Ik vond de vorige pop echt meesterlijk. Echt in 1 ruk uitgespeeld. Ik weet nog niet wat ik van het nieuwe stijltje vind. Ik moet er nog erg aan wennen. Nou ik kan er nog even aan wennen want het duurt nog wel even voortdat ie uitkomt.
Net even die presentatie gekeken van ubidays, en zeker wat nieuws gezien want er je wordt de het hele spel geholpen door Alika een nieuw character die jij helpt met vechten puzzelen. Edit hier de teaser uit de presentatie op Ubidays. [gt]34501[/gt]
Prince of Persia zag er erg cool uit op de UbiDays! Enkel een teaser gezien, maar het gaat bij deze game draaien om de samenwerking tussen het hoofdpersonage (die nog geen prins is) en een schone dame. Ze zal echter geen last aan je been zijn zeggen de makers, maar een essentieel deel van het spel. Samen met haar kan je dodelijker aanvallen doen en puzzels beter oplossen. Mirik vond de teaser wat over the top, ik moet hem daar gelijk ingeven. Het was enkel een teaser, dus we wachten nog af. Verder hoeven we neit te rekenen op het terugkeren van de Sands of Time. Over de klauw is weinig gezegd.
Weet iemand hoe het achtergrond liedje van de trailer heet? Hoop trouwens niet dat de game er zo uit gaat zien als op de screens, houd niet van die stijl..
Dit stijltje is perfect. Dit zijn de graphics waar ik het liefst naar kijk. De eerste keer in mijn leven dat ik echt uitkijk naar een nieuwe Pince of Persia. Ook dat samenwerken met Alika bevalt me wel.
Ik weet nog niet of ik dit cell shaded dingetje leuk ga vinden, hoop het wel want ik wil deze game toch wel ervaren! Altijd al PoP fan geweest.
Net pas voor het eerst de trailer gezien. () Nu kan ik echt niet meer wachten! Op Gametrailers.com zeggen ze dat het een Originele Score is. Speciaal gemaakt voor PoP dus. Klinkt iig goed, en ik hoop dan ook dat ze in de game veel gebruik gaan maken van dit soort muziek.