[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wanneer mailt Brucie eigenlijk? Want ik heb er nu 8 gedaan en ik heb al een tijdje geen mail van hem meer gehad. En ik heb de storyline al uitgespeeld.

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik snap het wel. Wij zijn fanatieker in gamen dan de massa casual gamers. Weet nog dat er in het algemene topic niet bekend was of ze het oude aim systeem zouden hanteren. En er waren ook mensen die liever het oude systeem hebben.

Door beide mogelijkheden in het spel te doen kunnen mensen kiezen. Ik vind dat bij dit soort opties kun je nooit verkeerd doen om meer mogelijkheden te geven ook al zal iedere speler 1 setting spelen. Ze verplichten niemand een bepaald systeem te gebruiken maar geven wel de keuze.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Spel onderhand al weer een flink aantal dagen niet aangeraakt. Het speelt gewoon niet soepel genoeg en Niko weet als personage tot nu toe iig niet genoeg te boeien. Hij wil gewoon geld verdienen, punt. Dus de nieuwsgierigheid om het spel opnieuw op te pakken is er niet en de gameplay nodigt ook niet echt uit tot spelen. Ik kan niet anders concluderen dat GTA voor mij iig de verwachting niet echt heeft waargemaakt en ik ben blij dat Lost Odyssey tegenwoordig ook van mij is :)

edit: neemt niet weg dat het echt wel een vet spel is en uitspelen doe ik het zeker wel.

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    "Gewoon geld verdienen"? Dan ben je nog niet zo ver, denk ik. Niko heeft zijn redenen en die komen vanzelf wel naar voren.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en dat geld verdienen is niet bepaald gewoon hoor 8) Hij gaat niet bij de Burger Shot werken ofzo. Nee hij mengt zich meteen in allerlei criminele conflicten, vond ik al meteen interessant. Nog voordat ik wist wat zijn uiteindelijke doel was in Liberty City.

6. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit ooit anders geweest in vorige gta's ?

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dan hadden ze eerder een lokkertje moeten plaatsen imo. Ben nu al hooked aan het verhaal van Lost Odyssey ;)

8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bij San Andreas.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je moet ff wat berichten verwijderen, bij mij heeft dat geholpen. :)

10. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Toen mengde je jezelfg niet in criminele activiteiten dan?

Denk aan moord, drugs etc etc...:):

11. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.343
    Ja ik vind het verhaal tot nu toe wel goed uitgewerkt. Eerst lijkt het alsof hij alleen maar geld wil, maar als je even verder speelt! Ik vind alleen dat schieten vanuit een auto verrot maar dat zal in het echt ook wel zo zijn..

12. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443

Hier sluit ik me volledig op aan.

By the way. Zijn 'doel' naast het geld verdienen vind ik nou niet echt geweldig en het geld verdienen speelt een grotere rol.

Hij wil gewoon heel veel geld, en in het spel zelf kun je er gewoon niks mee dan een achievement halen.|:-

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat deed hij niet om geld te verdienen. Dat bedoelde ik ermee.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    iemand?

15. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    zondag ff gespeeld kom ik erachter dat er ook winkels zijn waar je auto's kan kopen(nou ja niet echt kopen maar stelen) in alonquin ,ofzoiets, is een turismo winkel en in alderney is een bikeshop wel wreed alleen jmmr dat je weer niks kan kopen. geld is gewoon nutteloos,dat vind ik echt heel jammer

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    :)

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ah ok. Ik zal eens kijken of dat werkt.

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wow, net Three Leaf Clover in 1 keer gehaald. Wat een fucking vette missie is dat _O_

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Net 2 ''nieuwe'' dingen tegen gekomen.
    Je kan geld jatten uit de kassa van het internet cafe.
    En ik kwam net een soort van Turismo dealer tegen waar heel veel turismo's op een parkeerplaats stonden. En ik reed zelf geen Turismo.

20. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, dit moeten jullie eht een keer proberen, in 1st person in een auto rijden, in central park, en gewoon over iedereen heen rijden... 10 minuten lang gedaan, geweldig:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina