Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het pakket vandaag zien staan in een gameshop in Almere.
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Kan niet wachten..

    :9

    Ik hoop echt zo erg dat ik 'm na mn laatste examen krijg. Vakantie inluiden met Foreplay/Longtime...kan niet beter. :b:
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben achteraf ook blij dat ik het hele pakket besteld heb. Na steeds meer usermovies te hebben gezien van o.a. het drummen kon ik de verleiding niet weerstaan ;)

    Dat van die Achievements is wel fijn, geef er dan wel niet zoveel om maar het scheelt weer een paar slaapverwekkende runs op Easy/Medium, als je ze dan toch krijgt. Met drums en zang begin ik wel op de lagere niveau's, puur omdat dat een nieuw spelelement is. Dat van dat zingen was trouwens te verwachten, zo kon je het bij SingStar ook doen. Weliswaar een beetje lame, maar het werkt wel.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2008
  4. ponymaster

    ponymaster Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was gistermiddag in Kleef (D) bij Saturn en daar stond een display helemaal vol met Rock Band artikelen. Het spel zelf, de drumkit en de doos met alle instrumenten lagen op voorraad. Ik had het spel zelf al in bestelling staan, maar ik kon me toch niet inhouden om het spel en alle instrumenten mee te nemen. :D

    Voor de liefhebbers: er lagen ongeveer nog 10 games, 6 drumkits en 2 dozen met alle instrumenten.:)
     
  5. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het al bekend gemaakt als de instrumenten van Rock Band compatible zijn met Guitar Hero 4 ?
     
  6. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Volgens activision niet aangezien ze een paar elementen erin stoppen die niet in rock band zitten.

    Anyway, Ik zit met de zang vast bij Run to the Hills op Hard. Wat is dat toch een rotnummer, en ik ben ws. een van de weinige die echt aan het zingen is. Niet zo heel mooi zingen maar dat terzijde.

    Bij de gitaar tour moet ik alleen Green Grass nog doen, 1 stukje van de solo is irritant maar hij is zeker haalbaar. Alleen jammer dat het nummer 10 minuten is ofzo.

    En wtf, je kan gewoon fouten maken en toch de 5 gold stars krijgen. Ze kijken gewoon naar je score. :confused:
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Moet je eigenlijk net als bij Guitar Hero eerst de Carrière uitspelen voordat je alle songs tot je beschikking hebt?
    En moet je dan ook weer de bonussongs 'kopen', of heb je die vanaf het begin al?
     
  8. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Voor alle normale songs moet je de solo career uitspelen, voor de bonus songs moet je de bonus song tour uitspelen. Er zijn maar 8-10 bonus nummers.
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Er is wel een cheat voor opzich.
     
  10. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Gold stars zijn inderdaad afhankelijk van je score. Alleen te halen op expert en een goede overdrive path is noodzakelijk.
     
  11. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    De gitaar Expert solo tour uitgespeeld, nu wachten op mijn drumstel aangezien zingen best irri is.
     
  12. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik ook vanmiddag :) No way dat expert me lukt @ GH3, maar hier na een paar retries wel..
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Sommige nummers zijn geeneens op Gold Star te krijgen. Bang a Gong en Rockaway Beach.

    En Green grass and high tides schijn je ook niet te kunnen FC'en, aangezien je niet zo snel kan strummen in het spel...beetje vaag..
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook zingen :cool: Althans, m'n verstand op nul zetten en een poging doen tot 8) Ben wel blij dat je de zanger online niet kunt horen, dat zou ik de rest van de wereld namelijk nooit aan willen doen :+

    Wat ik wel jammer vind is dat ik zojuist alvast heb gezocht naar een eventuele Hyperspeed Mode voor Rock Band....maar die is er dus niet. Helaas.

    Is het trouwens aan te raden om met Rock Band gelijk op Expert te beginnen met de gitaar, als je daar in GHIII over het algemeen geen problemen mee hebt ? Of is het toch beter om op Hard te beginnen en even aan de minder ruime hit-window van Rock Band te wennen ? De rede dat ik dit vraag is omdat ik een tijdje geleden voor de gein GHII weer eens opgestart hebt, maar de HO's/PO's gingen bij lange na niet zo soepel als dat ze gingen voordat ik aan GHIII gewend was.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2008
  16. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga lekker op hard beginnen, wil er beetje snel doorheen om alle nummers te unlocken, heb geen zin om lang vast te zitten bij sommige nummers. Metallica of Green Grass ofzo kunnen wellicht best lastig zijn.
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nee dat valt reuze mee! In het begin inderdaad even wennen aan de hitwindow. Dacht dat ik lag had tussen geluid/beeld. Maar na calibreren bleek dat 0ms te zijn, dus niet... Lag dus aan mijn timing, maar dat leer je snel genoeg.

    En als je starpower aan hebt staan, en je pakt nog meer energy op wordt dat erbij op geteld! Is ook handig.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2008
  18. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de zekerheid: werken de headset van de 360 en de gibson guitar van Guitar Hero 3 nu ook met Rock Band?

    Ik hoor namelijk verschillende verhalen. :)
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Werken beide, maar of de headset je zang net zo nauwkeurig registreert als de microfoon dat doet durf ik niet te zeggen.
     
  20. Bezetene

    Bezetene Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een beetje op internet zitten zoeken op sites waarvan ik de game+drumset vandaan kan importeren uit DE of UK.. Heeft 1 van jullie tips of NL bedrijven die ze zelf importeren? Gaat mij echt om alleen t spel en drumset aangezien ik al 2 gh2 gitaren heb. dank
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina