeker geen Uefa Euro 2008 nodig om in de EK stemming te komen.
Laatst bewerkt: 2 jun 2008