/off-topic...
Oww gelukkig...ben ik tenminste niet de enige die denkt dat Replay zienderogen achteruit gegaan is en nog steeds dieper zakt.
Ben sinds de PS2 release altijd een zeer trouwe klant geweest bij Replay Eindhoven (zogeheette hoofdkantoor) en het laatste half jaar tot jaar is het een doffe ellende qua zeer laat aanleveren (of niet) van games....niet meer kunnen leveren van SE versies...slechtere service....niet eens de moeite nemen mensen te bellen als een game is binnen gekomen....etc.
Wat ik vermoed is dat ze bezuinigd hebben op de verkeerde mensen die tenminste er kaas van hadden gegeten...en daarbij ook ruzie gemaakt met diverse distributeurs waardoor men nu beland is op dit punt.
Heb er zelfs met Robin over gepraat (een van de kapiteins op dat zinkend schip)...en kon hem niet overtuigen van de serieusheid van alle ellende.
Heb uiteindelijk besloten dat ik nooit meer een game ga halen bij Replay...en ben dus naar de lokale concurrent toegestapt.
.../off-topic
Btw...mijn "nieuwe" gameshop leverd ook niet de pre-order DVD....ze zeggen dat ik deze krijg bij het release van het spel.....beetje vreemde gang van zaken...maar misschien troost je dit...
Laatst bewerkt: 27 mei 2008