Bijvoorbeeld hier; http://www.gamehubs.com/XBOX360/race-driver-grid-pal.html Daar zie je onder het blokje ''About This Game'' region free staan.
en als je een game besteld is het aan te raden om die expres shizzle te pakken waar je 7 euro meer betaalt?
nee, er is een actie dat je dat automatisch gratis krijgt. Je moet de normale verzending kiezen, dan wordt je automatisch geupgrade Ik zit te wachten op mn paypal
De demo blijft leuk, heb er nu al best veel potjes opzitten Deze game lijkt me vooral online heel erg vet te worden. Zitten die cut scenes er trouwens ook online in? Dat zou wel irritant zijn maar ik neem aan dat het alleen voor de story mode is.
Dragon ball Z Burst Limit characterlist onthuld 21 in totaal! Android #16 Android #17 Android #18 Bardock Broly (Legendary Super Saiyan transformation) Captain Ginyu Cell (up to Perfect transformation) Frieza (up to 100% Final Form transformation) Goku (up to Super Saiyan transformation) Kid Gohan Krillin Nappa Piccolo (up to the Fusion with Nail) Raditz Recoome Saibamen Teen Gohan (up to Super Saiyan 2 transformation) Tien Trunks (up to Super Trunks transformation) Vegeta (up to Super Vegeta transformation) Yamcha Bron: Fok games
Geen Garlic JR ? En waarom altijd maar Recoome en Ginyu, ik wil Jeice en Burter. Waar is Android 19 en 20. Vind het jammer. En volgend jaar komen ze zeker weer met Burst Limit 2 tot en met de Buu Saga
ze komen denk gewoon met nieuwe content waar je weer 500 punten voor neer kan leggen zoals bij naruto ook was.
Misschien dat er nog unlockable charaters in zitten die niet bekend zijn gemaakt. Zal wel niet maar hoop het wel vind 21 toch maar weinig volgens mij is deze nieuw Broly
Gamehubs pre-orders zijn niet PAL!! Zojuist dit mailtje ontvangen: Hi mate, We received information from our supplier just now regarding Dragon Ball Z: Burst Limit for XBOX 360. Unfortunately we are getting NTSC instead of PAL version. We are really sorry. Mate, do you want to change your order to another game? Ofcourse we will still free express shipping + Dragon Ball action figure to you as our sincere. Or you may request a refund. Please get back to us as soon as possible. Once again, we are sorry for the inconvenience caused. -- Best regards, Gamehubs.com enquiry@gamehubs.com
Dat is mooi balen voor de mensen die daar bestellen nu ik dit zo is hoor allemaal, hou ik het lekker bij dimensionplus.
Gelukkig nog niet besteld. Beter eigenlijk ook, dan pik ik hem wel een paar maanden later op. Kan ik dit geld gebruiken voor vakantie of een andere vette game.
Vond het een leuke demo, vond het wel jammer dat het maar 2 partijen zijn Maar soms doet die tegenstander, dat hij mij helemaal kapot slaat en dan moet ik als een gek op zoveel knoppen drukken om hem te stoppen, Hoe doe ik dat bij hem
volgens mij kan Piccolo gewoon tot zijn fusion met Kami, omdat dat een behoorlijk belangrijk punt is uit de serie hij staat ook aangegeven op Wikipedia. Ook is er wss een versie van Trunks zonder zwaard netzoals in B1 was
het is mij een paar X toevallig gelukt, maar ook één X toen ik net in mn "power mode" zat en toen de linker trigger indrukte, toen kreeg ik die aanval. is me alleen daarna niet nog een X gleukt