in dat geval: kom jij ook voortaan lekker hier posten dan kom ik ook lekker daar posten \o/ dan houden we alle 2 de community's actief
lol jullie maken topic op gamerstyle en jullie worden meteen geraped. Sorry, ik denk dat je inderdaad beter op deze community moet blijven!
wat is jou probleem joh? je kunt ook gewoon normaal doen en niet gelijk stoer komen doen. als je stoer gaat doen ga dat maar lekker ergens anders doen omdat ik daar geen zin in heb. blijf jij dan maar lekker bij die comminuty maar niet hier want hier hoef ik je niet als je niet normaal doet.
Laat die jongen maar, hij is alleen een beetje sexueel gefrusteerd omdat hij n00b is omdat hij hier post! Snap je niet wat ik bedoel? Lees het DtS topic...
damn 3 van die rode k*t lichtjes op mijn xbox nu ben ik me xbox voor fucking 3 weken kwijt ach ja meer tijd om hier door te brengen op dit gezellige forum
@ scarluuk, dat zijn altijd weer de minder mooie berichten. Sterkte de komende periode en hopen dat ze hem weer snel kunnen reanimeren.
Als je net zo actief bent in dit topic als op je xbox dan wil ik dat best geloven dat ie kapot gaat kijk maar uit strax gaan er nog 3 lampjes branden als je dit forum opent
omg mijn pc beeldscherm heeft nu ook 3 rode lampjes is jou schuld niels haha nee grapje niels xD wel leuk dat je weer leeft