Vorige week heb je dan wel een koopje gemist... (op amazon.de) http://www.areadvd.de/news/2008/05/14/hd-dvd-ausverkauf-extrem-harry-potter-filme-zum-preis-von-150-eur/ Ze waren al uitverkocht vooraleer ik het had gezien. Anders had ik de box ook nog wel eens gekocht. Veel rond kijken en snel zijn is de boodschap, er zijn veel mensen die prijzen in het oog houden. Sommige winkels bieden ze nog aan met de oude prijzen (zoals fnac in belgië). Op free reccord shop site staan er sommige al voor tegen de 10 euro. Daar heb ik nog juist drie "must have" gekocht.
Ik dacht al goedkoop een hd dvd speler gekocht te hebben (50€ + gratis 5 films) Nu kost ie nog maar 9,90€!!! bij Dixons. Voor dat geld haal ik er nog een bij, een tientje! ziek.
Maar we krijgen hem dus wel! Ik had alleen 3 orders gedaan met die €5 kortings bon En de laatste 2 orders zijn toch gecancelled .
Dat met die €5 kortingsbon is toch van Azur.be en niet van Proxis? Anyway, weet iemand of dit ook in NL is te krijgen? The Harry Potter Limited Edition Giftset includes Harry Potters Years 1-5, a Harry Potter DVD game Hogwarts Challenge, along with a bonus disc containing over 2 hours of enhanced content, an exclusive "Harry Potter's Bookmark Collection", and collectible trading cards.
Hoelang duurt het ongeveer voordat de levering van Ezydvd.com, binnen 4 weken zal het er tog wel zijn? Want dan laat ik het op me stage bezorgen.
mijn hd dvd staat al bijna 2 weken in bestelling bij proxis, komt deze ooit nog binnen? of wordt hij binnekort gecancled
Ik had mijn pakketje van 5 hd-dvd's in 7 werkdagen. //edit The Bourne Ultimate Collection is nu weer €41 @ azur.be
Jammer idd, Niet dat ik hem nodig had (Heb een toshiba EP-30) maar ik vond het wel een geinig ding. Had er al eerder 1 besteld die wel was geleverd maar die is naar een goede vriend van mij gegaan (exlusief de remote, die mocht ik houden want dat was de hoofdreden dat ik hem had besteld) En had er toen voor de grap nog een besteld om er wat te expirimenteren om dat ding op de pc te gebruiken., Maar die komt nu dus niet. Maar goed uiteindelijk heb ik voor niets die universal remote die overigens perfect werkt met mijn tv. Jammer voor de mensen die nog geen hd dvd speler hebben en hem daar hadden besteld, Maar houd je ogen en oren goed open want er zijn vast nog wel winkels die hem binnenkort ook voor rond de 10 euro wegdumpen.
ik heb er nog ongeveer 9 euro voor betaald *) maar hoelang duurt de levertijd? ik had hem afgelopen zaterdag besteld...
Staat dat ook zo aangegeven in je bestelhistoriek, of heb je alleen maar een mailtje ontvangen dat het vandaag verstuurd zou worden?