[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik ook gedaan, je hebt een geweldig uitzicht vanaf de motorkap-camera. Iedereen uit de weg blazen blijft leuk daar :D

2. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nu zo'n 65 uur gespeeld en speel de laatste 20 uur eigenlijk altijd met de first person camera. VEEL betere snelheid sensatie, tevens rij ik ook echt STUKKEN beter zo.

3. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.343
    Alleen met de auto rij ik first person, de rest wil ik overzicht hebben

4. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Absoluut mee eens!!!

Ik ben vanaf begin met first person view gaan spelen (en Niko ook lopend zo dichtbij mogelijk).

Die achtervolgingen etc, die zijn gewoon f*kking briljant. Lijkt wel 'The French Connection':)

Btw, ik speel de game echt om er ook van te genieten en niet om um zsm af te raffelen. Ik stop dus ook regelmatig voor stoplichten, ga ook regelmatig lopend op pad en doe sightseeing en dat soort zaken. Ik ben echt totaal zwaar onder de indruk van dit spel. Voor mij een 10/10 game en de beste (total)game die ik ooit gespeeld heb.

Edit: Oh, en ik heb GPS/tomtom oid gewoon UIT (wel het kleine radar en hud aan) ... dan krijg je nog meer 'immersion' ... je leert de stad veel beter kennen en het is gewoon KICKEN als je visueel door de stad navigeert ipv mbv het rader/gps

Laatst bewerkt: 27 mei 2008
  5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je kan ook een sigaret oppakken he. Gewoon tegen iemand aanlopen die er een heeft, dan laat hij hem vallen en dan met LB oppakken. Voor de rest doet Niko er niks mee, maar ermee gooien is wel leuk. :+

6. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb ik ooit nooit gedaan zal ik wel is uittesten er zijn toch nog meerdere dingen die je kunt oppakken en gooien of niet?
    noem er is een paar als je dat weet...

7. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ja dat heb ik ook keer gedaan! Gooide ik een sigaret tege het hoofd van een vrouwtje dat langsliep....kreeg ik politie achter me aan!!:lol:

Verder kun je (bak)stenen en blikjes oprapen en een dildo bij de sexshop voor zover ik weet :)!

8. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij alle kleine dingen. Blikjes, stenen enzo. Moest je bij een missie doen en dan door een raam heen gooie.

9. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    HEY! Ik bedenk met net iets! Voordat de game uitkwam werd er op t forum een bericht geplaatst (volgens mij in GTA deel 9 of 8?) dat er een speciale gecencureerde versie in Australië (meen ik, of ander land) werd uitgebracht waar bepaalde scenes niet inzaten! Onder andere een cutscene waarbij Niko een pistool in de kont van iemand stopt (ofzoiets)!! Maar ik heb de story mode uitgespeeld, maar zo'n cutscene heb ik niet gezien???? Weet iemand hier iets van? Iemand deze cutscene gezien??

EDIT: Gevonden! Deel 7 was het! Hier de post waar ik het overhad!

En dit was wat ik bedoelde:

Maar hier heb ik niks van gezien tijdens het spel!? Iemand???

Laatst bewerkt: 27 mei 2008
  10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Lijkt me bullcrap, enigste wat er is verwijderd van de Australische versie is dat als je een hoer oppakt je niet kan kiezen tussen de dingen en je ze ook niks ziet doen.

11. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ok...part of the hype dus...!

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Mensen gooien ook sigaretten uit auto's, politie zelfs.

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan van alles oppakkeen, net nog een toerist vermood met zijn eigen camera, of hamburgers naar die gast gooien die je elke keer groet met " motherfucker" :p

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Pfff ik word echt niet goed van dat poolen zeg. Om bij de 100% te komen móet je winnen van Packie met poolen, maar die gast is zó goed, en dat poolen werkt echt voor geen meter. Ik heb net driekwartier zitten poolen! Strontziek word ik er van. Iemand nog tips?

15. XxViperxX

XxViperxX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor poolen is alleen het uberhaubt spelen ervan toch genoeg voor de 100%?
    Je hoeft toch niet percee te winnen?

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454

Purr, lollipop :cool:

Heb trouwens 1x gehad dat ik 4 plaatjes kreeg bij het opstartscherm. Het 4de plaatje was in dit geval dat Nicko Bellic in de auto zat en dat hij werd aangesproken door zo'n hoertje. Verder heb ik nooit meer dat plaatje weer gehad :mad:

17. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Jawel, je MOET alle games van je vrienden winnen voor de 100%! En Packie is idd goed met poolen, maar na twee potjes had ik toch wel van m gewonnen ;)!

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Pff ik heb nu zo'n 6 potjes tegen hem gespeeld en ik begin er een beetje moe van te worden.

19. brute nl

brute nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    staat op de site van consoleshop.nl bij de Xbox 360 GTA IV bundel. Is dat bekend al van die extra stadswijk ????

20. Sirus

Sirus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bullshit dat ze dat er neerzetten..:lol:

Er is niks maar dan ook niks van de DLC bekend..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina