Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orange, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht laat ik eens voor de gein de laatste light machinegun pakken. Kom ik in Backlot te recht haal ik met dat wapen een score van 67-9 in Headquarters. Sowieso al best hoog in Headquarters.

2. Benignus

Benignus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer... Maar wel te begrijpen...

3. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Omg gister twee no-scope Headshots gemaakt waar je u tegen zegt. Het was op Crossfire. Een vriend was hier dus ik dacht laat ik eens kijken of ik weer een mooie no-scope kan krijgen. De eerste had ik in een schot van zo'n 200 meter afstand in het spel. Headshot dus. Ik dacht echt yeahh lekker geluk. Ik kijken of het weer zou lukken. Ga in een gebouwtje 2e verdieping loop het balkon op en schiet nog iemand een no-scope headshot van zo'n 150 meter afstand. Echt joh die 2 waren gruwlijk.

4. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Wilt iemand zo vriendelijk zijn om no-scoping uit te leggen? Hoe kan het zo zijn dat je zo accuraat kan schieten als je de scope niet eens gebruikt of komt er ook geluk bij kijken?

Alvast bedankt

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    een beetje geluk komt er natuurlijk ook bij kijken (zoals bij bijna elke game)

maar het is vooral een kwestie van oefenen,.. veeeel oefenen (en dan dat beetje geluk erbij hebben :D )

edit:// is niet helemaal waar wat ik zeg,.. tis misschien toch meer geluk dan oefenen maar je kunt er wel beter in worden door vaak te proberen,.. je moet een goed gevoel hebben voor waar je aim zich bevindt zonder crosshair (of vies doen en een stip op je scherm plakken)

Laatst bewerkt: 25 mei 2008
  6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Het is idd een mix van geluk, timing en skill. Hieronder een filmpje met de no-scope meester met uitleg. Het is trouwens niet waar Delphinkie je hoeft niet naar het midden van je crosshair kijken je moet de onderstaande tactiek toepassen. Ik deed het met de Barret trouwens niet met de M40A3

[yt]DEoh3g1KqMk[/yt]

Ik heb net mijn Killstreak verhoogt naar 32 trouwens :) M14 FTW

Laatst bewerkt: 25 mei 2008
  7. Benignus

Benignus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel strak zeg...

Maar zoals hij het uitlegt opzich nog wel te doen ook...
    Moet ik toch eens proberen! :)

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is zeker strak,.. maar aan mij niet besteed :D ik kan voor geen meter snipen.

Vandaag voor t eerst sinds RSV2 en GTA uitgekomen zijn weer eens flink COD4 zitten spelen,.. man wat gaat dat dan weer snel, moest echt weer even wennen aan het tempo.

deed m'n K/D geen goed :eek: maar was wel weer leuk :) Het blijft toch 1 van de beste online games imo

9. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    @bonbridge: Bedankt voor het filmpje ik ga het gelijk even proberen!

10. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat truukje met naar links en rechts bewegen vind ik een glitch

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Net ook weer een paar potjes gespeeld na lange tijd. Blijft toch wel een vette multiplayer, gewoon je verstand op nul en lol trappen. En vooral niet denken aan je KD Ratio of hoeveel keer je wel niet dood gaat, want daar word ik zo gek van. Lijkt wel of mensen alleen maar spelen voor een hoger ratio. :{

12. 7719

7719 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus hoe werkt die truuk nou want ik snap het niet helemaal, moet je nou een klein beetje naar links gaan ofzo en dan schieten?

13. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    lol zo ingewikkeld legt hij het toch niet uit? :lol: Je moet strafe zodat je crosshair groter word en dan schieten wanneer hij weer klein op je tegenstander komt. Andere trucje is om lichtjes LT te doen en dan snel schieten.

Al met al is het gewoon heeel veel oefenen zodat je de timing vanzelf aanvoelt want daar komt het uit eindelijk op neer. En uiteraard moet je wat doorzettingsvermogen hebben want het ziet er zeker makkelijker uit dan het is. :D

14. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik zo jammer aan mezelf, ik probeer altijd m'n ratio hoog te houden, ik weet niet waarom. Ik denk als het niet werd bijgehouden dat ik heel anders zou spelen, meer zou rushen en zelfs meer plezier zou hebben, maar als ik nu een potje goed speel doet dat m'n ratio weer goed en dat is zo leuk:+:'-(.. hij si nu 2.01 btw.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    weet je wat t is,.. zo langzaam aan sluipt je ratio lekker omhoog en dan irriteert t als ie omlaag gaat. Maar ik mag van mezelf wel een beetje zakken , als ie maar boven de 2,5 blijft

16. 7719

7719 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

17. Alwinter

Alwinter pwnranoia

Leuk Bevonden:
    0
    Knal, gisteren de 1,70 gehaald.
    \o/

We gaan voor de 2,00.
    Alleen jammer dat ik al zo lelijk veel kills heb dat het niet echt opschiet.
    Het had leuk geweest als je al je stats gewoon kon resetten.

Laatst bewerkt: 26 mei 2008
  18. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Na het zien van de G-Shot tutorial natuurlijk gelijk even geprobeerd. Het is inderdaad niet zo makkelijk als het eruit ziet. Morgen nog maar een keer oefenen maar dan in een private match want mijn k/d ratio was echt om te huilen. Maar goed, ik vraag me af hoe efficient dit is. Als ik met een M16 2 vijanden tegenkom acht ik de kans om te overleven groter dan met een M40.

19. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, je moet hun eerder zien dan hun jou. Als je 1 x mist en your enemy ziet je, kan je het eigenlijk wel schudden.

20. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Dat no-scope is echt GE-WEL-DIG. Je killt er iemand mee en dan wil je doorgaan, doorgaan en nog es doorgaan totdat je er een meestr in wordt_O_

Vandaag 13 no-scopes in showdown :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina