Wellicht handig om nu eerst alles even bij te werken. Kun je straks makkelijk zien wie welke wedstrijd(en) nog moet spelen.
zou ik nog meekunnen doen.? en komt er mischien als ik niet mee kan doen nog een nieuwe toernooi zodat ik wel kan meedoen?*)
Ik zal ook een toernooi aanmaken voor PES 2008. Dus je kan binnekort inschrijven voor het toernooi en dan doe je gewoon mee met het toernooi
De grootste gta hype is voor zover over dus we zullen weer met dit tournooi verder gaan? Dan zal ik meteen ff m'n site bijwerken
Je zit nu wel met examens. Maar ik zou als ik jou gewoon even de site bijwerken en hier neerzetten welke wedstrijden er nog gespeeld moeten worden. En dan komen we er vervolgens onderling wel uit.
Lijkt me wel het beste ja, maar waar is dat andere toernooi gebleven? Is geen slot opgegaan en kan het ook niet terug vinden. Begon al aan mijzelf te twijfelen
Ja echt vreemd. Niet op slot gegooid of verplaatst, gewoonweg verdwenen. En die gast die dat toernooi aanmaakte, FocuSs, mag ik niet PMen omdat hij daar geen toestemming voor heeft gegeven.
Site is weer bijgewerkt dus de overige wedstrijden kunnen gespeeld worden! Dyonko neem jij Sevilla over dan?
Werk, mooi weer, GTA, Fifa 08 proberen (speelt ook wel aardig). Ik zal binnenkort weer proberen om tot een wedstrijd met riciliano te komen. Dan heb ik alle poulewedstrijden gespeeld.
Als er een nieuw/ander toernooi word georganiseerd zou ik graag meedoen. zelf kan ik er geen organiseren omdat ik niet de tijd heb momenteel (door stage) om een website etc goed bij te houden.. maar als er een plek in een toernooi vrij komt en iemand wil mij even pm-en zou dat top zijn. ps. zijn die vette lag problemen nu eindelijk eruit gehaald dan?
Helemaal is de lag niet weg maar het is gewoon goed speelbaar,maar heb geen idee of dit tournooi nog word afgemaakt aangezien er zomaar weinig mensen reageren. Mischien ideetje dat iemand anders tournooi maakt?